No "jouluja" silti kaikille....(vaikka syksyllä ne oli jo...)
Muistatkos Sheriffi vielä näitä?
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?q=jsvp&ts=1103889920654&sort=&query_session=0000006835&start=380
Mitäs Sheriffille kuuluu näin roomalais pakana juhlan aikaan...?
2
633
Vastaukset
Hyväähän minulle, vaikka kiirettä onkin pitänyt. Joulurauhan julistusta seurattiin anoppilassa missä menikin lähes koko eilinen päivä. Sieltä tulimme myös juuri äsken kotiin, ja menemme vielä huomennakin syömään. Vanhempieni luona ollaan myös keritty pyörähtämään. Lahjoja tuli reippaasti ja joululaulut pursuvat jo korvista ulos.
Nyt menen ruokalevolle ja koitan keritä vielä myöhemmin käymään.
Ja kyllä, kyllä minä nuo muista. Jätän ne nyt tällä kertaa tuohon, mutta muistathan, että et ala levittämään uudelleen kaiken maailman höpinöitäsi palstalle, kiitos.
Hyvää joulua ja rauhallista uuttavuotta myös minulta jokaiselle.- Hyvvöö Joulua....
Riina...eihän minulla ole höpöä...eihän?
Sehän on sitä itseään... totuutta?!
Mutta hyviä jouluja kuitenkin... Yes!
Rakastetaan toisiamme...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498