Onkohan tietoa, pääseekö esim. Pohjois-Norjasta suoraan Islantiin esim. laivalla? Tai ylipäänsä miten pääsisi, jos ei halua lentäen kulkea. :)
Islantia.
3
998
Vastaukset
- Islantilainen
Mutta ei Pohjois-Norjasta vaan Bergenistä, Islantihan ei ole pohjoisessa niinkuin luullaan, pohjoisin saari ylettyy juuri ja juuri napapiirille.
Laivayhtiö Smyril Line, kulkee myös Tanskasta, Shetlannista ja Färsaarilta. Pari kertaa vuodessa pääsee Norjasta kun Vestmannaeyjarin lautta käy huollossa. Lisäksi Eimskimp ajaa Rotterdamista. - Nimetön
Selvittelin tuossa laivamahdollisuuksia ensi kesälle. Smyril tuntuu olevan ainoa vaihtoehto laivaksi käytännössä. Eimskip ottaa turvallisuusmääräysten takia vain kolme matkustajaa kerrallaan. Matka-aika konttilaivalla on pidempi, koska ne ajavat Norjasta Reykjavikiin ja taas paluumatkalla, joka alkaa itärannikolta, joutuisi ajamaan joko Rotterdamista kotiin tai katselemaan viikon satama-sight-seeingin Euroopan päässä.
Ei ne liput ihan halvat ole, mutta kolmen viikon kierros tulee kumminkin omalla autolla lauttapaikkoineenkin halvemmaksi kuin vuokra-autolla ja lentokoneella lenkkeillen.- Fred Nugenstein
Pääseekö Islannista sitten Amerikkaan myös laivalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882