Sopiiko joku proteiinipatukka 1 tyypin diabeetikolle välipalaksi tai raskaan liikunnan jälkeen?
Olen just sairastunut enkä juuri mitään ymmärrä.
Proteiinipatukat ja diabetes
7
2093
Vastaukset
- kaduntallaaja2015
Eikö sinun kannattaisi kysyä asiaa hoitavilta henkilöiltä? Kai sinä jotain ravitsemusohjausta saat? Sinulla on varmasti urheilevia kanssasisaria ja -veljiä, jotka tietävät asiasta. Toivottavasti saat riittävästi tukea sairastumisen alkuvaiheessa, ettei satu mitään haavereita, ennenkuin olet tottunut sairauteen ja sen hoitoon. Eli ettet vaikkapa saa hypogykemiaa yksinollessasi jne.
Voisiko proteiinijauhe olla parempi vaihtoehto sopivan välipalan yhteydessä? Varmaan kannattaa vertailla sokerimääriä. Tuskin kenenkään kannattaa syödä tyhjiä kaloreita (mitä sokeri aina on, mikäli sitä on lisätty tuotteeseen), vaan nauttia hiiliydraatit luonnollisessa muodossa.
Totta on, että jos lihaksia haluaa kehittää, niin suorituksen jälkeen ne huutavat proteiinia ja muita rakennusaineita. - deeykkönen
Kuka eläkeläiskäävältä mitään kysyi ? Vai oletko nyt jo D1:nkin asiantuntija...? Menehän natustamaan voita pikkusen.....
- seidiootillenauravaveku
deeykkönen
Vapalla hoidosta taas??? Ja lääkkeet unohtui? - deeykkönen
Veijolla näköjään taas on aivan liikaa nettiaikaa suljetulla...eikö ne nyt perkele saa sitä kuriin ?
- Lue_ohjeet
Lue patukan pakkauksen kyljestä tuoteseloste. Sieltä näet hiilihydraattien määrän ja osaat sen mukaan säätää lääkitystäsi. Siinä mielessä patukka on selvä tapaus että pakkauksessa on grammalleen kerrottu hiilihydraattimäärä, ei tarvitse arvioida itse.
Toivottavasti olet jo saanut hyvää hoitoneuvontaa lääkäriltäsi ja diabeteshoitajaltasi. Hyvällä hoidolla D1 pärjää siinä kuin terveetkin ja välttää haitalliset oheissairaudet. Mutta D1:n on ehdottomasti noudatettava hoitohenkilöstön ohjeita, Veijon tapaisten huuhaaneuvojien ohjeita ei missään nimessä tule noudattaa ettei tule pahoja vahinkoja.- räkänokallenauravaveku
Lue_ohjeet
Mahtuisikohan sinulle idiootille sinne tyhjään tilaan korviesi välissä että blogini TIEDOT tulevat tunnustetuilta tutkijoilta ja lääkäreiltä.
- senauravaveku
http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/goodlife-50-g-x-15-laatikko
melkein puolet sokeria joten tuskin suositeltavaa diabeetikolle paitsi tietenkin Diabetesliiton mielesta koska "sitä vartenhan meillä on insuliinia" kuten yksi liiton idiooteista totesi TV:ssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517053Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414794HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002718- 1442006
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3971530- 171497
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki221306Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111203