Osoittaahan sen nyt nämä päästöskandalit, maksetut lehtitesti"voitot" ja mitähän muuta sieltä skeida-mobiilin laarista vielä löytyy.
Täyttä huijausta ja kusetusta, ja vain tyhmät siihen lankeaa.
Länsimieliset autoilijat ovat koko ajan pysyneet kaukana itäblokin tökeröistä Skeida-mobiileista . He ovatkin korkeammalla ÄO:lla varustettuja.
Skoda on täysin huijarituote
13
71
Vastaukset
- OsaanMinäkinValehdella
Suurin huijaus on kutsua skooda johonkin"päästöpäivitykseen'. Ei venäläistä panssarivaunun moottorista pätkittyä diisseliä päivitetä, paitsi viiden kilon paja-vasaralla.
- Puhtaat_kädet
En ole koskaan itäautoihin sotkenut käsiä enkä tule koskaan sotkemaan.
- vöpykäine
tarkoitin kyllä audia alaarvoinen tuote
Audi on hyvä tuote, tai no ainakin paras vw-vaggina groupilta, ja minä alias vöpykäine en kirjoittanut tuota! nicki-varas asialla. siis minä olen aito vöpykäine.
vepsukkavöpsykkä kirjoitti:
Audi on hyvä tuote, tai no ainakin paras vw-vaggina groupilta, ja minä alias vöpykäine en kirjoittanut tuota! nicki-varas asialla. siis minä olen aito vöpykäine.
ja audissa ei ole neuvostoliittolaisia ja venäläisiä osia, skeidassa taas on.
- hiero_sitä_sikaasi
vepsukkavöpsykkä kirjoitti:
ja audissa ei ole neuvostoliittolaisia ja venäläisiä osia, skeidassa taas on.
Mitähän ne ovat, mistä löytyy neuvostoliittolaisia osia kolmenkymmenen vuoden takaa? Pistäpä linkki josta selviää YKSIKIN venäläinen osa? Taitaa olla lapselle liian vaikea tehtävä.
- vepukka_
hiero_sitä_sikaasi kirjoitti:
Mitähän ne ovat, mistä löytyy neuvostoliittolaisia osia kolmenkymmenen vuoden takaa? Pistäpä linkki josta selviää YKSIKIN venäläinen osa? Taitaa olla lapselle liian vaikea tehtävä.
Sehän on yleisessä tiedossa oleva fakta, että skeidoihin käytetään konsernin ylijäämä- ja jäteosia. Samoin kuin se, että entisten neuvostoliittolaisten autojen ylijäämäosat käyvät pienellä modauksella skodaan. Käynnistyskampea myöten. Ei kai tuo nyt tule kenellekään enää tässä vaiheessa yllätyksenä.
- jormazzz
vepukka_ kirjoitti:
Sehän on yleisessä tiedossa oleva fakta, että skeidoihin käytetään konsernin ylijäämä- ja jäteosia. Samoin kuin se, että entisten neuvostoliittolaisten autojen ylijäämäosat käyvät pienellä modauksella skodaan. Käynnistyskampea myöten. Ei kai tuo nyt tule kenellekään enää tässä vaiheessa yllätyksenä.
Tämä kannattaisi kertoa vagareenalla varsinaiselle kohderyhmälle. Siellä Jormat kyselevät remppaohjeita. Itsekin luen sitä, jos tietoa etsin. Tämä on kakka-huumori-palsta.
Tee vöpsykkä tunnarit ja jaa tietoa, älä panttaa sitä Rinnakkaistodellisuudessa! - skjksjksjdskdj
vepukka_ kirjoitti:
Voi, kun sä oot niin ihku. "Yleisessä tiedossa?" Taidat olla neiti-ihmisiä. Voit yrittää miettiä, mikä on faktan ja mielipiteen ero, vaikka tuskin siihen pystyt.
- oli_se_onni
että en sotkeutunut Skodaan, kiitos kuuluu vaimolle, päädyimme Mersuun.
- asdmcbnmc
Mitän se sun 80-luvun mannelavetti oikein maksoi?
- huhhhuh
Onpa onni etten edellisessä auton vaihdossa sortunut venäjän kiesiin vaikka myyjä tarjouksia tuputti. Nyt olisi suru puserossa kun alkaa taas olla autonvaihdon aika, ei taidettaisi vaihtohyvityksellä juhlia.
- kasvukipujen_aikaa
Klassikko puolustus, syvä kyykky ja väite "maksetuista testeistä".
Voiko itseään pahemmin nolata, sääli ettei täällä ole kirjautumispakkoa, voisi jutut olla hieman fiksumpia. No mainosrahojahan tällä palstalla kerätään ja kaikki mielisairaat trollit ovat jopa toivottuja mellastamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963