tulin haluttomaksi menkkaseksin jälkeen

grasergeg

ei ole enää 2 vuoteen sen jälkeen kun panin menkkaseksin aikana tyttöä, hän sai jonkin tulehduksen samoihin aikoihin jne touhuilusta meni kokonaan kiihoke. minusta se oli myös erittäin likaista ja ällöttävää.

älkää panko menkkaista naista vaikka tekisi mieli!

7

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hruyt

Oma vika!
      Miksi menit sekstailemaan tytön kanssa. Ja aiheutit vielä tulehduksen. Tyttö on kärsinyt enemmän. Nyt sinä säälit itseäsi, voivoi poikaparkaa!
      On hyvä ettet enää sekstaile, säästyy tytöt harmeilta. Sinä ajattelit vain omaa haluasi etkä huomaa että aiheutit vahinkoa. Joutuiko tyttö käymään lääkärissä, pitikö ostaa lääkkeitä? Paljonko maksoi?
      Niin et tullut kysyneeksi.
      Sinä olit osallinen.

• Elämäontäynnäkokemuksia

Minkä ikäinen olet? Oletettavasti aika nuori?

• joskusnäin

Ihmiset ovat erilaisia. Kun nuorena seurustelin 5 vuotta yhden tytön kanssa niin nimenomaan hän menkkapäivinä halusi seksiä. Kuulemma lievitti kuukautiskipuja tai aristusta. Olihan se veristä touhua ja sitä varten oli omat aluspyyhkeetkin. Kyllä sitä hieman mietitytti kun omat paikat haaroja myöten veressä kun meni suihkuun mutta en minä siitä mitään traumoja saanut...

• Asioidentärkeys

Mukava, kun huomioit ystäväsi tarpeet.

• kauhiakitinä

Vai oikein mietitytti?? Sinä sentään sait pesemällä veret nopeasti pois. Mitäs miettimistä se vaati?

• Pannaanvaanedelleen

Ei haittaa.Silloin pannaan kun panettaa !

• hygieniaa

Noi käy kun on niin tyhmä, että ei ymmärrä miksi pitää käydä pesulla ennen ja jälkeen. Ihan turhaan syytät menkkoja. Likainen mies saa tulehduksen aikaan menkoista riippumatta. On myös naisen tyhmyyttä antaa likaiselle miehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe