Kuntoutustuen jatko

9988888

Ensimmäinen kuntoutustuki ekalla läpi ja 8kk kestoltaan. Toinen myös ekalla läpi ja käsittelyssä meni pari viikkoa, sekä kesto 18kk. Joskus näinkin:) Kolmannella kerralla lienee pysyvää haettava, vai miten kohtalontoverit olette toimineet??

7

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arveluttaa

saakos sitä kysyä minkä sairauden tai vamman vuoksi kela myöntyi ja sukupuolta?

• iuujhjhg

Pari diagnoosia, kumpikaan ei fyysinen. Eläkevakuutus yhtiö myöntyi ja kai se kelakin siinä sivussa. B-lausunto ilmeisesti ratkaisee näissä asioissa hyvinkin paljon. Mies.

• Kiinnostaa_sama_asia

Siis ongelmia mielenterveyden kanssako? Olitko sä ekana sairaspäivärahalla ja miten pitkään? Oletko ollut pitkään työttömänä ja onko ikäsi 50 tai yli?

• eläkeläinesenäelellään

Aina ensin 300 päivää sairaspäivää. En ole tuo alkuperäinen, siihen katsomatta aattelin vastata. Itse olen 45v nainen ja ollut vuoden työkyvyttömyyseläkkeellä MT-diagnooseilla. Olin tätä ennen työtön nelisen vuotta, siitä ajasta vuosi tuota sairaspäivärahaa ja pari vuotta kuntoutustukea ja sitten eläkepaperit. Kaikki nuo ekalla aina läpi menivät.

• ahsgssgf

sen 300päivää olin. En ollut työtön vaan töissä vuosikausia ja loppuun asti sinnittelin, mutta sitten paloi pata pohjaan. En ole yli 50v.

• jassolaamanen

Minä osatyökyvyttömyyseläkkeellä /kuntoutustuki ensin hain 2 kertaa muistaakseni ja nyt se muuttu pysyväksi, niin luki elon kirjeessä eli en tarvitse enää hakea. saikkupäivät pidetty ja nytkin sairauslomaa tulee n.11kk. Olen siis työnhakijana työkkärissä , saan vielä muutaman kuukauden liiton rahaa kun saikkupäivät kytetty. Pitäskö laittaa työkyvyttömyyshakemus kun ei mun tila parane enää.

• kjkjkjdoctor

Hakemuksen voin laittaa sitten lääkäreiden lausunnoilla yms yms kun kaikki vaihtoehdot käyty ja yritetty kuntouttaa takaisin työelämään. Sitten voidaan sanoa, että tila ei parane enää, eli vuonna 2018 suunnilleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109