ei ole enää 2 vuoteen sen jälkeen kun panin menkkaseksin aikana tyttöä, hän sai jonkin tulehduksen samoihin aikoihin jne touhuilusta meni kokonaan kiihoke. minusta se oli myös erittäin likaista ja ällöttävää.
älkää panko menkkaista naista vaikka tekisi mieli!
tulin haluttomaksi menkkaseksin jälkeen
7
114
Vastaukset
- hruyt
Oma vika!
Miksi menit sekstailemaan tytön kanssa. Ja aiheutit vielä tulehduksen. Tyttö on kärsinyt enemmän. Nyt sinä säälit itseäsi, voivoi poikaparkaa!
On hyvä ettet enää sekstaile, säästyy tytöt harmeilta. Sinä ajattelit vain omaa haluasi etkä huomaa että aiheutit vahinkoa. Joutuiko tyttö käymään lääkärissä, pitikö ostaa lääkkeitä? Paljonko maksoi?
Niin et tullut kysyneeksi.
Sinä olit osallinen. - Elämäontäynnäkokemuksia
Minkä ikäinen olet? Oletettavasti aika nuori?
- joskusnäin
Ihmiset ovat erilaisia. Kun nuorena seurustelin 5 vuotta yhden tytön kanssa niin nimenomaan hän menkkapäivinä halusi seksiä. Kuulemma lievitti kuukautiskipuja tai aristusta. Olihan se veristä touhua ja sitä varten oli omat aluspyyhkeetkin. Kyllä sitä hieman mietitytti kun omat paikat haaroja myöten veressä kun meni suihkuun mutta en minä siitä mitään traumoja saanut...
- Asioidentärkeys
Mukava, kun huomioit ystäväsi tarpeet.
- kauhiakitinä
Vai oikein mietitytti?? Sinä sentään sait pesemällä veret nopeasti pois. Mitäs miettimistä se vaati?
- Pannaanvaanedelleen
Ei haittaa.Silloin pannaan kun panettaa !
- hygieniaa
Noi käy kun on niin tyhmä, että ei ymmärrä miksi pitää käydä pesulla ennen ja jälkeen. Ihan turhaan syytät menkkoja. Likainen mies saa tulehduksen aikaan menkoista riippumatta. On myös naisen tyhmyyttä antaa likaiselle miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202239
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311635Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm101580Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1721532- 331276
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv71106Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja55958Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko17865Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38835Olin koko ajan
Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to72763