Pekka Perä sai tehtyä kaupat asunnostaan Espoon Westendistä. Julkisuudessa ei ole ilmeisesti kerrottu kaupahintaa eikä kaupantekoajankohtaa, mutta kohde on poistunut myynnistä. Itse olen kuullut huhuja, että kauppahinta ylitti 5 miljoonaa, mutta en tiedä sen enempää asiasta. Asunto oli aikanaan ostettu 3,65 miljoonalla ja siitä pyydettiin 6,4 miljoonaa euroa.
.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13506535/pekka-peran-luksusasunto-myynnissa
Pekka Perän ex. asunnosta tehtiin kaupat
7
973
Vastaukset
Itse asiassa talokaupat tehtiin jo toukokuun lopulla. Asunto ehti siis olla myynnissä noin kaksi kuukautta.
- irentoreiska33
Pekalta ja sen ex-vaimolta sekä mahdollisilta lapsilta pitäisi ulosmitata kaikki omaisuus Talvivaaran korvauksiksi. Mutta herra-mafia suojelee.
- woewoewoe
Kyllä se sinua niin maan kauhiasti kismittää kun joku toinen on osannut tehdä rahaa.
"Perrrkele taas niitä herrojen metkuja!" -Huutaa reiska lähiöbaarissa. - Pelleily_seis
...ja juo rahansa, jonka joku viisaampi on laittanut tuottamaan. Tosin toivottavasti ei Talvivaaraan kuitenkaan...
Totuus näköjään on, että myös kalliimmat talot menevät kaupaksi. Eikö kaupan pitänyt olla täysin seis, maa sodan partaalla ja kaiken toivon jo olla menetetty tuomiopäivän kellojen kuminassa. Mitä olemme ymmärtäneet väärin.... - tietty
Pelleily_seis kirjoitti:
...ja juo rahansa, jonka joku viisaampi on laittanut tuottamaan. Tosin toivottavasti ei Talvivaaraan kuitenkaan...
Totuus näköjään on, että myös kalliimmat talot menevät kaupaksi. Eikö kaupan pitänyt olla täysin seis, maa sodan partaalla ja kaiken toivon jo olla menetetty tuomiopäivän kellojen kuminassa. Mitä olemme ymmärtäneet väärin....Tämän hintaluokan ostajilla ei ole työttömyyttä, tai rahapulaa. Paitsi tietysti sen asunnon myyjällä....
- naamapunarääyntä
tietty kirjoitti:
Tämän hintaluokan ostajilla ei ole työttömyyttä, tai rahapulaa. Paitsi tietysti sen asunnon myyjällä....
Mutta kun vain tyhmä ostaa nyt romahduksen aattona! Huomenna lähtee hinnoista 80% !!!
- Pelleily_seis
Tietty. Se raha onkin tullut juuri niistä mainitsemistani fiksuista päätöksistä ja ennenkaikkea teoista. Vihje siis kaikille miljoonakotien etsijöille. Enemmän tekoja ja vähemmän kaljaa heti nuoruudesta alkaen.
Vai huomenna rommaa. Taidan lähteä kaupoille, jos toteutuu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5185623Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255159Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292502- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 651142
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731001Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958