Onkohan tietoa, pääseekö esim. Pohjois-Norjasta suoraan Islantiin esim. laivalla? Tai ylipäänsä miten pääsisi, jos ei halua lentäen kulkea. :)
Vastaukset 3
- Islantilainen
Mutta ei Pohjois-Norjasta vaan Bergenistä, Islantihan ei ole pohjoisessa niinkuin luullaan, pohjoisin saari ylettyy juuri ja juuri napapiirille.
Laivayhtiö Smyril Line, kulkee myös Tanskasta, Shetlannista ja Färsaarilta. Pari kertaa vuodessa pääsee Norjasta kun Vestmannaeyjarin lautta käy huollossa. Lisäksi Eimskimp ajaa Rotterdamista. - Nimetön
Selvittelin tuossa laivamahdollisuuksia ensi kesälle. Smyril tuntuu olevan ainoa vaihtoehto laivaksi käytännössä. Eimskip ottaa turvallisuusmääräysten takia vain kolme matkustajaa kerrallaan. Matka-aika konttilaivalla on pidempi, koska ne ajavat Norjasta Reykjavikiin ja taas paluumatkalla, joka alkaa itärannikolta, joutuisi ajamaan joko Rotterdamista kotiin tai katselemaan viikon satama-sight-seeingin Euroopan päässä.
Ei ne liput ihan halvat ole, mutta kolmen viikon kierros tulee kumminkin omalla autolla lauttapaikkoineenkin halvemmaksi kuin vuokra-autolla ja lentokoneella lenkkeillen.- Fred Nugenstein
Pääseekö Islannista sitten Amerikkaan myös laivalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520