Hei olen 14-v poika. Olen runkannut 2-vuotta eikä sperma lennä. Sieltä tulee läpinäkyvää-harmaata tahnaa. Onko jokin vialla kun minulta ei kunnon spermaa tule? Kavereillanikin tulee normaalisti. Olisin kiitollinen jos autat.
Speku ei lennä onko jokin vialla?
2
116
Vastaukset
- Odota-odota
Olet jo 14 vuotias, mutta et kerro koska murrosikäsi alkoi, koska se ratkaisee myös sperman rakenteen muodostumiseen. Kaverisi murrosikäsi saattoi alkaa jo Sinua aiemmin. Odota rauhassa kyllä se kohtapuolin muuttuu harmaavalkoiseksi. Ei Sinun tarvitsee huolestua asiasta.
Kuten jo sanottu, tässä vaiheessa mikään ei ole vialla. Tuo on ihan normaalia sinun iässäsi.
Jos tilanne on sama vielä parin vuoden päästä, voi olla hyvä jutella asiasta lääkärille.
Speku ei muuten välttämättä varsinaisesti lennä aina kaikilta, ainakaan kovin pitkälle. Paljon riippuu esim. siitä, miten lihaksia jännittää laukeamisen hetkellä. Myös se voi vaikuttaa, että miten usein on lauennut lähiaikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433504Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4372944Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222801Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831867- 871497
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 921145
- 1011117
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31930