Meidän 1v persialaisella rähmii silmät joka päivä ja eilen löytyi silmistä verta onko kyseessä silmätulehdus vai liittyykö se rähmintä rotuun vastatkaa pliis
silmätulehdus?
6
63
Vastaukset
- 7016
Täältä palstalta ei ole yhdelläkään eläinlääkärillä näköyhteyttä sinun kissaasi.
- hissenäiti
Lääkäriin pian. Määrää hyvät lääkkeet. Itse sain kahdenlaiset silmätipat lääkäriltä ja kisuliinin silmät hyvin parantui. Maksaahan se mutta eipä siinnä raha tuu kysymykseen jos on rakas eläin kysymyksessä. Toivottavasti paranee kissasi!
- kysypliisssssss
Soita eläinlääkärille, ja kysy häneltä.Saat oikeat neuvot, ja apua ongelmaan.El osaa sanoa miten toimia, älä siis viivyttele.
- SokeanKissanOmistaja
Eläinlääkäriin, mars! Jos mirrin silmissä on pahakin tulehdus, sen hoitamatta jättäminen voi pahimmillaan sokeuttaa eläimen. Ja minä sanon tämän kokemuksesta: Sokea kissa on sitten todella työläs hoitaa.
- parantaja.net
Jos apteekin silmävoide ei auttaa, niin voi kokeilla ruokasoodaa. Puolilasia lämmin vettä teelusikan kärjellä ruokasoodaa. Pyyhi rähmät pois vanulapulla. Tuloksen näet heti.
- oletkokaukoparantaja
älä yllytä eläinrääkkäykseen. Eläinlääkäri on oikea osoite aöoittajan tapaukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104