Aattelin nyt vähä avautuu
Eli siis oon 12v. poika ja mun elämä tuhoutuu
Väkivaltane faija
koulu kiusattu
koulu päi vittua
haluisin vaa ottaa pillerin mennä nukkuu enkä enää herät
mitä pitäis tehdä en jaksais enää jatkaa..
äh ei vittu ja hauskint on et NO BODY GIVES A FUCK
Voisko vaa ruvet tekee kaikkee paskaa ja sit 17v. henki pois?
mitä vittuu teen itellen ku jos ei mitää tapahdu ni mä vittu varmaa tapan jonku
miljoona syytä men ku ei kukaan välitä
MITÄ MÄ TEEN
joskus iha jees fiilis mut sit..
auttakaa ihmiset
ps. Dissaajat tervettulleita
HELP ME!!??
10
88
Vastaukset
- Voieijii
Kerro jollekkin faijastast ja kiusaamisesta. Voit päästä pois kotoa ja vaikka eri kaupunkii ja kouluun. Voisit alottaa kaiken alusta
Eikö sinulla ole ketään läheistä aikuista, jonka puoleen voisit kääntyä?
Voisitko ajatella puhuvasi jollekin aikuiselle esim. koulussa?
Sitten on nämä lasten auttavat puhelimet kuten lasten ja nuorten puhelin ja poikien puhelin.
Tai sitten voit ottaa suoraan yhteyttä sossuun, niin pääset luultavasti kotoa pois, kerran joudut kokemaan väkivaltaa.
Ja usko tai älä, mutta minä välitän. Mun sielu kuolee aina hieman lisää, kun luen jotain tällaista. Kenenkään kaltaisesi lapsen ei pitäisi joutua kirjoittamaan tuollaista nettiin.
Se, että sinä sotkisit itse vapaaehtoisesti asioitasi lisää, ei auta sinua yhtään. Ei se helpota oloasi, koska sinä kuitenkin välität vielä itsestäsi. Jos et välittäisi, et olisi kirjoittanut tänne.
Jos et mitään muuta keksi, niin tule juttelemaan minulle. Minä olen turvallinen aikuinen, enkä mikään pedopervo. Laita mulle mailia osoitteeseen: oldie (at) suomi24.fi . Tai sitten laita kikkisi tai muu yhteystieto tänne, niin otan suhun yhteyttä. Mietitään asioita yhdessä.
On olemassa paljon ihmisiä jotka välittää. Sun tarttee vaan kertoo niille, että tarviit apua.
Tsemppiä ja koeta kestää. Muutaman vuoden päästä sä pystyt elämään itsenäistä elämää, kunhan vaan jaksat sinne asti.älä ainakaa kerro millee psyykkarille jos et kaipaa lasten suojelun kukka hattu täti attackiä
- Kylläsesiitä
tutustu johonki uuteen ihmiseen tai hanki tyttöystävä jolta vois saada tukee:((
Hei
Onpa sydäntä särkevää luettavaa. Onneksi on Oldien kaltaisia ihmisiä, jotka aidosti välittävät. Minäkin tahtoisin auttaa ! Sinun on oikeus saada apua ja tukea elämääsi. Olet vasta lapsi, suojelun ja huolenpidon tarpeessa.
Voisitko luvata, että menet juttelemaan asioistasi kouluterkkarille tai koulupsykologille. Älä välitä tyhmien ihmisten kukkahattutätipelotteluista. He eivät näytä tietävän mistä puhuvat. Kenenkään ei pidä suostua kestämään väkivaltaa omassa kodissaan, oman läheisensä kautta!!
Koeta jaksaa ottaa yhteyttä heti yllämainittuihin tai johonkin aikuiseen, jonka avulla saat asioita eteenpäin. Elämäsi ei ole tuhoon tuomittua. Sinulla on oikeus saada huolenpitoa ja rakkautta! Olet tärkeä ja ainutlaatuinen ihminen!
Lämpimin ajatuksin,
Pappi Elisabet- yeeeah
no nyt totta helvetissä olen
kaikki hyvin jukolauta sixpackki paistaa
ja asiat hyvi
aah että on hyvä olla mä
- Jokunim
Sulla on vielä koko elämä eessä. Ajattele tulevaisuutta. Itekkin sen huomasin vasta aikuisena kuinka pieniä ongelmat oli sillon nuorena. En todellakaan sano sitä et sun ongelmilla ei oo arvoa vaan tarkotin sitä et kyllä se paremmaksi muuttuu. Aika nopsaa oikeastaan. Ku sullekkin tulee ikää lisää niin pystyt puolustamaan itteäs kiusaajilta että isältäs. Nyt kuitenki kannattaa kääntyy jonkun aikuisen puoleen, joka pystyy asioille tekemään jotain.
- NeuvonHetiJosKerrot
Missä asut?
Näistä kirjoituksista huomaa hyvin selkeästi miten suuri tarve nuorilla on purkaa ajatuksiaan ja tuntemuksiaan jollekin turvalliselle aikuisella. Mutta valitettavasti harvalla on riittävän luotettava henkilö jolle kertoa kaikesta.
Joka tapauksessa kun sinulla on paha olla tai ongelmia kotona ja/tai koulussa, mene ihmeessä ihan ensimmäisenä kertomaan niistä joko terkkarille tai kuraattorille koulussa. Tärkeintä on että saat auttamisprosessin heti käyntiin. Vasta sitä kautta saat apua ja helpotusta elämääsi. Älä ainakaan sorru mihinkään tyhmyyksiin, niistä ei seuraa ikinä mitään hyvää elämässäsi.- Jokuhyypiövaan
Uskon että kouluterveydenhoitaja tai koulukuraattori tai vaikkapa opettajasi haluaa auttaa sinua tässä tilanteessa. Olen itse todennut, että harva opettaja oikeasti välittää... Mutta vähintäänkin koulukuraattori tahtoo auttaa. Jos olisin luokallasi, ja olisin tietoinen tästä, varmasti auttaisin ja tukisin sinua, vähät väliä mitä muut ajattelee! Olen siis ikäisesi, mutta tyttö. Pärjäile, mutta älä anna elämäsi romahtaa. Tee kuitenkin omat päätöksesi äläkä piittaa muiden mielipiteistä!
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433494Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4312921Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222791Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831857- 871487
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 911136
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113- 991096
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31920