Asun talossa, jossa on Elisan kaapeliverkko. Elisa Viihde tuli kaupanpäälle, mutta se ei ole käytössä lainkaan, vaan töllö on kytketty suoraan seinään ja digiboksia ei ole käytössä.
Laajakaistan pitäisi olla 100 megaa, mutta joka ilta tulee merkki internetin käyttö rajattu, siis yhteys ei toimi. Näin aamulla toimii.
Onkohan minulla kaikki oikein modeemissa; ethernet ja internet valot palavat nyt ja wlan ei ole päällä. Pitäisikö wlan in olla päällä?
Tämä takkuilu alkoi Windows10 päivityksen jälkeen, mutta onko se van sattumaa?
Kuka ymmärtäisi tätä asiaa?
Internet rajattu
Laus11
2
149
Vastaukset 2
- Win10JakoOletuksena
Olisko niin että sulla win10.nessä se vertaisjako päällä, joten data limit tulloo melkosen pian täyteen.... asenna shutup10 ja kytke sillä pois päältä... ja seuraa :)
- Laus11
Kiitos - yritän sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568