Missä kannattaa käydä ottamassa väriä pintaan? Viimeistelty olemushan vaatii tietysti myös tyylikkään rusketuksen. Haluaisin samanlaisen rusketuksen kuin vaikkapa Mr Lotharilla.
Mäntyharjun solariumit
5
139
Vastaukset
- EiVittuMikäVajakkiAnssi
Kuinka NOLO sä pelle voit olla?
http://www.egorazzi.com/2011/01/joka-leikkiin-lähtee-ja-niin-edelleen.html- juhaniantero
Miten tyhmä toi kopioanssi voi olla kun luulee että lukiat uskoo noiden köyhien aloitusten olevan viskarssin!?Kaikki anssin tuntevat tietää kuinka anssi kirjoittaa ja moni tietää mitä teki vaikka klo.18.11 ;) älä egoratsu tee itsestäsi noin tyhmää!
- einaroinen
Mäntyharjullahan on varmasti valinnan vaikeus, kun solariumiin mänöä miettii...
Menisikö aamuaurinkoon vai iltapäivän puolelle?
On Anssi kyllä outo tapaus. Ei tule täysijärkisen kynästä nämä avaukset.- mitäCopyseuraavaks
Einaroinen/Copy/vaikka mitä.Mitä olet hyötynyt anssin mollaamisesta?
- ÄrsyttääköPummia
mitäCopyseuraavaks kirjoitti:
Einaroinen/Copy/vaikka mitä.Mitä olet hyötynyt anssin mollaamisesta?
Kummallisesti aloittaja muuttuu "kopioksi" välittömästi kun joku vastaa siihen aloitukseen, ei näköjään koskaan ennen sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697