Hei,
Etsin vanhalle 17v leikatulle tyttökissalleni uutta kotia, missä se voisi viettää eläkepäivänsä. Olen muuttamassa pois Suomesta ja kissaani en valitettavasti voi ottaa mukaani. Vanha kissa kyseessä, mutta on koko elämänsä ollut täysin terve ja edelleen nuorekas, vaikka nukkuukin suurimman osan päivästä ja on laiskanpuoleinen luonteeltaan.
Etsinkin nyt siit rauhallista kotia missä kissani saisi läheisyyttä ja huomiota. Kodissa ei saisi mielellään olla muita kissoja, sillä omani ei ole tottunut muiden kissojen läheisyyteen. Sekä sisä- ja ulkokissana on ollut aiemmin, mutta nykyään viihtyy aikalailla vain sisäoloissa.
Mahdollista on myös ottaa kissa ns. koeajalle ja jos ei yhteiselo toimi niin etsin kissalle uuden kodin.
Kerron mielelläni lisää mahdollisista järjestelyistä jos on kiinnostusta tarjota rakastava koti kissalleni.
Ota yhteyttä [email protected]
Kissalle uusi koti Joensuussa
Joensuustakotikissalle
1
95
Vastaukset
- kiljusieppo
Löytyykö hyyskää sun muuta oheistarviketta? Aloituspakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604646Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511618- 1701554
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2721336Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961209- 2031132
- 811079
- 651074