Äitiä ja tytärtä

xxvvzz

Oli joskus 50-luvun lopulla vähän toisellakymmenellä kun meidän kotirantaan tuli ensimmäiset kesävieraat. Lapset olivat suurinpiirtein samanikäisiä, tyttöjä molemmat. Me kävimme joka päivä serkkupoikani kanssaa uimassa tuntikausia kun oli lämmin kesä. Eihän me koskaan käytetty uimahousuja uidessa vaan urheiltaessa. Kun tytöt yulivat uimaan niin he ihmettelivät että kuinka te täällä maalla uitte alasti. Heidän äitinsä li leskeksi jäänyt opettaja jolla siis oli aikaa lomailla kesäisin ja hän oli täällä lähiseudulla kasvanut. Hän kyllä komensi tyttöjä ottamaan ainakin se märkä uimapuku pois ja eipä sitten ole maailman mukavin asia kiskoa sitä märkää pukua päälle kun taas teki mieli uimaan. Äiti näytti esimerkkiä ja tuli apposen alasti uimaan, isot rinnat ja tuuheat pillunkarvat . Kyllä kesti pari viikkoa niin tytötkin jo uskalsivat uida alasti. Me hypättin serkun kanssa rannalla vauhditonta pituutta niin että kullit vaan heiluivat mutta eivät sentään alkaneet vielä seisomaan. Kului muutama vuosi, täytin kai 14 sinä syksynä .Vanhemmalla tytölläkin olivat jo tissit kasvaneet ja karvauntuvaakin jalkovälissämutta alsti me olimme lähes koko päivät.
Sattui kerran kun tytöt olivat jossain leirillä että tulin kuuma päivän iltana juoksulenkin jälkeen vielä uimaan. Tyttöjen äiti Ritva näkyi myös tulevan rantaan pyyheliina käsivarrella ja päällä vain jonkinlainen Babydoll yöpaita. Ei kuulema sanut unta niin kuumassa. Hän ehdotti että jospa laitettaisiin kalaverkko jos vaikka tulisi ahvenia. No, vene vesille ja hän soutamaa. Huomasin kyllä että eipä ollut housuja lainkaan ja soutaessa pitää jalat tukea veneen kaaariin hajareisin nii että karvapehko näkyi selvästi ja luulen kyllä että hän sen itsekin tiesi. Silloin minulla siinä polviasennossa verkkoa laskiessa alkoi kullini seistä ja luiskahti samantien lahkeesta ulos. Hän vain nauroi ja sanoi että varo ettei verkko tartu tappiin. Kun tulimme rantaan niin menimme uimaan ja kuivattelimme vilä helteestä kuumalla kalliolla ja kyrpäni seisoi vaan juhlakunnossa. Ritva sanoi että jos olisit vanhempi niin hän kyllä tietäisi keinon saada se laskemaan mutta kun laki kieltää panemasta alaikäistä. Hän kosketti kuumaa kyrpääni ja otti sen käteen sä. sen käteen. saahan kai sentään runkata. Hän rupesi hitaasti vetämääm kullin vartta ylös alas ja olinhan minä poikien kanssa sitä tehnyt aikaisemmin. Toisella kädellä hän hieroi pilluaan ja alkoi hengästyä. Haluatko koskettaa pilluanu, hän kysyi. Enhän minä vastustanut vaan laitoin käden sinne ja tunsin kuinka vako kostui. Nin me runkattiin kunnes multa tuli aikaa äkkiä spermat syöksyyn. Hän otti spermaa käteen ja taisi maistaakin. Oletkos päässyt katsomaan tyttöjen pilluja? No sain katsoa ja olihan se kuuma ja kiimainen. Siihen aikaan ei suuseksistä tiedetty mitään , olisin varmsti tänä päivänä nuollut sen.Hän selitti vähän vaivautuneena että ei sitten tästä puhuta kellekään meidän salaisuudestamme, ymmäräthän että leskelläkin on haluja.
Pari viikoa jälkeenpäin he pesivät mattoja ja minä autoin tyttöjä huuhtelemaan mattoja syvemmässä vedessä. Kun hain mattoa niin näin kuinka hän polvillaan pesi ja takaa pilkotti pillunkarvoja ja edessä tissit heiluivat harjauksen tahdissa. Alastiha me uimme aina mutta kai heiluvat tissi laukaisivat seisomisen. Nyt tytötkin näkivät kun veimme mattoa ja mulla kalu kankeana, He olivat hämmentyneitä ja nauraa kikattivat. Eikä se nytkään loppunut vaikka yritin ensin maata mahallani kalliolla toisten vieressä. Kun käännnyin niin masto oli taas pystyssä. ei kai auta muu kuin runkata, sanoi äiti Ritva. Mitä se on, kysyi nuorempi tytöistä, vanhempi tuhahti eks sä nyt tiedä. No näytä vaan ,sanoi Ritva, on tyttöjenkin hyvä tietää näistä asioista, sanoi opettja lomallaan. Niinpä minä sitten luvan kanssa runkkasin kolmen naisen välissä ja sain taas lentämään sperman osaksi meidän päällemme.

Taisi olla prin kolmen vuoden päästä kun sain sitten panna opettajaa ja opettajathan aina sanovat että aloitetaanpas taas alusta..
Niin siinä sitten myöhemmin kävi että sain nussia myös vanhempaa tytärtä Mirjaa ja me olemme nykyään naimisissa. Hän kyllä sanoi tietävänsä että okle nussinut myös äitiä mutta ei ole kateellinen. On kuulema niin komeaa kyrpää että siitä riittää kyllä molemmille ja viime juhanukksena sain luvan kanssa panna myös äitiä

4

5268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletkoKakruVieläkin

      Hyvä tarina mutta loppu leuhka olisi kuin itsesi korkeammalle pallille asettanut ja
      must tuntuu kuin mätkähtäisit maahan makiasti nautinnolla.
      Ois se tarinasi loppu olla seesteisempi ihan oikeasta elämästä
      eikä pelkää leuhkimista.
      Ihan kuin olisit kakru vieläkin.

      • importanty

        ainesta vaikka kirjalijaksi


    • ngjhhkhk

      paska juttu että 50 luvulla olin tulossa juoksulenkiltä vitut siihena ikaan ollut aikaa juosta kenelläkään

    • kyrpänituhahti

      Silloin minulla siinä polviasennossa vako kostui. Nyt tytötkin näkivät että leskelläkin on pillunkarvoja käsivarrella ja tissit heiluivat jalkovälissä. Pari viikoa jälkeenpäin he pesivät mattoja niin että kullit vaan heiluivat. Silloin minulla jalkovälissä tuhahti ja märkää luiskahti lahkeesta ulos samantien. Niin siinä sitten myöhemmin poikien kanssa tissit heiluivat ja sain serkkupoikani suuseksistä spermaa käteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe