Onko ajokokemuksia ja käyttökokemuksia uudesta 2015 tucsonista ????
Millainen auto on käytössä ?
Etuvetoinen bensamalli kiinnostaisi.
Mutta ominaisuuksista en tiedä.......
pitänee koeajaa.
2015 mallin tucson
7
177
Vastaukset
- tussukkamies
Ainakin vanha tussukka oli hyvä auto, ajoin sillä aika paljon, ei vikoja. Nykyinen on i35 ja pidän siitä, ei lastentauteja. Varmaan uusi Tucson on ihan hyvä.
- 900c
Ei tollaista mallia ole edes.
- Ajettu
Koeajettu ja ihan varteenotettava. 6-vaihde tuntui aika pitkältä koneen tehoihin verrattuna. Eli noin 110km/t vauhdissa ei enää löydy potkua. No onpahan ehkä meluja saatu alemmas - hiukan. Penkin istuinosa lyhyt meikäläiselle. Manuaalivaihteen keppi epämääräinen, melkein kuin rellu 8:ssa aikoinaan. Ei napakka eikä edes yhtä tarkka kuin esim. Renault Kadjarissa. Muuten ok auto, ihan harkinnassa Yetin ja Tiguanin rinnalla.
- Ekew
HS koeajoi Tucsonin.Tässä juttu:
http://www.hs.fi/autot/a1440127415672- Ajettu
Eipä tuo HS:n juttu minulle aukene ilman avaimia. Oliko siinä jotakin merkittävää.
- autonero
Palstan otsikko kertoo olennaisen: uusi haastaja PIKKUAUTOMARKKINOILLE!
- k2k1
itse vaan koeajolle, eipä noita vielä oikein liikenteessä ole.
http://www.hyundaiclubfinland.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703