Mihin aktiivilomalle?

Rampo

Olen viriili nuorimies ja ajattelin lähteä toimintalomalle pakoon Suomen harmaata talvea.

Olen ajatellut vaihtoehtoina Afganistania, Irakia tai Darfuria. Gazakin voisi olla mielenkiintoinen. Mitäs suosittelisitte? Onko joitain muita hyviä kohteita, joissa todellakin tapahtuu? Vauhtia ja vaarallisia tilanteita olisi haussa!

11

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanki

      USA:n kansalaisuutta ja mene armeijaan - sitä kautta varmaan pääset Irakiin sotimaan ja kokemaan kaikkia noita kaipaamiasi huiseja juttuja. Vitun idiootti, toiset kamppailee siellä hengestään, niin irakilaiset kuin USA:n ja muiden armeijoiden sotilaatkin,
      ja sinä hyvinvointivaltion pullamössökasvatti kaipaat "aktiivilomaa"! Häpeä...siinäkin joulumieltä.

      • Happy traveller

        olen täysin samaa mieltä! ilmoitus kuulosti niin typerältä että suosittelen sinua mennä ensin Puuhamaahan kuin esim afganistaniin!!! kyllä sitä toimintaa muualtakin löytyy kuin mainitsemistasi maista. mene esim Queenstowniin Uuteen-Seelantiin ja hae jännitysta paikallisista härveleistä ja mieti sitten mitä puhut. ja mitä sä tekisit siellä afganistanissa? menisit afgaanien mukana räjäyttämään öljykohteita? kasva aikuiseksi, käy puuhamaassa ja mieti uudelleen...


      • Rampo
        Happy traveller kirjoitti:

        olen täysin samaa mieltä! ilmoitus kuulosti niin typerältä että suosittelen sinua mennä ensin Puuhamaahan kuin esim afganistaniin!!! kyllä sitä toimintaa muualtakin löytyy kuin mainitsemistasi maista. mene esim Queenstowniin Uuteen-Seelantiin ja hae jännitysta paikallisista härveleistä ja mieti sitten mitä puhut. ja mitä sä tekisit siellä afganistanissa? menisit afgaanien mukana räjäyttämään öljykohteita? kasva aikuiseksi, käy puuhamaassa ja mieti uudelleen...

        Olipas asiattomia vastauksia. Aloitin nämä toimintalomat jo 80-luvulla piipahtamassa pommi-iskun kohteena Beirutissa, sitten reppumatkailin Ruandassa ja viimeksi olin marjanpoimijana Pohjois-Koreassa.

        Tämä seuraava reissu on kyllä kimurantimpi juttu, kun ei mitään vihjeitäkään ole tarjolla. Entäs tietääkö joku neuvoa hyvää hotellia Liberian Monroviasta? Järjestetäänkö sieltä opastettuja bussiajeluita Kongoon? Saako oman jousipyssyn ottaa mukaan?


      • Rane
        Rampo kirjoitti:

        Olipas asiattomia vastauksia. Aloitin nämä toimintalomat jo 80-luvulla piipahtamassa pommi-iskun kohteena Beirutissa, sitten reppumatkailin Ruandassa ja viimeksi olin marjanpoimijana Pohjois-Koreassa.

        Tämä seuraava reissu on kyllä kimurantimpi juttu, kun ei mitään vihjeitäkään ole tarjolla. Entäs tietääkö joku neuvoa hyvää hotellia Liberian Monroviasta? Järjestetäänkö sieltä opastettuja bussiajeluita Kongoon? Saako oman jousipyssyn ottaa mukaan?

        muitakin matkailijoita löytyy kuin noilla idioottimaisilla aurinko matkoilla kävijöitä.Hiukan muutakin kuin ylitäydessä finnairin kidutuslennossa polvet suussa turistirysään huijattavaksi ja sitten kiireesti kotiin kehumaan että oltiinpa "etelässä lomalla" ehheheheh
        Käy vain kaveri maailmaa ympäri ja onnea reissuusi.


      • mitä kaikkea
        Rampo kirjoitti:

        Olipas asiattomia vastauksia. Aloitin nämä toimintalomat jo 80-luvulla piipahtamassa pommi-iskun kohteena Beirutissa, sitten reppumatkailin Ruandassa ja viimeksi olin marjanpoimijana Pohjois-Koreassa.

        Tämä seuraava reissu on kyllä kimurantimpi juttu, kun ei mitään vihjeitäkään ole tarjolla. Entäs tietääkö joku neuvoa hyvää hotellia Liberian Monroviasta? Järjestetäänkö sieltä opastettuja bussiajeluita Kongoon? Saako oman jousipyssyn ottaa mukaan?

        siellä Afganistanissa, Irakissa, Darfurissa tai Gazassa sitten oikein tekisit lomallasi? Kiinnostaa vaan että jos kerran Beirutissa kävit pommin "alla", niin meinaatkos samaa noissa mainitsemasi vaihtoehdoissa? Mikä varsinaisesti tällaiseen lomanviettotapaan ajaa? Onko elämä täällä liian yksinkertaista ja tylsää? Kysyn nyt siis aivan asiallisella sävyllä (ja harrastan itsekin kaikkea muuta kuin aurinkomatkailua etelän lomakohteissa).


      • hessu
        Rampo kirjoitti:

        Olipas asiattomia vastauksia. Aloitin nämä toimintalomat jo 80-luvulla piipahtamassa pommi-iskun kohteena Beirutissa, sitten reppumatkailin Ruandassa ja viimeksi olin marjanpoimijana Pohjois-Koreassa.

        Tämä seuraava reissu on kyllä kimurantimpi juttu, kun ei mitään vihjeitäkään ole tarjolla. Entäs tietääkö joku neuvoa hyvää hotellia Liberian Monroviasta? Järjestetäänkö sieltä opastettuja bussiajeluita Kongoon? Saako oman jousipyssyn ottaa mukaan?

        Mitä jos lähtisitkin pohjoiseen? sukeltelisit jään alla pituutta ja katselisit jos dominicia näkyis.


      • Happy Traveller
        Rane kirjoitti:

        muitakin matkailijoita löytyy kuin noilla idioottimaisilla aurinko matkoilla kävijöitä.Hiukan muutakin kuin ylitäydessä finnairin kidutuslennossa polvet suussa turistirysään huijattavaksi ja sitten kiireesti kotiin kehumaan että oltiinpa "etelässä lomalla" ehheheheh
        Käy vain kaveri maailmaa ympäri ja onnea reissuusi.

        siis itsekään en suosi mitään turistihelvettejä kuten Ibiza. mutta hiukan järkeä noihin juttuihin! mene palkkasotilaaksi jos haluat matkustaa ja nähdä kuolemaa, tuskaa ja toimintaa. nautitko nähdessäsi pommin räjäyttämän rakennuksen ja sen uhrit?
        ja toinen juttu: jos kerran itse olet kokenut edellämainitsemiasi asioita niin miksi tulet tänne kyselemään tietääkö joku muu vastaavia paikkoja. luulisi että tuollainen kokenut kehäraakki löytää itse seikkailunsa. täällä kun 99% on niitä turistirysän kusettamia ibiza matkailijoita...
        ei siinä mitään, matkusta sinä afganistaniin, jos minä haluan nähdä maailmaa ja tuskaan liityn serkkuni perään muukalaislegioonaan...


    • nytpä

      voit matkustaa Thaimaahan katselemaan tuhoja ja mennä vapaaehtoistyöntekijäksi. Siinä sitä aktiivia kerrakseen.

    • siitä

      vaan ja sielläkin koillisen saarille !

      • Rampo

        Kiitos vinkeistänne. Lähden Indonesian Acehiin reppumatkailemaan! Moi vaan kaikille, jääkää hyvästi!


      • Happy traveller
        Rampo kirjoitti:

        Kiitos vinkeistänne. Lähden Indonesian Acehiin reppumatkailemaan! Moi vaan kaikille, jääkää hyvästi!

        jee jee, tee jotain hyödyllistä siellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      527
      5730
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    3. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      87
      1894
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1749
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1305
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1025
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe