Olis jo aika kehittyä ukinkin TB.

lätyskässä

Ilmoittaa paikallisessa lätyskässä autojen talvi- ja kesärenkaita mutta koskaan niissä ei ole hintoja.Joudut joko käymään tai soittamaan.

6

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HinnatEsiin

Ei tänä päivänä kuluttajan enää kannata soitella ilmoitettujen tuotteiden hintojen perään, en ainakaan minä viitsi. Kohdennan hankintani liikkeille, jotka ilmoittavat ilmoituksissaan hinnat.

• pulju

Katselee netistä hintoja,niin Markelan pulju saa pitää renkaansa

• Lounliraideri

Teboilista olen viimeiset kymmenen vuoden ajan renkaani ostanut ja aina sopuhintaan olen saanut. Pojat laittavat kumit Mersun alle silläaikaa, kun käyn kahvilan tyttöjä naurattelemassa ja hörppäämässä heidän mainiota kahviaan kera täytettyjen sämpylöiden. Ei sitä kyllä muualta kannata edes kysellä, koska TB on ykköspaikka niin hintojen kuin ystävällisen ja ripeän palvelunkin suhteen. Vanhan hyvän ajan bensa-asema, jossa asiakas viihtyy ja häntä arvostetaan.

• Itshiggo

Oot sitten tullut takaisin, Huhuttiin jo, että olet kuollut lasketteluonnettomuudessa Norjassa viime talvena. Mutta kaikki me se tiedetään, ettet sä laskettele. Ja Norjaan et lähde kirveelläkään. Tyypillinen juntti jukuripää Ukilainen.

• JunkkarisEki

Näkyy taasen Raider palanneen Ankkakujalle. Viikko sitten oli muutto käynnissä ja juotti naapurin äijät talkoojuomilla niin känniin, ettei siinä kyllä saanut lähimmäiset nukuttua koko yönä. Soitti MonaCaritaa kovalla volyymillä koko yön. Olikin rauhallista pitkään, kun hän oleili muualla. Sellainen henkilö, joka tuo melua ja ongelmia mukanaan, minne ikinä meneekin..

• pöytävarattuJake_ja_King

Wanhassa Mestarissa taas nähdään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7332
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4058
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37