Joululahjat

Pukin_pikku_apuri

Hei!

Joulu lähestyy jo kovaa kyytiä. Tai no ei ihan kovaa vielä, sillä on vasta lokakuu. Toisaalta pian on marraskuu. Itse olen joulu-ihminen ja odotan joulua jo innolla. Rakastan nimittäin kyseistä aikaa. Ei, en rakasta kyseisen ajan matearillisuutta vaan tunnelmaa.

Oikeastaan ihmettelen miten matearillisia joulut ovat. Jouluna ihmiset ostavat älyttömästi tavaraa vain muutaman päivän takia. En ymmärrä. Vietättekö joulua vain lahjojen ja tavaran takia? Vai vietättekö joulua lähimmäistesi, tunnelman vai minkä takia? Itse vietän jouluni perheeni ja tunnelman takia. Rakastan joulua ; tuoksua, tunnelmaa, perhettä, antamista. Myönnetään: lahjatkin ovat mukavia, mutten arvosta joulussa pelkästään lahjoja. Mutta siis asiaan.

En ollenkaan tiedä mitä voisin antaa perheelleni ja muutamalle ystävälle lahjaksi. Minulla on jo muutama idea (ajattelin herkkukoria tai jotain sen tapaista äidille ja ystäville jotain The Body Shopin juttuja..) mutten ole varma ja pyytäisinkin siksi teiltä ideoita.

Omat ideani äidille:
- Herkkukori

Siskoille:
- Jotain Isac Elliot juttuja

Veljelle:
- Pikku-autoja tai muita leluja.

Kavereille:
- The Body Shopista jotain

Mutta minulla ei ole mitään ideoita isän lahjaan.

Vanhempani ovat siis iältään n.30 ikäluokkaa
ystäväni n. 13-vuotiaita
sisareni n. 10-11-vuotiaita
veljeni n. 4v

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14vpoika

Osta joku kirves tai puukko varmasti tykkää
      Ainaki mun isä

• 14vpoika

Nii ja munki vanhemmat on n.30v luokkaa että laita sun äitille hiustenhoitotuotteita ja isälle puukko tai kirves

• SamaJuttu

En osaa tohon vastata, omat vanhemmat 30-40 vuotiaita, eikä mullakaan oo iskälle mitään ideaa. Mun ideat muille on tämmösiä:
      Äitille:
      -En siitäkään oikein tiedä, luultavasti jotain herkkuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe