Päätin vaihtaa nastarenkaat ajoissa tänä vuonna, parin viikon päästä on varmaan jo liian myöhäistä. Tänään 9 astetta lämmintä mutta yöllä tippuu jo viiteen asteeseen, joten ei oteta mitään riskejä. Suosittelen muillekin, ropina on mukavaa kuunneltavaa!
Vaihdoin nastat alle
7
93
Vastaukset
Teiden jyrsiminen alkoi sitten. Juuri, kun viimeiset päällystystyöt on saatu
tehtyä. Toivottavasti ei moni älykääpiö vielä laita nastoja alle. Toivottavasti moni on tullut järkiinsä ja ostanut kitkat. TOIVOTTAVASTI!!!- vajakit.pikalataukseen_3
Kitkarenkaat aiheuttavat teiden suolausta.
- saatanan.apina.olet
Ja palstapellehän taas aloitti saman apinamaisen paskanjauhamisen, olisit vaan pysynyt apina onkalossasi.
- vajakit.pikalataukseen
saatanan.apina.olet kirjoitti:
Ja palstapellehän taas aloitti saman apinamaisen paskanjauhamisen, olisit vaan pysynyt apina onkalossasi.
Mitäs paskaa tuossa jauhetaan? Ihan asiaa autoilija kirjoittaa.
- vajakit.pikalataukseen
vajakit.pikalataukseen kirjoitti:
Mitäs paskaa tuossa jauhetaan? Ihan asiaa autoilija kirjoittaa.
Iha sama! daa!
- ei.mitän.uutta
Palstapelle "autoilija" arto jälleen herännyt ja länkyttää samaa paskaa tämä yhden "vajakin" kanssa kuin ennenkin.
No eihän palstapelle ja vajakki oikein muuhun pysty. - vajakit.superlataukseen
ei.mitän.uutta kirjoitti:
Palstapelle "autoilija" arto jälleen herännyt ja länkyttää samaa paskaa tämä yhden "vajakin" kanssa kuin ennenkin.
No eihän palstapelle ja vajakki oikein muuhun pysty.Rohkeasti vaan. Mitä paskaa autoilija jauhaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482