Olen suorittanut syksyyn mennessä noin 60op avoimessa turussa ja haen pääsykokeella Turkuun. Mietin myös Poria toiseksi, koska Porihan kuuluu myös Turun kauppakorkeeseen. Käytännön syistä en haluaisi montaa vuotta olla Porissa eli kuinka helposti pääsee Porista Turkuun suorittamaan maisteria? Ja jos olen koulun alkuun mennessä käynyt 60 op, kuinka nopeasti voisi muuttaa takas. Jonkinlainen lopputyöhän tehdään myös kandista? Kuinka kauan siihen menee ja voiko sen tehdä etänä Turusta asti? Vai pitäisikö varautua 2 vuoden Porissa asumiseen?
Porista Turkuun maisteriksi
Vvvvvvvvvi
1
123
Vastaukset
- nnmn
Kandin tekemiseen yleensä liittyy jonkinlainen seminaari, joka kestää lukuvuoden ja läsnäolo on pakollista. Vaikka sinulla jo aloittaessa olisi 60 op, tuskin heti pääset kandiseminaariin. Varaudu vaan olemaan ainakin kaksi vuotta Porissa tai käymään siellä Turusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531585- 1731337
- 91244
- 621176
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2631145- 161096
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä56895Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti95888- 347815