Kanin unet?!

Aku

Haluaisin tietää et onko muilla semmosesta kokemusta samantapasesta käyttäytymisestä kanillansa. Mun kanipojuni tekee sitä jatkuvasti että kun se heittäytyy kyljelleen mun viereen niin ku mä silitän sitä niin se monesti eka laittaa silmät kiinni ja sitte se alkaa jotenki sillälailla kummasti sätkiä ja jännittyy..Mä oon miettiny että voisko olla mahdollista että se näkee unta, tai sitte toinen mahdollisuus voi kyllä olla että se on niin kiero että se hakee sillä vain huomiota.:D Se siis voi tehdä sitä pariki minuuttia ja jos lopetan silittämisen niin se tekee sitä viä hetken ja sitte niinku havahtuu ja nousee pystympään. Hmm.

7

1923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanitus

Luulen että käytös juontaa juurensa kanin "lapsuudesta" , että se olis käyttäytynyt samoin siiloin kun se on ollut emonsa vieressä hoivattavana..??meillä nimittäin kani heittäytyy myös kyljelleen kun sitä silittelee, mutta se ei ala erityisesti sätkyttämään, mutta se laittaa silmät kiinni ja alkaa hillittömästi nuolemaan kättäni, kunnes taasa havahtuu ja lähtee omille teille....

• hoax

Meillä kani poika heittäytyy kanssa usein kyljelleen, mutta olen nähnyt sen näkevän unia vain kyyhöttävässä asennossa. Silloin kani yleensä narskuttelee silmät kiinni hampaitaan ja sen naaman lihakset liikkuvat. Kani ainakin näyttää olevan silloin syvässä unessa ja näkevän unia. Nukahdukset kestävät vain hetken ajan, ja sitten kani taas havahtuu hereille.. Yleensä se on herätessään vähän "pöllähtäneen näköinen" vilkuilee ihmeissään ympärilleen. :)

• hoax
        hoax kirjoitti:

Meillä kani poika heittäytyy kanssa usein kyljelleen, mutta olen nähnyt sen näkevän unia vain kyyhöttävässä asennossa. Silloin kani yleensä narskuttelee silmät kiinni hampaitaan ja sen naaman lihakset liikkuvat. Kani ainakin näyttää olevan silloin syvässä unessa ja näkevän unia. Nukahdukset kestävät vain hetken ajan, ja sitten kani taas havahtuu hereille.. Yleensä se on herätessään vähän "pöllähtäneen näköinen" vilkuilee ihmeissään ympärilleen. :)

Aika luottavainen kani muuten sinulla, jos se ihan nukahtaa syvään uneen, sinun silitellessä. :) Omani nukkuu syvemmin vain yksin ollessaan.

• Aku
        hoax kirjoitti:

Se munki kani narskuttelee kans samalla, unohdin senki kertoo..Mä oon kans miettiny että eikö sillä oo minkäänlaista itsesuojeluvaistoa ku se noin tekee mut ei akit sitte.:)

• animals_friend

olet osunut oikeaan sillä nuo kaikki on totta paitsi että se ei kyllä nukahda mutta lepää ja nauttii huomiostasi....

• Tepatatti

Minun kanini oli kyljellään ja "kiljui".

• Tepatatti

Oliko se unta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe