Mistä ihmeestä minä saisin rohkeutta lähestyä sinua.
Voi mies...
21
488
Vastaukset
Muistan kun yritin pysäyttää Pikkuista käytävällä kakat housuissa...
Olin kerännyt rohkeuden ihan turhaan...
Se käveli ohi....- kauan_sitten
Oikeesti anteeksi, en tajunnut! Voi helvetin helvetti...................................
- noloatouhua
etkä vieläkään tajunnut?
- neuvonvaannyt
Pienin askelin vain aloitat lähestymään, siitä se alkaa sujumaan ihan hyvin. Rohkeutta ja voimaa paljon sulle!:) Yks ujo mies myös. :)
- EiRohkeusRiitä
Kiitos. Minä yritän kerätä rohkeutta, että saisin edes jotain tehtyä asian eteen. Olisiko sinusta ihan tyhmä idea, jos laittaisin hänen postilaatikkoonsa jonkun kirjeen/kortin/pienen viestin?
- Eräällenaiselle
EiRohkeusRiitä kirjoitti:
Kiitos. Minä yritän kerätä rohkeutta, että saisin edes jotain tehtyä asian eteen. Olisiko sinusta ihan tyhmä idea, jos laittaisin hänen postilaatikkoonsa jonkun kirjeen/kortin/pienen viestin?
Ei se ole. Mikä siinä tuntuu vaikealta,jos toinen haluaa samaa?
- TerveisinAlko
Pullossahan sitä rohkeutta myydään.
- M....Mies
Siis tätäkö tarkoitit naiselle?
http://youtu.be/ZRe4cfw5-sA
Toinen vaihto on tietenkin viedä sille miehelle pullo tuosta liikeestä ja sanoa että juo tuo, niin sen jälkeen puhutaan. ;)
- nurmikentillänähtiin
Keräät vain rohkeutesi. Otat yhteyttä jollain tavoin. keksit kyllä keinon miten. Ensimmäisen yhteydenoton jälkeen se on aina vaan helpompaa vaikka olisit ujo. Onnea vaan siulle.
- SanonVainNäin
Jos oikeasti tahdot jotain, niin otat yhteyttä.
- EiRohkeusRiitä
Olisikin niin helppoa... Mitä enemmän haluan, niin sitä kovemmin ujostuttaa...
- suljeaistitpois
EiRohkeusRiitä kirjoitti:
Olisikin niin helppoa... Mitä enemmän haluan, niin sitä kovemmin ujostuttaa...
Yritä olla haluamatta, ajattelet vain!
- Hyvänmiehenneuvo
Voihan se mieskin tehdä jotakin tilanteen helpottamiseksi. Ei sulla pitäs olla mitään hätää siellä. Ota iisisti. Kyllä hän tulee, kun ennättää. Sinun pitää luottaa häneen.
- löytyysearjesta
Hei. Olen jo pitkään elänyt ihka omassa täydellisyydessä. Voisit vähän pilata mua.
- voileviuolevi
Hö. Aina meitä margariinimiehiä syrjitään. :-(
- EiSePuremattaNiele
Mikä pelottaa loppujen lopuksi eniten? 1) Tulee pakit? 2) Tuleekin hyväksyntä? vai 3) Se että et koskaan edes yrittänyt? (Mitä sitten pärräät 5 vuotta myöhemmin vielä) Siitähän se kiinni kaiketi on eniten. Kun järkeilet, että 1 ja 2 on periaatteessa saman asian eri lopputulos, niin ainoa huono lopputulos voi olla tuo 3, jota ei tule jos edes teet jotain.
- shouri
1) tulee pakit ja näkeminen vaikeutuu. Täten minimoin damagen olemalla tekemättä mitään.
- enkelin1
shouri kirjoitti:
1) tulee pakit ja näkeminen vaikeutuu. Täten minimoin damagen olemalla tekemättä mitään.
Eli sä siis vaa pelkäät et vastaus on 2. Niin järkeilet et on parempi nii kun et tee mitään. Se et hän oikeasti myös hyväksyis sut ni se pelottaa eniten.
- shouri
enkelin1 kirjoitti:
Eli sä siis vaa pelkäät et vastaus on 2. Niin järkeilet et on parempi nii kun et tee mitään. Se et hän oikeasti myös hyväksyis sut ni se pelottaa eniten.
No totta helvetissä pelkään myös sitä kyllä-vastausta. On vaikea päästää ketään lähelleen. Tiedän. Olen ihan urpo joskus.
- hänjasinäilahdut
Sinä olet rohkea, usko vaan itseesi ja toimi. Luulen että yllätyt positiivisesti. Kirje, puh no, kaikki keinot on sallittu.
- jokinnaksahtipäässä
Enää en miestä lähestyisi. Saisin vain nyrkistä.. En ole ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466