Onko ajokokemuksia ja käyttökokemuksia uudesta 2015 tucsonista ????
Millainen auto on käytössä ?
Etuvetoinen bensamalli kiinnostaisi.
Mutta ominaisuuksista en tiedä.......
pitänee koeajaa.
2015 mallin tucson
7
163
Vastaukset
- tussukkamies
Ainakin vanha tussukka oli hyvä auto, ajoin sillä aika paljon, ei vikoja. Nykyinen on i35 ja pidän siitä, ei lastentauteja. Varmaan uusi Tucson on ihan hyvä.
- 900c
Ei tollaista mallia ole edes.
- Ajettu
Koeajettu ja ihan varteenotettava. 6-vaihde tuntui aika pitkältä koneen tehoihin verrattuna. Eli noin 110km/t vauhdissa ei enää löydy potkua. No onpahan ehkä meluja saatu alemmas - hiukan. Penkin istuinosa lyhyt meikäläiselle. Manuaalivaihteen keppi epämääräinen, melkein kuin rellu 8:ssa aikoinaan. Ei napakka eikä edes yhtä tarkka kuin esim. Renault Kadjarissa. Muuten ok auto, ihan harkinnassa Yetin ja Tiguanin rinnalla.
- Ekew
HS koeajoi Tucsonin.Tässä juttu:
http://www.hs.fi/autot/a1440127415672- Ajettu
Eipä tuo HS:n juttu minulle aukene ilman avaimia. Oliko siinä jotakin merkittävää.
- autonero
Palstan otsikko kertoo olennaisen: uusi haastaja PIKKUAUTOMARKKINOILLE!
- k2k1
itse vaan koeajolle, eipä noita vielä oikein liikenteessä ole.
http://www.hyundaiclubfinland.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898