onko anneli mattila parisuhteessa? tai onko joku sisaruksista vielä vapaana?
seurusteleeko anneli
29
371
Vastaukset
- jjt2015
mitä sä täällä kyselet käy vaikka henk.kohtasesti heidän luona.
- jjt2015
JJT_originaali kirjoitti:
ka kaimaa
oho! voidaan olla vaikka sukuakin!!!
- kopioi
...ei tiedä vaikka olis pikkuveli..;))
- oiwejawioej
anna osoite
- Pigftyingghj
Anne, anitta, anniina ja arto seurustelee
- parisuhdetta_paremmin
Seurustelee????
Eivätkö he elä parisuhteessa?
Jos asuu avoliitossa tai on yhteisiä lapsia, ei se enään ole seurustelua....käsittääkseni
- kuullut
Asiasta kolmanteen, tekeekö se yksi veljistäkin nykyään musiikkia?
- mitä-sitä-ihmettelee
Eiköhän koko perhe: tytöt, pojat, äiti sekä isä, ole musikaalisia.
- Kysymys654
Musikaalisia varmasti ovat, mutta onko joku veljistä myös levyttämässä?
- jahhty
Kysymys654 kirjoitti:
Musikaalisia varmasti ovat, mutta onko joku veljistä myös levyttämässä?
Piilomainontaako taas?
Olisiko tuo jokin ihme...onhan perheen vävyllä studio - vävynnnnn2
Studio ei olekaan annen. Näin on annettu aina ymmärtää.
- Jjdygjjycy
vävynnnnn2 kirjoitti:
Studio ei olekaan annen. Näin on annettu aina ymmärtää.
Studio on annen...
- ytrfg8u76
Jjdygjjycy kirjoitti:
Studio on annen...
Entäpä se muutaman viikon takainen juttu siitä studiosta Ylä-Satakuntalehdessä?
Aika ristiriitaista tietoa.
- kertokaasitten
Mitä lahjoja niillä muilla on? lähinnä huonoa olen muista kuullut.
Anne saanut kaikki lahjat. Annelillakin ihan ok ääni. - Väärääpuuta
Ei tarvitse koko perhettä haukkua jos yksi on täysi mulkku. Muut ovat mukavia ja ihan normaaleita. Erityisesti Annella kaunis ääni ja sydän kohdallaan. Äiti myös sydämellinen.
- Näin-se-vain-on
Kuka heistä on "yksi täysi mulkku"?
Minusta koko perhe pojat, tytöt, äiti sekä isä on todella kivoja ja sydämmellisiä. Kaikkien kanssa on kiva jutella ja tuntevat kylällä vaikka nähdäänkin harvoin.
Vanha totuus on se, että kaikkia ei voi miellyttää ja kateus vie kalatkin vedestä.
- JJT-originaali
Antaa se, rohkeesti vaan jutulle
- sinmppa
Mulle se anto kun vaan kehtasin ottaa puheeksi
- namilakko
Eikö kiltit pojat saa aina...pipareita...
- 4205
Mutta tietääkös poijjaat että seurusteleeko Risto
- kolopesijä
tuli sitten hoideltua yksi näistä plikoista aattona nam
- pumppu
mehukkaat on kolot likoilla
joskin pirun karvaaset - Pelonkosija
niin tuli, muttei aattona :D
- Kdjjdjdkdkleowkwkw
Onkohan karvian st1 tänään auki?
- jääpäri
Onko anne ainut menestynyt?
- sirpastuu
On ainoa hyvin menestynyt. Mahtaako vanhin ja nuorin likoista tehdä enää mitään musiikin saralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501