Tuli testattua SUhinan koneet, kun lensin Moskovan kautta. Eipä voi edes valittaa. Karjaosastollakin erittäin hyvin tilaa, maksuttomat tarjoilut ja ystävällisissä ja kielitaitoisissa lentoemoissa kivasti silmänruokaa. Lentojen hinnat hyvin kilpailukykyiset. Moskovan kentällä tuskin selvemmin voisi transit-alueelle opastaa ja passintarkastuksesta ja turvatarkastuksesta selvisi lähes jonottamatta.
Balalaikka-musiikkia ja p:n hajua jäin kyllä kaipaamaan, mutta muutoin voin kyllä toistekin käyttää.
Aeroflotilla
8
100
Vastaukset
- OletLuuseri
Älä valehtele.....tai sitten sun taso on tosi alhainen jos olit noinkin tyytyväinen.
Kertoo jo susta aika paljon että mainitset lentoemännissä olleen silmänruokaa.
Olet säälittävä luuseri.- Kukko4
Olisi hauska nähdä sinut kasvotusten , varmaan maailmantietämys /älykkyys osamäärä. On jotakin kengänkoon poikkeilla , erotut kommentillasi ,,,paljonko sinussa on mustaapuolta / pieni osa vaaleeta
- Ciampino
Tarjoilu ja lentoemot ihan OK, mutta kanssamatkustajissa outoa porukkaa. Kuuntelevat yöllä venäjänkielisiä elokuviaan läppäristä kaiuttimet täysillä, mutta muita ei tunnu sellainen häiritsevän. Taidan olla ahdasmielinen...
- ludmilahoover
Hyvää oli palvelu kysyin Ludmila emolta mites olis poskarit vastas jotta da da! minä imen aina mossen pakoputkesta käyntiin....a vot kyllä oli imuvata ;)
- hohhoijjaa
Jos on tottunut kulkemaan rupufirmoilla, kuten esim. SAS, saattaa Aeroflot olla oikein positiivinen yllätys. Itse olen kulkenut yhtiöllä parin hopeakortin ja jopa yhden kultakortin verran, joten negaa Aeroflotista heittävät eivät taida tietää firmasta muuta kuin kotivaltion.
- Kukko4
Kukko tietäääääää ,airoflot kutsuu Helsinki /suhoi Moskova /Boing 777-3000 Hanoi luxcus kyytiä viim päälle,kone ,hyvä ruokaa /viiniä Mennessä 23kg)23kg hyvä asia Ei muuta kuin mukavaa matkaa Hanoi kutsuu ,, lähetään soppailemaan ,1kk vielä toivotan Suomeen hyvääjoulua ,syökää sian kannikkaaaaaaaa
- Kjehkjeh
Lensit varmaankin Pattayalle tapaamaan "naisystävääsi"? Eikö raha riitä suoriin lentoihin vai meneekö kaikki naiselle?
- jepjep.jep
Lisäksi Aeroflot on tunnetusti turvallinen yhtiö. Plane Crash Info -sivustokaan ei luettele kuin vajaat 200 Aeroflotin onnettomuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204984
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861772Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891636Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741584Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351217Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21191Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691121