Uutena Macin käyttäjänä menee välillä sormi suuhun. Vaikka olen yrittänyt Googlettaa niin en vaan löydä mistä Macin Outlook 2011:ssa muutetaan tilin asetuksia. Olisi tarkoitus muuttaa POP3 IMAP4:ksi, mutta tilijä ei löydy mistään tai oikeastaan koko asetuksia. Eli missä pirussa ne on?
Toisekseen, jos joku viittii kertoa vielä, että miten Macissa pääsee ohjelmiin käsiksi kuten Windowsissa ohjauspaneelin kautta, niin olisin hyvin tyytyväinen, kiitos.
Miten muutetaan Macin Outlookissa tilin asetuksia
1
85
Vastaukset
- mac_outlook_sucks
Kannattaakohan sitä Macin Outlookia käyttää ollenkaan? Harkitse asiaa.
Itse olen käyttänyt Outlookia PC:ssä useita vuosia. Noin vuosi sitten hommasin Macciin Officen (2011) ja mun piti ottaa samalla myös Outlook käyttöön. Totesin, että Macin oma ilmainen Mail ohjelma toimii monin tavoin paremmin. Macissä Outlook ei käytä datatiedostoja samaan tapaan kuin PC:ssä. Tiedostomuoto on aivan toinen. Omat tiedot (sähköpostit, yhteystiedot, kalenteri ym.) on hankalaa arkistoida PC:n tai muiden ohjelmien ymmärtämään muotoon. Mail-ohjelman formaatti on laajemmin tuettu mbox.
En ihan ymmärrä, mitä tarkoitat "miten Macissa pääsee ohjelmiin käsiksi kuten Windowsissa ohjauspaneelin kautta". Ohjauspaneelissahan on tietokoneen asetuksia. Mitä kohtaa siellä tarkoitat? Jos haet paikkaa, mistä ohjelmia voi poistaa, niin vastaavaa paikkaa ei ole. Useimmat ohjelmat voi poistaa yksinkertaisesti siirtämällä sen roskakoriin ja tyhjäämällä sitten roskakorin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131