Olen alkanut havaitsemaan kurittomuutta ja säännöistä piittaamattomuutta, joten päätin alkaa välittömiin toimiin paheiden kitkemiseksi. Palstoille kirjoitettuja viestejä voi ilmiantaa monesta syystä, yksi niistä on seuraava:
"Sisältää yhteystietoja. Ei koske tutkimuskutsuja sekä osto- ja myynti-ilmoituksia"
Monessa ketjussa ihmiset ovat jakaneet sähköpostiosoitteita yhteydenottoja varten. Se on kiellettyä. Olen ilmiantanut ainakin yhden tällä palstalla olevan viestiketjun, koska se armasti poikii paljon lisää sääntöjenvastaisia viestejä. Lisäksi olen ilmiantanut useita yksittäisiä viestejä.
Tätä toimintaa aion ponnekkaasti jatkaa, kunnes moraalittomat sääntöjä rikkovat hunsvotit saadaan kuriin.
Muistutus yksinäisille
5
56
Vastaukset
Eipä paljoa haittaa, rekisteröinti kun on helppoa ja nopeaa, ja rekisteröityneiden sähköpostit ovat aina muotoa [email protected] :)
Miksi se on niin kauheaa jos kirjoittaa sähköpostin viestiin, ja miksi sä tykkäät että se on niin tärkeää että aiot tuhlata omaa aikaa siihen?
- 1613
Ymmärrän kyllä jos puhelinnumeroa, osoitetta tms. ei saa julkaista täällä mutta anonyymit sähköpostit saisivat puolestani olla ok.
Niin että yksinäiset eivät vaan saisi niitä kontakteja ja pysyisivät yksinäisinä? Fiksua.
- halooo
Sähköpostien vaihtaminen saisi kyllä olla ihan ok, onhan tämä sentään yksinäisten palsta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618020- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333887- 213208
- 232772
- 292727
- 512392
- 252210
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952162- 322099