EPG:n ohjelmointi

SyvästiJärkyttynyt

heittää yhdellä tunnilla huomisen sunnuntain osalta. Ainakin illansuussa Epg näyttää ohjelman alkavan tuntia myöhemmin kuin Iltapulu, Telsu ja Amppari näyttää. TV1 pääuutisetkin on 21.30. Onko teillä muilla näin? DNA Hki Topfield CRC-1400.

8

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeee3

      jos ei ole pilvi tallenninta tai ym.. ohjelmat on ei mene nauhalle :)

      • Kotkalainen_hönö

        Nauhaa käyttävä digiboksi se vasta ihmeellinen laite onkin.


    • SyvästiJärkyttynyt

      Enpä muistanut, että kelloja siirretään tänä viikonloppuna ja tuo tunnin heitto korjaantunee ensi yönä oikeaksi. Epg:tä ei voi nyt ohjelma-ajastaa jos ajastinasetuksissa on jo samaan aikaan päällekkäinen aika-ajastus.

      • Eipä välttämättä korjaannu. Ainakaan minun boksini eivät sitä osaa. Kannattaa välttää ajastuksia ko. siirtymän yli ja panna ne vasta huomenna. Päivittäiset ja viikoittaiset sen sijaan yleensä toimivat oikein. Toki riippuu boksista.


      • SyvästiJärkyttynyt
        okaro kirjoitti:

        Eipä välttämättä korjaannu. Ainakaan minun boksini eivät sitä osaa. Kannattaa välttää ajastuksia ko. siirtymän yli ja panna ne vasta huomenna. Päivittäiset ja viikoittaiset sen sijaan yleensä toimivat oikein. Toki riippuu boksista.

        Aikaisemmat päivittäiset ja viikoittaiset ainakin tässä laitteessa ajastinasetuksissa toimivat tänäänkin oikein.

        Epg:ssä sensijaan ei. Kokeilin ajastamalla eilen epg:ssä Luontohetken väärällä alkamisajalla 19.15-19.45 ( todellinen 18.15-18.45 ). Tänään epg näytti, että ajastus Luontohetkellä on oikeassa kohdassa todellisella ajalla ja yritin laittaa Nybergin sen perään 18.45-19.30, jolloin ilmoitti "tsot-tsot ei käy, kun on jo ajastus 19.15-19.45". Epg muistaa siis kellonajan, mutta ei ohjelmaa eikä omatoimisesti vaihda tuota väärää aikaa vaikka näyttääkin taulussa näin tehneen.


    • ajasta.uusiksi

      Topfieldissäni ovat ajastukset menneet aina tunnilla pieleen kesä- ja talviaikaan siirtymisissä. :(
      Parempi ajastaa ne heti siirron jälkeen uudestaan.

      • ToppariNeuroosi

        Mulla on kaksi Topfield PVR 5100-laitetta. Toisessa ei toimi kesä/talviajan vaihto lainkaan automaattisesti, siirtyy kello oikeaan aikavyöhykkeeseen vain manuaalisesti. Toisessa kello siirtyy oikeaan aikaan, kun muistaa valita valikosta talvi/kesäajan. Toppari ei siis itse huomaa vuodenajan vaihtumista.


      • 1h_alkuun_ja_loppuun

        Joskus kun olin reissussa, enkä tiennyt, tallentaako se oikeasti tunnin myöhemmin vai liian aikaisin, niin laitoin tunnin lisäaikaa molempiin päihin ja lisäksi loppuun sen normaalin noin 10 minuutin lisäajan ohjelman myöhästymisen varalta. Tuo oli silloin vanhaan hyvään aikaan, kun Topfieldissä pystyi editoimaan tallenteista turhia kohtia pois, joten reilummankin lisäajan laitto säilytettäväänkään tallenteeseen ei haitannut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      110
      1961
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1417
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1265
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1177
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1168
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      82
      1002
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1000
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe