Mitä sanot tämmösestä kartasta?
Aurinko kauris
nouseva härkä
kuu skorpioni
mars leijona
merkurius kauris
venus vesimies
Zaulle tarkoitettu analyysin paikka
1
<50
Vastaukset
- Unijukka15
En voi olla arviota antamatta, toiv.et pahastu:
Hyvin hidas ensinnäkin omaksumaan uusia asioita. Kuitenkin päättäväinen ja omalla tavallaan tehokas. Ehdottomasti enemmän realisti kuin mitään muuta. Ehkä henkilö joka joko selittelee paljon tai kaipaakin selityksiä (joihin monet kyllästyvät jo kauan ennen puoltaväliä).
Vetää puoleensa ihmisiä, ja voi olla omaperäinenkin jollakin tavalla. Romanttinen puoli on tässä henkilössä eniten se puoli joka ei ole realisti. Voi olla vaikea ilmaista mitä ihmissuhteissa toiselta haluaa ja on lisäksi itse melko itsepäinen.
Myöskin mielipiteissään voi olla hyvinkin jyrkkä, jos on jonkin asian saanut omaksutuksi. Ajaa asioita hyvinkin pitkään ja tahdon avulla.
Itsepäinenkin, mutta käytännöllinen henkilö ja hyvin uuttera. Tuntee myöskin yllättävän voimakkaasti ja syvästi, vaikka on muuten maanläheinen. Tunteista voi olla kuitenkin vaikea keskustella ja ei ehkä tiedosta kovin hyvin mitä itse tuntee.
Päällepäin siis maanläheinen, itsepäinen tahtohenkilö, jolla kuitenkin on syvällisempikin puoli jonka joskus voi jopa hyville ystävilleen paljastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882