Kaksisuuntainen ja yllättävät erot...

Äimänkäkenä

Kaksi vuotta takana miehen kanssa, jolla huom. LUULEN olevan Bibol...Muutaman kuukauden suhteen alussa oli oikea prinssi, toi kukkia, koruja ja suuria rakkauden tunnustuksia...Runsasta alkoholin käyttämistä tasaisesti (työn hoiti kyllä) Kodin hoitaminen oli niin ja näin...Yhteen en ONNEKSI ollut valmis muuttamaan. Ensimmäinen hänen aloitteestaan oleva ero tapahtui alkoholin vaikutuksen alaisena...ei rakasta, eikä ole rakastanutkaan....ja luulinkin tämän johtuvan alkoholista ja masennuksesta...no viikon kuluttua alkoivat viestit jossa katui syvästi...no kaikkien lupauksien jälkeen menin takaisin...seuraava kylmä jättäminen tapahtui siitä muutaman kuukauden kuluttua...tällöin ei alkoholi ollut jättämishetkellä kuvioissa, paitsi kunnon ränni hetki eron jälkeen...tämän jälkeen hakeutui hoitoon ja minä sinisilmäinen bimbo otin taas takaisin...no kaksi viikkoa sitten tuli puhelu keskellä päivää...täysin kylmät sanat: en rakasta, eikä tunnu enää kivalta jne...Nyt en enää jaksa, toisaalta odotan että ottaisi yhteyttä, toisaalta haluan etten koskaan enää kuulisi ihmisestä mitään...En tiedä onko hänellä diagnoosia, mutta psykiatrilla käy ja masennuslääkitys (venla isolla annoksella). Eli siis välillä hurmoksellista rakkautta ja PAM täysin kylmä hylkääminen ja sitten katumus...ja homma taas alusta. Sydän murtuneena ja itsetunto nollassa ihmettelen mitä oikein tapahtui?????

12

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suvi-Tuulia2016

      En tiedä, onko kumppanillasi kaksisuuntainen, mutta tutulta kuulostaa. Liian tutulta. En tänä päivänä tiedä, oliko exälläni tuo sairaus, mutta itse kaksisuuntaisia hoitaneena uskaltaisin epäillä, että niin oli. Rakkaus toisinaan käsinkosketeltavaa, sitten vetäytyminen ja muuttuminen saavuttamattomaksi tyyliin ei tunnu miltään ja jättäminen. Tätä tapahtui monesti. Hölmönä anelin aina takaisin ja pyytelin anteeksi-en edes tiedä mitä. Sillä rakastin/rakastan. Yht äkkiä ihana ja lämmin ihminen muuttui jääpuikoksi ja täysin eri ihmiseksi. Ihan tosi pelottavaa. Kun tänään voi asiat olla hyvin ja huomenna ei. Välillä pyydetään anteeksi ja huomenna ollaan pyytämättä. Eli useita jättöjä seurasi siis lopullinen ja sydän on murskana. Pitäisikö vielä voida luottaa ihmisiin? Mikä tilanteesi nyt?

    • Mari_a2016

      Suvi-Tuulian tarina kun 100pros omasta elämästä. Vain te muut saman kokeneet ymmärrätte tämän karmivuuden. Miten olette selvinneet eroistanne sekoamatta?

    • eroavaisuuksiaLöytyy

      Minulla taas ihan päinvastaista kerrottavaa. Mieheni rakastaa oli sitten masis tai vauhti päällä. Ja se rakkaus on todella syvääkin syvempää, sellaista mitä en ole koskaan muilta saanut. Hän ei lepertele mitään turhia vaan sanoo asioita joita tarkoittaa. Myöskin teoillaan osoittaa rakkautta.

      • Mari_a2016

        Ihanaa kuulla, että olet noin onnekas. Sehän se tekeekin näistä eroista niin raastavan, kun se rakkaus, jota moni kertoo bibojen kanssa kokeneen, onkin jotain ihan taivaallista. Mutta kun sieltä taivaasta sitten putoaa, ei helvetti ole kaukana.


    • Pään-sisäisiä-yölauluja

      Ero tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, nopeasti ja yllättäen. Olit kuulemma masentunut etkä kyennyt jatkamaan sen takia suhdetta. Epäilin tuota vain tekosyyksi, mutta diagnoosi ja sairaslomat riittivät minut vakuuttumaan, hetkeksi.

    • mth70

      Noi on lopulta niin kiinni myös persoonasta ei bipolaarisuudesta. Tunnen muutaman ja heillä kaikilla kadehdittavan hyvät liitot. Turha täällä on yleistää.

      • eikakssuuntainen

        Oletko ollut kaksisuuntaisen kanssa parisuhteessa? Minä OLIN! Ensin kaikki oli taivaallisen hyvin. Hän rakasti yli kaiken. Parisuhde toimi. Sitten tuli masennus, tunteet hävisivät ja ihminen muuttui muutenkin. Kun ei ollut tunteita niin halusi eron ja sen jälkeen ei mitään yhteydenottoja sallinut! Masennus tuli muutamassa päivässä. Hieno jos kaksisuuntaisten kanssa joillakin on hyvä avioliitto! Ei ainakaan puutu elämästä jännitystä kun koskaan ei tiedä koska se hyvä avioliitto hajoaa sairauden aiheuttamaan tunteiden katoamiseen.


    • ghw5yi4o5

      ei suhteessa ole juuri ongelmaa, mutta miehen mielen vaihtelut on kuitenkin raskaita. ja älyttömät teot. esim juuri osti homeisen asuntoauton 500 e, vaikkei tee sillä mitään. sitten on hommannut 4 kania, joiden hoito on niin ja näin, ruokkii kyllä. muttei juurikaan muuta, ja minä olen tehnyt selväksi etteivät ole minun kaneja. asuvat lämpimässä ulkorakennuksessa keskenään kanit. ei niillä ole mitään virkaa, mutta suuttuu jos sanon mitä iloa niistä on. joskus ei syö mitään viikkoon, kahvilla elää. sitten mania iskee, ostaa vaikka kassillisen karkkia. vaikka väittää ettei syö mitään makeaa. ja ruokaa kantaa älyttömästi ja jää syömättä. sitten taas voi mennä toista viikkoa, ettei käy kaupassa. tupakkaa menee monta askia päivässä. voi luoja että on vaihtelevaa elää tällaisen kanssa. sitä ei voi ymmärtää se joka ei tunne tämän kaltaisia ihmisiä.

      • dhdrhdh

        Ehkä hänellä on ongelmia, mutta ei tuo kyllä vielä bibon kriteerejä täytä.


      • pouuu

        kyllä tuossa nyt selviä piirteitä on bipoon. monasti herätään vasta kun se mania on vähintään psykoottinen.


    • Markku77____

      Kaksi kertaa on vaimo laittanut avioeron minulta kysymättä vireille, koskaan ei ole 1. vaihetta pidemmälle päässyt suunnitelmissaan kun siinä on aina se 6kk odotusaika ja mieli ehtii muuttua ennen sitä 180 astetta. Mutta kyllähän sitä jatkuvassa pelossa elää että entäpä jos se tällä kertaa ei muutakaan mieltään vaan häipyy?

    • Bipopsia

      Tässä tapauksessa vain lääkäri tietää, jos hänkään. Ihan hyvin voi olla myös persoonallisuushäiriö. Voi toki olla bipokin kylkiäisenä. Tuollaiseen käytökseen pitäisi vaan saada apua JA ottaa sitä vastaan. Lekurissa käynti, pari viikkoo lääkkeitä ja alkoholilla läträäminen ei sitä ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe