Okei hei. Olen seiskaluokan aloittanut oppilas. Sain tänään 4:sen Biologiasta. Jäänkö muka luokalleni? Siis olen kyllä kunnollinen oppilas, Teen läksyni ja olen jotenkuten aktiivinen tunneilla. Jäisink yhä luokalleni?!
Luokalle jääminen
20
187
Vastaukset
- JuuEnTiiä
Ekkös voi uusia sitä mitenkää? Ja se riippuu kans opettajasta, kysy siltä
- Apua__
Ope sano et sen voi uusia Toukokuussa. Tai no meillä oli ekas jaksossa Biologiaa, mutta muut 4 jaksoa on Maantietoa. Voisin ehkä uusia. Miten muka tehdään uusiminen? Kai mä saan mahdollisuutta lukea? Mut et vastannut vasinaiseen kysymykseeni? Jäänkö?
- OnnistuuJoo
Jos ope sanoi että sen voi uusia toukokuussa niin sun pitää kysyä siltä opelta että kuinka se uusiminen tehdään.
- Apua__
OnnistuuJoo kirjoitti:
Jos ope sanoi että sen voi uusia toukokuussa niin sun pitää kysyä siltä opelta että kuinka se uusiminen tehdään.
Mä meen huomenna sitten kysymään huomenna Biologian opettajalta uutta koetta ja päivää.
- Apua__
Apua__ kirjoitti:
Mä meen huomenna sitten kysymään huomenna Biologian opettajalta uutta koetta ja päivää.
Hups vahingos tuli kaks huomenna sanaa
Ei kai siitä luokalle jää, jos yhdestä kokeesta nelosen saa.
Minun aikanani piti tulla kahdesta eri aineesta todistukseen nelonen, että jäi luokalle.
Mutta kysy opettajaltasi. Tai reksiltä.- KatkeraMuisto
Jos se nelonen on todistuksessta ensimmäinen et jää jos se on toinen tai kolmasJÄÄT LUOKALLESI
- Apua__
Ei oo mulla ikinä ollu nelosta todistuksessa
- Apua__
Unohdin kysyä. Haittaako se nelonen sit myöhemmin haussa?
Seiskan numerot eivät muistaakseni vaikuta. Paitsi taito- ja taideaineet, joihin tuo ei kuulu.
- Adhjköä
Kyllä neki vaikuttaa mut ysin numerot vaikuttaa kaikista eniten
- krkdl
Sain edellis vuonna matikasta nelosia,Sain tehtyä korvaavia tehtäviä kun ei onnistunu kokeet :) et jää luokal :P
- EihelvettiXD
Ei kukaan voi olla niin paska, että saa nelosen. Arvaamallakin saa jotain oikein:D
- Apua__
Hah XD no mitä vittua mä muka sinne muuta olisin laittanut? XD arvaamalla ei onnistuisikaan myöskään idiootti
- KanttiiArvata
Apua__ kirjoitti:
Hah XD no mitä vittua mä muka sinne muuta olisin laittanut? XD arvaamalla ei onnistuisikaan myöskään idiootti
Sillä saa säälipisteitä jos on hyvä ope... :P
- Kokoonow
Et jää luokalles otellä meni 7 aika paskasti tuli vaa yks 4 ja vitusti 5 ja 6 mutta noi koe arvosanat ovat pieni osa todistuksen numeroista itellä alko vaa huoletta 7 lopussa mutta ei sinne luokalle helposti jää belive me :D
- Kokoonow
Otellä vaa kuumotta nyt tuleva ruottin koe joka on kaikista heikoin aine :/
- drgtrhgtfrhtfr
Suomessa jää tosi harvoin luokalle, ja jos oikeasti opiskelet niin ei asian oppiminen ihan ylivoimaista voi olla.
Itselläni oli lukion ekalla matikankoe josta sain 0, asteikolla 4-10, aika saavutus siis. Heti kokeen palauttamisen jälkeen ole joku ammatinvalintatesti. Yllättäen en arvioinut itseäni kovin hyväksi. Lopulta kuitenkin kirjoitin pitkästä matikasta Eximian (vastaa kouluarvosanoissa abaut ysiä).
Joten ei kannata masentua, mutta jos ei jotain osaa niin kannattaahan se opetella. - Apua__
Miten mä sit pääsen ton 4:sen yli? En oo syöny mitään koulunruuan jälkeen ku olin surullinen.
- AallonKylteri
joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433504Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4372944Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222801Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831867- 871497
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 921145
- 1011117
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31930