Hei,
Etsin vanhalle 17v leikatulle tyttökissalleni uutta kotia, missä se voisi viettää eläkepäivänsä. Olen muuttamassa pois Suomesta ja kissaani en valitettavasti voi ottaa mukaani. Vanha kissa kyseessä, mutta on koko elämänsä ollut täysin terve ja edelleen nuorekas, vaikka nukkuukin suurimman osan päivästä ja on laiskanpuoleinen luonteeltaan.
Etsinkin nyt siit rauhallista kotia missä kissani saisi läheisyyttä ja huomiota. Kodissa ei saisi mielellään olla muita kissoja, sillä omani ei ole tottunut muiden kissojen läheisyyteen. Sekä sisä- ja ulkokissana on ollut aiemmin, mutta nykyään viihtyy aikalailla vain sisäoloissa.
Mahdollista on myös ottaa kissa ns. koeajalle ja jos ei yhteiselo toimi niin etsin kissalle uuden kodin.
Kerron mielelläni lisää mahdollisista järjestelyistä jos on kiinnostusta tarjota rakastava koti kissalleni.
Ota yhteyttä [email protected]
Kissalle uusi koti Joensuussa
Joensuustakotikissalle
1
105
Vastaukset 1
- kiljusieppo
Löytyykö hyyskää sun muuta oheistarviketta? Aloituspakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405