Paljonko teille on pankista tarjottu asuntolainan koroille marginaalia? Itselle tarjottiin OP:sta 1 %:a mut tutuilta oon kuullut et on saatu 0,7 - 0,8 % ? Perkele! Tuntuu että mua kusetetaan!
Marginaali
6
1666
Vastaukset
- just tota
aina joku on saanut pienemmällä marginaalilla.
sano niille ett 0,8 tai vaihdat pankkia. - kkk
0,7 on Sammosta jo neuvoteltuna (olen kuullut huhuja jopa 0,55 jossain pankissa,mutta niistä ei voi olla varma)
- Kettu-Eki
Itse kyselin OP:sta Turun lähistöltä ja Sampo-pankista helsingistä, molemmat tarjosivat heti kättelyssä 0,8 marginaalia. Koitin tinkiä hiukan, mutta ei tehonnut. Mutta olenkin huono tinkimään. Lainan otin OP:sta, koska samalla marginaalilla tuli silti selkeästi minulle halvemmaksi. Tietenkin siis helvetin kalliiksi kuitenkin.
- -----
Olisiko asuntolainasi isompi riski pankille kuin näiden muiden?
Pienet tulot, vähän säästöjä, iso laina, ostettava asunto jotenkin poikkeuksellinen? 0.61 % ongelmitta Nordeasta alkukesästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663