Miten saa tekstiviestillä tilatun soittoäänen tallennettua soittoääneksi N-Gage-GD -puhelimeen? Eipä ole kovin selkeää ohjetta ohjekirjassa. Itseäänitetty äänet onnistuttiin tallentamaan, ei sitten viestimuodossa tullutta. Ei myöskään kuunneltua. Visti tallennettu omaan tiedostoon.
Soittoäänen tallennus
5
586
Vastaukset
- D.evil.
Sama juttu mulla. En osaa minäkään tuota ngage GQ:LLÄ TEHDÄ. OHJEKIRJA ON LIIAN EPÄSELVÄ!
PLIIS AUTTAKAA!!- suoraan
ja siirrä sitten muistikortille muistikortinlukijalla tai bt:llä.
just otin paketin missä oli 100 soittoääntä kaikkia uusimpia ja tietenkin hyvät vanhat mukana.musat voi ensin kuunnella tietokoneella niin voi tallentaa vaan ne kortille mistä tykkkää.laatukin tuntuu jopa paremmalta kuin tekstarilla tilattavat kalliit moniääniset. - juuh
suoraan kirjoitti:
ja siirrä sitten muistikortille muistikortinlukijalla tai bt:llä.
just otin paketin missä oli 100 soittoääntä kaikkia uusimpia ja tietenkin hyvät vanhat mukana.musat voi ensin kuunnella tietokoneella niin voi tallentaa vaan ne kortille mistä tykkkää.laatukin tuntuu jopa paremmalta kuin tekstarilla tilattavat kalliit moniääniset.Mistä latasit sen paketin? :)
- gage
juuh kirjoitti:
Mistä latasit sen paketin? :)
mistä semmosen paketin saa? PLIIS kerro!!! :D
- löytyy
gage kirjoitti:
mistä semmosen paketin saa? PLIIS kerro!!! :D
tuo paketti ja latasin toisenki missä oli 200 soittista.löytyy ihan haku sanalla n-gage
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604