Sosiaalisia ongelmia

AuttakaaMasentunutta

Oon siis 12v tyttö ja 6lk. Mun paras kaveri sanotaan nyt vaikka elina (ei oo oikee nimi) ollaan oltu kavereita päikystä asti. Oltiin sillon ihan bff. Sitten ku mentiin eskariin, meidät pistettiin eri luokille. Me sitten erkaannuttiin, mä sain paljon kavereita, mutta elina ei. Elinalla ei ollut kuin yksi "kaveri" silloin. Olin itse unohtanut elinan kokonaan ja hän tuli monta kertaa kysymään että voinko olla hänen kanssaan. Olin aina silleen "en nyt ku oon sen ja sen kaa.", siitä erkaannuttiin pahemmin, elinalla oli todella vaikeaa elämää siinä 2lk. Itse olin unohtanut hänet ja minulla oli paljon kavereita, poikia ja tyttöjä. Sitten 4lk. Elina ja minä olimme samassa matikan ryhmässä. Aloimmr taas kaveeraamaan ja 4lk. puolessa välissä olimme taas parhaita kavereita. Minulla oli silloin paljon kavereita vieläkin ja hänellä vain minä. Näin jatkui 5lk. puoleen väliin kunnes hän sai uusia kavereita. Minua ei haitannut kunnes hän alkoi 5lk. loppu puolella ottamaan myös minun kavereitani. Heidän luokalleen tuli uusi oppilas, sanotaan vaikka Siiri. Elina ja Siiri alkoivat olemaan hyviä kavereita. Sitten 6lk alussa hän alkoi olemaan myös Siirin parhaan kaverin kanssa, sanotaan vaikka Noora. Elina ja minä olimme vihanneet häntä ennen sitä koska hän vaikutti ärsyttävältä wapissa. Mutta nykyään Elina on minulle kokoajan silleen "Noora on nykyään yks mun parhaista kavereista.", ja aina kun olen Elinan kanssa hän puhuu pelkästä Noorasta ja muista kavereistaan. Hän on myös alkanut loukkaamaan ulkonäköäni jne. "Läpällä". Minua kuitenkin aina loukkaa ne kommentit. Ja koska meidän perhe harkitsee muuttoa toiseen kaupunkiin, aina kun puhumme siitä hän sanoo että "mut mua ei haittaa sun muuttos nii paljoo, koska mulla on nykyään muitakik kavereita". Sekin loukkaa minua todella paljon, koska se tarkoittaa sitä että en ole hänelle enää tärkeä. Eli nykyään hän on muiden kanssa enemmän, hänellä on enemmän ystäviä, osa minun jotka hän on varastanut. Tietysti olen iloinen että hänellä on nykyään kavereita, mutta minusta tuntuu että minut jätetään taka-alalle. Ja hän on nykyään aika ärsyttävä välillä, mutta en halua lopettaa kaveruuttamme, koska minusta tuntuu että minulla ei ole enää muita kavereita, paitsi poikia jotka pelaavat aina jalkapalloa, jota minä vihaan. Ainoa "hyvä kaverini" on tällä hetkellä (sanotaan Oona) joka on todella epäluotettava. Olen hyvin masentunut nykyään tästä tilanteestani, ja haluan takaisin vanhat ajat. Itken joka päivä, enkä pysty ajattelemaan muuta. Minulla on tällä hetkellä myös paljon muita ongelmia elämässäni ja minua stressaa niin paljon. Minulla on kokoajan niin syyllinen olo ja haluaisin vain pois... Mitä minun pitäisi tehdä?

Ps. Juu pitkä juttu ja anteeks jos kirjoitusvirheitä, kirjoitin puhelimella.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väsyttää

      Vähän sekavalta kuulostaa :D mut sanot sille, jos se loukkaa sua. Jos sitä ei kiinnosta niin unoha se ja yritä hommata muita frendei. Ja eikö se oo hyvä jos te muutatte, pääset tutustuun uusiin tyyppeihin sitte siellä :)

    • Karma BITCH :D (ei pahalla) mut kaverit tulee ja menee, et jos se on ärsyttävä nii älä oo sen kans.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      31
      5925
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      257
      3500
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      3021
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2644
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2300
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1983
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1885
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      199
      1761
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      58
      1432
    10. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1336
    Aihe