Onko mitään uutta tietoa Nelan katoamisesta, en ole ainakaan uutisotsikoissa huomannut mitään?
Onko poliisi lopettanut etsimisen/tutkimisen? Suomessa täytyisi olla henkilö/ryhmä joka etsii kadonneita ihmisiä, ehkä jotkut yksityisetsivät tekeekin etsintää mutta työ on pitkäveteistä ja vaatii matkustelua ja näin ollen tulee kalliksi esim. omaisille jos palkkaavat jonkun etsimään, siinä olisi harrastusta jollekin eläkeläiselle, en tiedä mitä laki velvoittaa, pitääkö olla yksityisetsivän luvat ja oma firma vai voiko kuka vaan etsiä mutta tietysti joihinkin tietoihin ei pääse käsiksi eli olisi toimittava niillä eväillä joita tavis kansalainen käsiinsä saa. Itseäni on hieman kiinnostanut kadonneiden etsintä.
Kadonnut Nela Utkina
koskelo
2
141
Vastaukset
- Höpöhöpö-jutut
Suomi24-aloittajien ketju likaantuu, jos sinne laittaa muuta kuin omia mielikuvituksen tuotteita. Ei tykätä, jos linkittää. Ehdotan sitten hakukoneita.
- Hanskali
Koko aikahan häntä on haettu esim. Vapepan toimesta. Satoja ihmisiä on ollut etsimässä. Koiria ja veneitä ja naarausvehkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991