Luokalle jääminen

Apua__

Okei hei. Olen seiskaluokan aloittanut oppilas. Sain tänään 4:sen Biologiasta. Jäänkö muka luokalleni? Siis olen kyllä kunnollinen oppilas, Teen läksyni ja olen jotenkuten aktiivinen tunneilla. Jäisink yhä luokalleni?!

20

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuuEnTiiä

      Ekkös voi uusia sitä mitenkää? Ja se riippuu kans opettajasta, kysy siltä

      • Apua__

        Ope sano et sen voi uusia Toukokuussa. Tai no meillä oli ekas jaksossa Biologiaa, mutta muut 4 jaksoa on Maantietoa. Voisin ehkä uusia. Miten muka tehdään uusiminen? Kai mä saan mahdollisuutta lukea? Mut et vastannut vasinaiseen kysymykseeni? Jäänkö?


      • OnnistuuJoo

        Jos ope sanoi että sen voi uusia toukokuussa niin sun pitää kysyä siltä opelta että kuinka se uusiminen tehdään.


      • Apua__
        OnnistuuJoo kirjoitti:

        Jos ope sanoi että sen voi uusia toukokuussa niin sun pitää kysyä siltä opelta että kuinka se uusiminen tehdään.

        Mä meen huomenna sitten kysymään huomenna Biologian opettajalta uutta koetta ja päivää.


      • Apua__
        Apua__ kirjoitti:

        Mä meen huomenna sitten kysymään huomenna Biologian opettajalta uutta koetta ja päivää.

        Hups vahingos tuli kaks huomenna sanaa


    • Ei kai siitä luokalle jää, jos yhdestä kokeesta nelosen saa.

      Minun aikanani piti tulla kahdesta eri aineesta todistukseen nelonen, että jäi luokalle.

      Mutta kysy opettajaltasi. Tai reksiltä.

    • KatkeraMuisto

      Jos se nelonen on todistuksessta ensimmäinen et jää jos se on toinen tai kolmasJÄÄT LUOKALLESI

      • Apua__

        Ei oo mulla ikinä ollu nelosta todistuksessa


    • Apua__

      Unohdin kysyä. Haittaako se nelonen sit myöhemmin haussa?

      • Seiskan numerot eivät muistaakseni vaikuta. Paitsi taito- ja taideaineet, joihin tuo ei kuulu.


      • Adhjköä

        Kyllä neki vaikuttaa mut ysin numerot vaikuttaa kaikista eniten


    • krkdl

      Sain edellis vuonna matikasta nelosia,Sain tehtyä korvaavia tehtäviä kun ei onnistunu kokeet :) et jää luokal :P

    • EihelvettiXD

      Ei kukaan voi olla niin paska, että saa nelosen. Arvaamallakin saa jotain oikein:D

      • Apua__

        Hah XD no mitä vittua mä muka sinne muuta olisin laittanut? XD arvaamalla ei onnistuisikaan myöskään idiootti


      • KanttiiArvata
        Apua__ kirjoitti:

        Hah XD no mitä vittua mä muka sinne muuta olisin laittanut? XD arvaamalla ei onnistuisikaan myöskään idiootti

        Sillä saa säälipisteitä jos on hyvä ope... :P


    • Kokoonow

      Et jää luokalles otellä meni 7 aika paskasti tuli vaa yks 4 ja vitusti 5 ja 6 mutta noi koe arvosanat ovat pieni osa todistuksen numeroista itellä alko vaa huoletta 7 lopussa mutta ei sinne luokalle helposti jää belive me :D

    • Kokoonow

      Otellä vaa kuumotta nyt tuleva ruottin koe joka on kaikista heikoin aine :/

    • drgtrhgtfrhtfr

      Suomessa jää tosi harvoin luokalle, ja jos oikeasti opiskelet niin ei asian oppiminen ihan ylivoimaista voi olla.
      Itselläni oli lukion ekalla matikankoe josta sain 0, asteikolla 4-10, aika saavutus siis. Heti kokeen palauttamisen jälkeen ole joku ammatinvalintatesti. Yllättäen en arvioinut itseäni kovin hyväksi. Lopulta kuitenkin kirjoitin pitkästä matikasta Eximian (vastaa kouluarvosanoissa abaut ysiä).
      Joten ei kannata masentua, mutta jos ei jotain osaa niin kannattaahan se opetella.

    • Apua__

      Miten mä sit pääsen ton 4:sen yli? En oo syöny mitään koulunruuan jälkeen ku olin surullinen.

    • AallonKylteri

      joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe