Eli onko kokemuksia Nikon 3300 kamerasta. Itse ostin eilen sellasen ihan kuvien ottamiseen, ja haluaisin kuulla kokemuksia.
Kokemusta?
1
105
Vastaukset
Taisit ostaa Nikon D3300 kameranrungon ja siihen jonkun optiikan nokalle.
Kaikki nuo rungot antavat hyvää kuvaa kunhan vain opettelet sitä käyttämään. Juuri tuosta ei ole kokemusta mutta olen kuvannut D70, D200, D90, D300, D5100, D7100 ja D800 rungoilla omasta mielestäni ihan kohtuullisin ja joskus hyvinkin tuloksin. Ostat sitten Nikon, Canon, Pentax tai muun merkkisen rungon niin se kelpaa valokuvaukseen ja laatu on enemmän kiinni kuvaajasta sekä käytetyn lasin laadusta.
Myös niillä "suttuzoomeilla" joita niiden nokalle saa lähes ilmaiseksi saa varsin kelvollisia kuvia ainakin jos niitä käyttää nettikuvina tai korkeintaan A4 kokoisina printteinä.
Nyt vaan kokeilemaan ja siitä se lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2577675Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1524051Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1252279Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261797- 471550
- 331422
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421234Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411032- 1411029
Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä81003