Isac elliot on kiusaaja!

Kiusatunäiti

Lapseni tuli tänään itkien kotiin, kun sitten kysyin mikä on niin kertoi että tämä elliot on huoritellut ja haukkunut läskiksi koulussa meidän tytärtä. (Ennenhän tämä elliot oli tyttären suuri idoli)
Anteeksi tästä pistää vaan niin vihaksi tollainen käytös että oli pakko jonnekkin purkaa..
Ja tämä ei ole niitä provoja.

19

3617

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksamisia

Äh noita tapauksia on aina ikävä kuulla, jaksamisia teille.

• muahhahhaa

Nyt taisit keksiä

• Anonyymi

Samaa mieltä!!
        Olen SUURI isac elliot fani ja ei isac VOI tehdä tollasta!!!!!!!!!!

• valehtelet

Ei isac oo kiusaja?xD mitä helvettii keksit?

• entinenfanisti

Olen kuullut läheiseltäni samaa, että tämä Isac Elliot on haukkunut koulussa jotakuta. Taitaa maine valitettavasti nousta välillä päähän xc En ite meinannu sitä uskoo, ku tota jätkää fanitin...

Ja kaipa aikusilla nyt sen verta järkeä on etteivät nyt tommosia vetelis päästä, saati sitte jostain teini laulajasta xD

• Mistä tiedän, että ette molemmat puhu paskaa? Aika kova syytös.
        T: ei-fani

• yyhyyyypyhyyyy

Voih nyyh

• memesxd

hasua xdd

• juuritajunnut

Tajusin :D

• ööömmn

Taksit nytte keksii hän koko jutun enkä kyl usko et oot joku 'äiti' :"D

• ToiÄsköneTyyppi

Siis tarjotin tän* xdd

• kusetusta

Ei Isac ole kiusaaja sitä itteensä on kiusattu.

Ps.keksit ton päästäs et se ois kiusaaja

• Isac13

Mitä vittuu sä keksit😂?! Isac on just kiusausta vastaan. Joten ennn mä ny ihan usko sua

• lollllll

jos oot heitteri ni ei tarvi silti nettii alkaa kirjottelee päästään jotai sontaa. ja iha näi ekaks tiedoks sulle et Isac on käyny ruotsinkieliset koulut :DD

• VitunSome

Menestys tulee oikeastaan aina vain kusipäille. Tämäkään ei ole mikään yllätys siis.

• Etghj

Kuka on Iisak elliot?

• Hakkaansen432

Voisin kyllä ottaa asuinpaikan selville, jos osaisin. Hakkaisin kyseisen henkilön ;)

• Edwinass

Xd mä tiiän sen osotteen

• Nyrkitheilumaan

Minä aloitin nyrkkeilyn 12 vuotiaana ja siihen asti kiusattiin. Ei mennyt kovinkaan kauaa kun olin jo melko taitava ja käynyt kisoissa rusalla jne. Kerran kiusaajat tulivat vielä ostarilla repimään vaatteista. Löin jokaista 3 jätkää tauluun niin että veri roiskui niiden vaatteille. Kun oli selkäsauna annettu olivat hyvin hiljaa eikä tulleet kukaan kouluun enää samalla viikolla. Tämän tapahtuman jälkeen mua ei ole koskaan kiusattu ja nyrkkeilijä status kulkee kivasti mukana eikä nykyään tarvitse tapella(nyrkkeillä) muutakun kehässä. Suosittelen kaikille. Todellisuudessa kuitenkin jos ei puhe auta niin väkivalta auttaa ja se että saat muut pelkäämään itseäsi. Vanhemmista ei ole näissä hyötyä he usein vain pahentavat tilannetta. Mutta se kun saa dunkkuun kunnolla se vie kiusaajalta itsetunnon alas ja opettaa käyttäytymään. Älä siis uskon ettei asioita voisi hoitaa nyrkein kyllä voi ja todistetusti se toimii.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      60
      1701
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1179
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      963
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      15
      811
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      608
    7. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      70
      583
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      91
      571
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      508
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      495
    Aihe