Olen onnellinen siitä, että lapsenlapsillani on nyt hyvä olla sijaiskodissa. On rauhaa, ruokaa ja rakkautta. Kun vanhemmat syystä tai toisesta eivät kykene tai jaksa -on lapsen paras päästä hyvään sijaiskotiin. Myös lasten sukulaiset saavat tavata lapsenlapsia, eikä kumpikaan lasten biologisista vanhemmista pysty vieraannuttamaan lapsia omista läheisistään. Joskus vanhempien päihteiden käyttö tai psyykkiset sairaudet vaativat lapsen sijoittamista pois kodistaan. Minun lapsenlapseni saavat nyt nauttia turvallisuudesta, siitä mikä on lapsen oikeus. Olen isovanhempana tyytyväinen - toki olisin toivonut, että lasten vanhemmat olisivat pystyneet huolehtimaan omista lapsistaan, mutta koska näin ei ole, olen hyvin kiitollinen sijaisperheelle lasten saamasta hyvästä hoidosta ja turvallisesta kodista.
Lapsenlapsillani hyvät sijaisvanhemmat
yksmummovaan
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 191930
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?13492Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440