Pakko yrittää pärjätä, vaikka työkaverit on kypynyt minuun kun en rajoitteisen terveyteni vuoksi selviä töistäni. Mutta en pärjää eläkerahalla kun perin vanhan räyskän talon, navetan, riihen ja saunarähjän. Kukaan niitä ei osta ja kalliiksi tulee asuminen ja remontin tarvetta jokapaikassa. Lämmityskulut huimaa päätä ja kämppä on vetonen ja kylmä silti. Mutta se on mun mummon aikainen pieni tila, niin tunnearvoa kyllä on. Nyt hallituksen tarkoitus on nostaa kiinteistöveroja, niin se kauhistuttaa entistäkin enemmän. Onko teillä antaa neuvoja tälläisellevanhalle rääkille.
köyhänä en pysty jäämään eläkkeelle
Vanharääkki
2
91
Vastaukset
- vanharääkki
Työnantajani antaa minun armosta jatkaa työssä, mutt pelkään silti jos sen pinna palaa muhun, kun lähinnä olen tekemättä mitään, kun on pakko istahtaa tuon tuosta ja laitettava jalat ylös, ja välillä mentävä pötkölleenkin. Yritys on serkkuni joten sen vuoks varmaan saa armoa
- pusgii
Vuokraa talo? Pakolaisten vastaanottokeskukseksi, jos ei ole mitään väliä missä kunnossa on jälkikäteen (vakuutukset ensin kuntoon).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1852392
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722090Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442073Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia741782- 1281720
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971580Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771291Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821229Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321174- 711133