Järki lähtee

MustasukkainenAkka

Ollaan seurusteltu jonkun aikaa. Mies eronnut vuosi sitten, minä kolme vuotta sitten. Miehellä neljä lasta joista kolme teiniä paikkakunnalla ja yksi pari vuotias toisella puolella maata. Minulla yksi, kohta aikuinen. Muuten menee hyvin, suunnittelemme yhteistä elämää, lasten kanssa tullaan puolin ja toisin toimeen. Paitsi että tämä nuorimmainen asuu äitinsä kanssa kaukana ja tämä hiertää. Mies kun käy lähes kuukausittain viettämässä viikon tuon lapsen luona. Ja näistä sovitaan eksän kanssa toisin sanoen mies menee kun eksä tarvitsee vapaata. Väittää etteivät ole tekemisissä muuten kuin lapsen asioissa. Kaikki lomat ja kaikki rahat menee tuohon kulkemiseen. Ja eksä ei suostu tuomaan lasta miehelle tai edes puoleen väliin kun se on kuulemma niin hankalaa ja kallista. Ja mies tekee kaiken niinkuin eksä pyytää. Tarkennetaanpa vielä sen verran että se oli miehen eksä joka otti ja lähti lapsen kanssa toiseen päähän maata. Ottaa niin päähän kun tuo nainen sanelee miehen menemiset. Ja tuota lastakaan en edes ole nähnyt! Ja kai sekin vaivaa etten tiedä kuinka paljon eksä ja mies ovat tekemisissä silloin kun mies lapsen hakee ja muutoinkin. Eikä tässä tietenkään vielä kaikki vaan harmikseni tunnen olevani muutoinkin mustasukkainen miehen menneelle elämälle vaikka tiedän ettei siinä ole järkeä. Pahoitan mieleni jos hän viestittelee muiden naisten kanssa jne. Taidan olla aika epätoivoinen! Olisikohan parempi kuitenkin elää yksikseen?

3

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitimyös

Hölmö, jos kerta tämän lapsen äiti ottanut ja lähtenyt se todella tarkoittaa ettei halua sitä ukkoasi. Se on vaan semmonen juttu kun on yhteinen pieni lapsi sitä joutuu olemaan tekemisissä toisen vanhemman kanssa, todennäköisesti loppuelämän kun on lapsen juhlat,häät, lapsen lapset..jos et kestä nähdä lapsen äitiä,kannattaa etsiä mies jolla ei ole lasta. Olisihan se helpompaa että asuisivat lähellä,samalla kunnalla. Lapsenhoito helpompaa ja näkemiset. Kun lapsi isompi mies varmaan tuo mukanaan kotiinsa viikoksi,nyt niin pieni et helpompaa pitää tutussa ja turvallises ympäristös sanoisin et 3-4v voi jo matkustel.

• NautiOlostasi

Nauti vapaaviikoistasi...hanki vaikka sala dildo ja pidä omaa kivaa.

• Marique

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe