EPG:n ohjelmointi

SyvästiJärkyttynyt

heittää yhdellä tunnilla huomisen sunnuntain osalta. Ainakin illansuussa Epg näyttää ohjelman alkavan tuntia myöhemmin kuin Iltapulu, Telsu ja Amppari näyttää. TV1 pääuutisetkin on 21.30. Onko teillä muilla näin? DNA Hki Topfield CRC-1400.

8

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeee3

jos ei ole pilvi tallenninta tai ym.. ohjelmat on ei mene nauhalle :)

• Kotkalainen_hönö

Nauhaa käyttävä digiboksi se vasta ihmeellinen laite onkin.

• SyvästiJärkyttynyt

Enpä muistanut, että kelloja siirretään tänä viikonloppuna ja tuo tunnin heitto korjaantunee ensi yönä oikeaksi. Epg:tä ei voi nyt ohjelma-ajastaa jos ajastinasetuksissa on jo samaan aikaan päällekkäinen aika-ajastus.

• Eipä välttämättä korjaannu. Ainakaan minun boksini eivät sitä osaa. Kannattaa välttää ajastuksia ko. siirtymän yli ja panna ne vasta huomenna. Päivittäiset ja viikoittaiset sen sijaan yleensä toimivat oikein. Toki riippuu boksista.

• SyvästiJärkyttynyt
        okaro kirjoitti:

Eipä välttämättä korjaannu. Ainakaan minun boksini eivät sitä osaa. Kannattaa välttää ajastuksia ko. siirtymän yli ja panna ne vasta huomenna. Päivittäiset ja viikoittaiset sen sijaan yleensä toimivat oikein. Toki riippuu boksista.

Aikaisemmat päivittäiset ja viikoittaiset ainakin tässä laitteessa ajastinasetuksissa toimivat tänäänkin oikein.

Epg:ssä sensijaan ei. Kokeilin ajastamalla eilen epg:ssä Luontohetken väärällä alkamisajalla 19.15-19.45 ( todellinen 18.15-18.45 ). Tänään epg näytti, että ajastus Luontohetkellä on oikeassa kohdassa todellisella ajalla ja yritin laittaa Nybergin sen perään 18.45-19.30, jolloin ilmoitti "tsot-tsot ei käy, kun on jo ajastus 19.15-19.45". Epg muistaa siis kellonajan, mutta ei ohjelmaa eikä omatoimisesti vaihda tuota väärää aikaa vaikka näyttääkin taulussa näin tehneen.

• ajasta.uusiksi

Topfieldissäni ovat ajastukset menneet aina tunnilla pieleen kesä- ja talviaikaan siirtymisissä. :(
      Parempi ajastaa ne heti siirron jälkeen uudestaan.

• ToppariNeuroosi

Mulla on kaksi Topfield PVR 5100-laitetta. Toisessa ei toimi kesä/talviajan vaihto lainkaan automaattisesti, siirtyy kello oikeaan aikavyöhykkeeseen vain manuaalisesti. Toisessa kello siirtyy oikeaan aikaan, kun muistaa valita valikosta talvi/kesäajan. Toppari ei siis itse huomaa vuodenajan vaihtumista.

• 1h_alkuun_ja_loppuun

Joskus kun olin reissussa, enkä tiennyt, tallentaako se oikeasti tunnin myöhemmin vai liian aikaisin, niin laitoin tunnin lisäaikaa molempiin päihin ja lisäksi loppuun sen normaalin noin 10 minuutin lisäajan ohjelman myöhästymisen varalta. Tuo oli silloin vanhaan hyvään aikaan, kun Topfieldissä pystyi editoimaan tallenteista turhia kohtia pois, joten reilummankin lisäajan laitto säilytettäväänkään tallenteeseen ei haitannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      21
      3327
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2692
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      211
      2234
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1471
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1379
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1174
    Aihe