seurusteleeko anneli

tanssittaja_82

onko anneli mattila parisuhteessa? tai onko joku sisaruksista vielä vapaana?

29

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjt2015

      mitä sä täällä kyselet käy vaikka henk.kohtasesti heidän luona.

      • ka kaimaa


      • jjt2015
        JJT_originaali kirjoitti:

        ka kaimaa

        oho! voidaan olla vaikka sukuakin!!!


      • kopioi

        ...ei tiedä vaikka olis pikkuveli..;))


      • velenpojot


    • oiwejawioej

      anna osoite

    • Pigftyingghj

      Anne, anitta, anniina ja arto seurustelee

      • parisuhdetta_paremmin

        Seurustelee????
        Eivätkö he elä parisuhteessa?
        Jos asuu avoliitossa tai on yhteisiä lapsia, ei se enään ole seurustelua....käsittääkseni


    • kuullut

      Asiasta kolmanteen, tekeekö se yksi veljistäkin nykyään musiikkia?

      • mitä-sitä-ihmettelee

        Eiköhän koko perhe: tytöt, pojat, äiti sekä isä, ole musikaalisia.


      • Kysymys654

        Musikaalisia varmasti ovat, mutta onko joku veljistä myös levyttämässä?


      • jahhty
        Kysymys654 kirjoitti:

        Musikaalisia varmasti ovat, mutta onko joku veljistä myös levyttämässä?

        Piilomainontaako taas?

        Olisiko tuo jokin ihme...onhan perheen vävyllä studio


      • vävynnnnn2

        Studio ei olekaan annen. Näin on annettu aina ymmärtää.


      • Jjdygjjycy
        vävynnnnn2 kirjoitti:

        Studio ei olekaan annen. Näin on annettu aina ymmärtää.

        Studio on annen...


      • ytrfg8u76
        Jjdygjjycy kirjoitti:

        Studio on annen...

        Entäpä se muutaman viikon takainen juttu siitä studiosta Ylä-Satakuntalehdessä?

        Aika ristiriitaista tietoa.


    • kertokaasitten

      Mitä lahjoja niillä muilla on? lähinnä huonoa olen muista kuullut.
      Anne saanut kaikki lahjat. Annelillakin ihan ok ääni.

    • Väärääpuuta

      Ei tarvitse koko perhettä haukkua jos yksi on täysi mulkku. Muut ovat mukavia ja ihan normaaleita. Erityisesti Annella kaunis ääni ja sydän kohdallaan. Äiti myös sydämellinen.

      • Näin-se-vain-on

        Kuka heistä on "yksi täysi mulkku"?

        Minusta koko perhe pojat, tytöt, äiti sekä isä on todella kivoja ja sydämmellisiä. Kaikkien kanssa on kiva jutella ja tuntevat kylällä vaikka nähdäänkin harvoin.

        Vanha totuus on se, että kaikkia ei voi miellyttää ja kateus vie kalatkin vedestä.


    • JJT-originaali

      Antaa se, rohkeesti vaan jutulle

      • ALAVIIVALLA, tohelo. Ja ei varmasti anna.


      • sinmppa

        Mulle se anto kun vaan kehtasin ottaa puheeksi


      • namilakko

        Eikö kiltit pojat saa aina...pipareita...


    • 4205

      Mutta tietääkös poijjaat että seurusteleeko Risto

    • kolopesijä

      tuli sitten hoideltua yksi näistä plikoista aattona nam

      • pumppu

        mehukkaat on kolot likoilla
        joskin pirun karvaaset


      • Pelonkosija

        niin tuli, muttei aattona :D


    • Kdjjdjdkdkleowkwkw

      Onkohan karvian st1 tänään auki?

    • jääpäri

      Onko anne ainut menestynyt?

    • sirpastuu

      On ainoa hyvin menestynyt. Mahtaako vanhin ja nuorin likoista tehdä enää mitään musiikin saralla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe