Joskus kun nukun, yöllä, saattaa yläkerran naapuri herättää minut kesken makoisten unien '"koputtelemalla" tai tömistämällä jollakin luudanvarrella tms. lattiaa tai siis kattoani. Se on ärsyttävää ja Herään aina siihen vaikka käytän korvatulppia. Olen yleensä hieman ärtynyt niinä päivinä kun tämä naapuri on koputtanut yöllä. Tai sitten naapuri herättää minut aamuisin. Yleensä se kestää noin. 10-35 sek. ja koputus on nopeaaja kovan kuuloista. Silloin kun juuri olen nukahtamassa, niin taas herätetään.
Kun luen päivällä tai illalla sängyssä kirjaa, saattaa tämä naapuri häiritä minua koputtamalla yllä mainitulla tavalla. Ymmärrän jos esim. kuuluu kovaa musiikkia naapuriin saakka tai muuten meluaa tahtoo niin sillioin saattaisi hyvinkin kuulla tuollaista koputusta naapurilta. Mutta kun enhän minä ole kuin ihan hiljaa kämpässäni.
Kerran kun kuulin koputusta yöllä, heräsin tietysti ja koetin saada todistajankin kuulemaan sitä, mutta kun pääsin alas sängystäni, koputus lakkasi enkä pystynyt herättämään mahdollista todistajaa. Olisimme menneet valittamaan sille naapurille. Kerroin tästä myös eräälle perheenjäsenelle, mutta hän vain sanoi että ehkä siellä naapurissa asuu lapsia jotka tömistelee, juoksee, mutta en usko. Tätä koputusta on kestänyt yli puoli vuotta mutta onneksi naapuri ei toistaiseksi enää ole herättänyt yöllä, mikä on hyvä asia.
Naapuri herättää minut
5
280
Vastaukset
- FuckinIdiot_
Taidat asua samassa talossa kuin minä. Juuri viime yönä heräsin taas jonkun runkkarin koputukseen vähän ennen kahta yöllä. Vituttaa tosi rankasti herätä jonkun kusipään takia. Uudestaan nukahtaminen ei ole aina helppoa eikä yö ole meluamista varten vaan nukkumista. Tiedän kyllä melkoisen varmasti häiriön aiheuttavan. Satoa asia ei kiinnosta pätkän vertaa. Eivät edes ole kiinnostuneita valituksesta. Vituttaa asua kun häiriöitä on toistuvasti. Tekisi mieli käydä naputtamassa tuota pelleä vasaralla päähän.
- PakkoEliminoida
Jos naapurissa on; Lutikoita, Russakoita tai torakoita?
- nupala
Laita nimetön kirje ja sano että älä paukuta asunnossasi,herätät muitakin ja se häiritsee.
- Anonyymi
Asun tampereella. Joskus tuntuu että joku joka osaa yläpuolella, tässä on viisi kerrosta lyö lattiaa jollain kovalla tai tiputtaa jotain pientä lasipalloa siihen kunnes herään. Saa jotain siitä kun saa herätettyä minut unesta ja sitten ei ehkä enää kuulu ääntä pitkään aikaan. Ulkonakin täällä ennen kuin joku lyö auton oven kiinni he voivat pilkaten sanoa jonkun ääntä matkia solvaussanan tai sitten joku, usein nuori (18-24) vuotias häirikkö kävelee asunnon ohi sanoen jonkin solvaussanan, se voi olla homovastainen sana. Ehkä he tietää miten häiritsevää se on.
- Anonyymi
Tarkoitin asuu yläpuolella eikä osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221