Olkaamme jokainen ihmisiä älkää luulko itsestänne liikoja. Tämän päivän jälkeen heräätte unestanne ja todellisuus astuu kuvaan, herätätte itsenne uuteen päivään. Tahdoksi olemme syntyneet voimme vain tahtoa kun yritämme parhaamme totta vai puppua?
Älkää odottako minulta tai itseltänne liikoja sillä minä olen syntynyt tahdostani ja siksi voin myös tuhota sen mitä olen luonut en sallisi sen tapahtua vahingossa mutta puhun siitä myöhemmin.
Tahtomme tulee ja menee joksikin asiaksi elämän mukana se voidaan löytää ja unohtaa. Minä tahdon vain voittaa ja sitten taas unohtaa. Tai voisin vain nähdä silmilläni ja kysyä oliko noin? Helppoa vai mitä.
Jos asiat painavat mieltänne kiittäkää siitä toisianne, ette unohda sitä koskaan, tekona se on rehellisintä mitä tiedän olemalla oman itsenne kaltaisia äärettömiä olentoja, silloin on vapaus toteuttaa itseään. Toivoisin näkeväni veljeyttä sen rehellisyyttä. Tahtoisin maailman muuttuvan, olenko väärässä?
Olkaa rehellisiä, älkää tahtoko pahaa pelkän unohtamisenne takia, kun ette voi puhua siitä mitä tarkoititte, puhukaa siitä mitä tahdotte. Viattomuus olkoon ratkaisunne. Unohdamme jos tahdomme. Nyt emme tarkoita sisarianne tai veljiänne vaan sitä mitä on olla konkreettisesti läsnä.
-tähdet kertovat vapaudestanne ja äärettömyydestänne taivaassanne tahtonne kuullaan-
Totuuden ja todellisen yhteiskunnan myötä tulemme astumaan kuvaan konkreettisemmin. Ennen sen toteutumista joudumme hyväksymään realiteetit liitostamme johon kuulumme.
Emme yleisesti puhu magiasta mutta tunnemme aiheen. Siihen liittyvä keskustelu on tahdon asia. Yksinkertaisesti ilmaistuna se on vain valo. Sanoisin sen toimivan jos tiedostatte vaikutuksen. Magian suuntana voidaan käyttää noppaa samoin kuin toisia planeettoja. Me käytämme sitä matkustamiseen äärettömyyteen. Valoon ja voittoon.
-Ihmisen mieli tekee siitä samalla haasteellista, ihanan ja äärettömän- Sitä kutsutaan magiaksi, sana tarkoittaa "vältä kuolema".
Suunnistakaa totuuteen sillä minä olen siellä. Ei vain siksi että se myös palkitsee meidät mutta minkä merkityksen se voikaan antaa kaikelle.
-niin kuin on metsän sydän pohjiaan myöten limainen niin on myös minun tossuni-
Viettelevää valoa kaikille
Ylösnousemus
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448109Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432151Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262062- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811627Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071- 251066
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850