Mitä ovat lasten oikeudet ja mitä on ihmisoikeudet. Se on ainakin varmaa, että sateenkaari lapset tulevat nousemaan esille. He tulevat haastamaan, kyseenalaistamaan, kritisoimaan rankalla kädellä niitä päätöksiä mitä politiikot ovat tehneet. Kasvattivanhemmat saavat tuntea luissaan ja nahoissaan tämän. Se on varmaa. He myös tulevat kumoamaan kaikki sellaiset lait, jotka viittaavat "sukupuolittomuuteen", he tulevat palauttamaan maanpinnalle nämä Utopistit.
https://www.youtube.com/watch?v=wGPlHdzHPFE
http://www.aitoavioliitto.fi/artikkelit/nimeni-on-millie-fontana-olen-23-vuotias-keinohedelmoityksen-avulla-lesbovanhemmille-syntynyt-lapsi/
Sateenkaari lapset.
78
225
Vastaukset
- katso.arkistosta
Katsoitko tänään Raamattu Cafeen?
Sateenkaarilapsia on ollut pitkin maailmaa ja Suomessakin iät ja ajat. Kyllä he ovat varmaan saaneet asiansa esille niin halutessaan. Jos ei muuta, niin virallinen valitus on voitu tehdä sosiaaliväelle penkin alle menneestä kasvatuksesta.
Mutta eipä ole kovin huonoa kuulunut.
"Se on ainakin varmaa, että sateenkaari lapset tulevat nousemaan ...."
Tuossa ei ole mitään totuudenmukaista.
Sateenkaariperheessä kasvanut erittäin suosittu kansanedustaja Sanna Marin on täysin päinvastaista mieltä.
http://www.sannamarin.net/blogi/?k=tasa-arvo- tyrel
Ei varmaan sinun mielestä, mutta kerro se näille lapsille, jotka kokevat asiat erilailla kuin Sanna Marin. Oletko koskaan esim. kyseisen Politiikon puhuvan isästään?. Ei hirveästi ole laulanut siitä. Miksiköhän? Ehkä ei pidä sitä sen kummemin tärkeänä?, entä haluaako suojella Äitiään ja ei kerro mitä sisimmässään tuntee?. Ja mitä sinä loppujenlopuksi tiedät "totuudesta", kuka on rehellinen, valehtelee jne. Kuten sanoin, näitä tulee olemaan tulevaisuudessa ja paljon jotka avaavat suunsa.
tyrel kirjoitti:
Ei varmaan sinun mielestä, mutta kerro se näille lapsille, jotka kokevat asiat erilailla kuin Sanna Marin. Oletko koskaan esim. kyseisen Politiikon puhuvan isästään?. Ei hirveästi ole laulanut siitä. Miksiköhän? Ehkä ei pidä sitä sen kummemin tärkeänä?, entä haluaako suojella Äitiään ja ei kerro mitä sisimmässään tuntee?. Ja mitä sinä loppujenlopuksi tiedät "totuudesta", kuka on rehellinen, valehtelee jne. Kuten sanoin, näitä tulee olemaan tulevaisuudessa ja paljon jotka avaavat suunsa.
"Ei varmaan sinun mielestä...."
Ei se ollut minun mielipide, vaan Sanna Marinin, vaikka itsekin olen kyllä samaa mieltä kuin Marin.- kysy.mys
"Sateenkaariperheessä kasvanut erittäin suosittu kansanedustaja Sanna Marin on täysin päinvastaista mieltä."
Onko Sanna Marin siis valmis uhraamaan oman poliittisen uransa takia ne sateenkaariperheiden lapset, jotka ovat vammautetut? Jotenkin tuo ihmisen itsekkyys ja sen kärsivän lähimmäisen tuhoamisenhalu menee jo yli sietokyvyn. Kuinka petomainen onkaan se ihmisluonto! - odotellaaanpas
tyrel kirjoitti:
"Ei varmaan sinun mielestä, mutta kerro se näille lapsille, jotka kokevat asiat erilailla kuin Sanna Marin. Oletko koskaan esim. kyseisen Politiikon puhuvan isästään?"
Jotenkin jännää odottaa, koska Marinin puheet kadotetusta isästään alkaa. Se on selvää, että paine tähän on jo nyt melkoinen, mutta koska se paine tulee ylivoimaiseksi kestää, niin sitä tässä nyt odotellaan. kysy.mys kirjoitti:
"Sateenkaariperheessä kasvanut erittäin suosittu kansanedustaja Sanna Marin on täysin päinvastaista mieltä."
Onko Sanna Marin siis valmis uhraamaan oman poliittisen uransa takia ne sateenkaariperheiden lapset, jotka ovat vammautetut? Jotenkin tuo ihmisen itsekkyys ja sen kärsivän lähimmäisen tuhoamisenhalu menee jo yli sietokyvyn. Kuinka petomainen onkaan se ihmisluonto!Jokaisella on oma tarinansa. Sanna Marin on kertonut omansa, ei sen pitäisi mennä yli sietokyvyn. Samaa tarinaa olen kuulut monelta muultakin sateenkaariperheen lapselta, eikä vaikuta, että he kaikki olisivat valehdelleet.
Sellainen tunne on, että ne eivät ole totta, joissa väitetään sellaisten lasten kovasti kärsivän. Tässä on vastakkain lasten omat puheet ja uskovien puheet heistä. Uskon mieluummin lapsia itsejään.odotellaaanpas kirjoitti:
"Ei varmaan sinun mielestä, mutta kerro se näille lapsille, jotka kokevat asiat erilailla kuin Sanna Marin. Oletko koskaan esim. kyseisen Politiikon puhuvan isästään?"
Jotenkin jännää odottaa, koska Marinin puheet kadotetusta isästään alkaa. Se on selvää, että paine tähän on jo nyt melkoinen, mutta koska se paine tulee ylivoimaiseksi kestää, niin sitä tässä nyt odotellaan.>Jotenkin jännää odottaa, koska Marinin puheet kadotetusta isästään alkaa. Se on selvää, että paine tähän on jo nyt melkoinen, mutta koska se paine tulee ylivoimaiseksi kestää, niin sitä tässä nyt odotellaan.
Taitaa osua samoihin aikoihin kuin Jeesuksen toinen tuleminen. Paineet kumpaankin lienevät samaa luokkaa.tyrel kirjoitti:
"Ei varmaan sinun mielestä, mutta kerro se näille lapsille, jotka kokevat asiat erilailla kuin Sanna Marin."
Joo löytyy, myös heteroperheistä, joka on vammauttanut lapsen....
"Oletko koskaan esim. kyseisen Politiikon puhuvan isästään?.Ei hirveästi ole laulanut siitä. Miksiköhän? Ehkä ei pidä sitä sen kummemin tärkeänä?"
Miksi pitäis? Ei monet yksinhuoltajalapsetkaan isästä puhu...hmm.
" entä haluaako suojella Äitiään ja ei kerro mitä sisimmässään tuntee?. Ja mitä sinä loppujenlopuksi tiedät "totuudesta", kuka on rehellinen, valehtelee jne. "
Ja sinäkö tiedät "toduuden"??? Give me a break :D
"Kuten sanoin, näitä tulee olemaan tulevaisuudessa ja paljon jotka avaavat suunsa."
Ai....tämäkö oliki se sun "totuus"??? :D:Dkysy.mys kirjoitti:
Onko Sanna Marin siis valmis uhraamaan oman poliittisen uransa takia ne sateenkaariperheiden lapset, jotka ovat vammautetut? Jotenkin tuo ihmisen itsekkyys ja sen kärsivän lähimmäisen tuhoamisenhalu menee jo yli sietokyvyn. Kuinka petomainen onkaan se ihmisluonto!>Onko Sanna Marin siis valmis uhraamaan oman poliittisen uransa takia ne sateenkaariperheiden lapset, jotka ovat vammautetut? Jotenkin tuo ihmisen itsekkyys ja sen kärsivän lähimmäisen tuhoamisenhalu menee jo yli sietokyvyn. Kuinka petomainen onkaan se ihmisluonto!
Et taida ollenkaan käsittää, kuinka poskenpehmeitä höpiset jokaisena sketsihahmonasi. Tekstisi olisi traagista, ellei se olisi typeryydessään jo niin koomista.
- tulee.toteutumaan
Totta kai tulevat haastamaan " vanhempansa" jotka ovat tehneet heistä geneettisiä orpoja. Ei biologisia vanhempia koskaan korvaa kukaan.
- mutua.vai.oma.kokemus
Ilmeisesti sinut on adoptoitu ja puhut kokemuksestasi?
- tyrel
Kuten Millie Fontana kertoo: "Kasvaessani katselin itseäni peilistä ja mietin mielessäni: Mistä olen saanut nämä vihreät silmät? Mistä olen saanut nämä persoonallisuuden piirteet ja lahjat, joita ei ollut kummallakaan kodissani olleista vanhemmistani.
Vastaus tähän on sangen yksinkertainen: Isältäni."
Hän kertoo myös: "Mutta kyse ei ole vain isästä, tai ”luovuttajasta”, kuten häntä kutsutaan. Minulla on myös setä ja täti, isoäiti, sekä koko joukko rakastavia serkkuja."
Aivan, häneltä isän puolelta riistettiin isovanhemmat ja serkut lapsuudessa.
Hän jatkaa : "Vanhempani ottivat minulta pois jotakin minulle kuuluvaa päättäessään mitkä osat minun identiteetistäni heidän sopii paljastaa minulle." - tulee.toteutumaan
mutua.vai.oma.kokemus kirjoitti:
Ilmeisesti sinut on adoptoitu ja puhut kokemuksestasi?
Ei ole mutta tämän tiedon ja ymmärryksen voi jokainen biologian alkeet tunteva ilman omakohtaista kokeustakin tajuta.
tyrel kirjoitti:
Kuten Millie Fontana kertoo: "Kasvaessani katselin itseäni peilistä ja mietin mielessäni: Mistä olen saanut nämä vihreät silmät? Mistä olen saanut nämä persoonallisuuden piirteet ja lahjat, joita ei ollut kummallakaan kodissani olleista vanhemmistani.
Vastaus tähän on sangen yksinkertainen: Isältäni."
Hän kertoo myös: "Mutta kyse ei ole vain isästä, tai ”luovuttajasta”, kuten häntä kutsutaan. Minulla on myös setä ja täti, isoäiti, sekä koko joukko rakastavia serkkuja."
Aivan, häneltä isän puolelta riistettiin isovanhemmat ja serkut lapsuudessa.
Hän jatkaa : "Vanhempani ottivat minulta pois jotakin minulle kuuluvaa päättäessään mitkä osat minun identiteetistäni heidän sopii paljastaa minulle."Jokainen lapsesta aikuiseksi kasvanut voi kysyä itseltään, olisiko mielummin halunnut syntyä siihen perheeseen johon syntyi vai jäädä kokonaan syntymättä.
Periaatteelliset vaihtoehdot on siinä meidän jokaisen kohdalla ja käytännössä jokaisella on vain se vaihtoehto, että on olemassa.
Vai spekuloiko joku paljonkin niillä perillisillä jotka jätti tekemättä.- mutua.vai.oma.kokemus
tulee.toteutumaan kirjoitti:
Ei ole mutta tämän tiedon ja ymmärryksen voi jokainen biologian alkeet tunteva ilman omakohtaista kokeustakin tajuta.
Mututuntumalta ei kannata lähteä yleistämään. Jokaisen kokemus on onakohtainen ja ei kaikki niitä biologisia vanhempiaan mieti kaipaa. On toki sellaisiakin, jotka näin tekevät, mutta ei kaikki.
Sitten unohdat sateenkaariperheiden lapset, joilla on biologinen äiti ja isä molemmat altiivisesti mukana heidän elämässään eli myös sateenkaariperheitä on monenlaisia. - tyrel
Nyt olikin kyse sellaisesta lapsesta, jolta pimitettiin Isä. Ne lapset joilla on molemmat biologiset vanhemmat koko lapsuuden ajan läsnä, vaikka ovatkin sateenkaariperheessä ovat paremmassa asemassa, kuin Millie Fontanan tapaiset ihmiset. Ihan yleisesti on tiedossa, että jopa Adobtiolapsetkin tulevat jossain vaiheessa kyselemään alkuperäänsä, juuriansa ja biologisia vanhempiaan.
- tulee.toteutumaan
mutua.vai.oma.kokemus kirjoitti:
Mututuntumalta ei kannata lähteä yleistämään. Jokaisen kokemus on onakohtainen ja ei kaikki niitä biologisia vanhempiaan mieti kaipaa. On toki sellaisiakin, jotka näin tekevät, mutta ei kaikki.
Sitten unohdat sateenkaariperheiden lapset, joilla on biologinen äiti ja isä molemmat altiivisesti mukana heidän elämässään eli myös sateenkaariperheitä on monenlaisia.On luonnotonta jos lapsi ei kaipaa juuriaan. Ilmeiseti homottajat kieltävät sen ja taas oman etunsa nimissä. Taas koko maailma pakotetaan olemaan sanomatta, että keisarilla ei ole vaatteita. Ensihän on pakotettu kaikki leikkimään , että kaksi miestä tai kaksi naista on isä ja äiti. Tai sitten kielltään kokonaan isyys ja äitiys. On tämä niin sairasta touhu, että niin siinä varmaan tulee käymään. Ja samallahan se menee kun sukupuolet kielletään.
- mutu.vai.oma.kokemus
tyrel kirjoitti:
Nyt olikin kyse sellaisesta lapsesta, jolta pimitettiin Isä. Ne lapset joilla on molemmat biologiset vanhemmat koko lapsuuden ajan läsnä, vaikka ovatkin sateenkaariperheessä ovat paremmassa asemassa, kuin Millie Fontanan tapaiset ihmiset. Ihan yleisesti on tiedossa, että jopa Adobtiolapsetkin tulevat jossain vaiheessa kyselemään alkuperäänsä, juuriansa ja biologisia vanhempiaan.
Entä ne lapset, joiden äidillä oli yhden illan säätö ja tulivat raskaaksi tietämättä kuka lapsen isä on? Nousevatko nämä lapset esille ja antavat äitinsä tuntea luissa ja nahoissaan tämän, että heillä ei ole isää? Oletko samallalailla valmis nousemaan barrikaadeille näiden lapsien oikeuksien puolesta?
- tyrel
Sukupuolethan kielletään tulevassa avioliittolaissa. On vain 2 henkilöä.
Millie Fontana kertoo: "Aikuisten mielihalut ovat korvanneet tosiasiat. Näemme tämän Kanadassa, jossa syntymätodistuksiin merkitään juridiset vanhemmat, ei enää biologisia vanhempia. Syntymätodistus, joka on toiminut dokumenttina, joka kertoo lapselle hänen historiansa, on muuttunut dokumentiksi, joka kertoo aikuisten aikomuksista. Siinä aikuiset sanovat: Minä aion pitää huolta tästä lapsesta. Mutta mitä informaatiota tämä antaa lapselle? Tällainen ei ole realistista. Ei kukaan tee syntymätodistuksia aikomuksille. Sen tarkoitus on antaa informaatiota perimästä.
Äitini esitti minulle kerran kysymyksen: ”Millie, mitä jos minä ja kumppanini voisimme mennä naimisiin? Mitä jos meillä olisi se vakaa perheympäristö, joka kaikilla muillakin on?” Minä vastasin kysymykseen hyvin yksinkertaisesti toisella kysymyksellä: ”Miten psykologit olisivat hoitaneet minua ja ongelmieni taustalla vaikuttavaa isättömyyden ongelmaa, jos isättömyyden tiedostaminen tulkittaisiin jonkinlaiseksi syrjinnän muodoksi? Miten yksikään lääkäri olisi oikeuteen joutumisen pelossa hoitanut minua sellaisessa tilanteessa?” Äitini ei vastannut mitään. Hän vain oli hiljaa. Kukaan ei ajattele tätä. " tyrel kirjoitti:
Millie Fontana kertoo: "Aikuisten mielihalut ovat korvanneet tosiasiat. Näemme tämän Kanadassa, jossa syntymätodistuksiin merkitään juridiset vanhemmat, ei enää biologisia vanhempia. Syntymätodistus, joka on toiminut dokumenttina, joka kertoo lapselle hänen historiansa, on muuttunut dokumentiksi, joka kertoo aikuisten aikomuksista. Siinä aikuiset sanovat: Minä aion pitää huolta tästä lapsesta. Mutta mitä informaatiota tämä antaa lapselle? Tällainen ei ole realistista. Ei kukaan tee syntymätodistuksia aikomuksille. Sen tarkoitus on antaa informaatiota perimästä.
Äitini esitti minulle kerran kysymyksen: ”Millie, mitä jos minä ja kumppanini voisimme mennä naimisiin? Mitä jos meillä olisi se vakaa perheympäristö, joka kaikilla muillakin on?” Minä vastasin kysymykseen hyvin yksinkertaisesti toisella kysymyksellä: ”Miten psykologit olisivat hoitaneet minua ja ongelmieni taustalla vaikuttavaa isättömyyden ongelmaa, jos isättömyyden tiedostaminen tulkittaisiin jonkinlaiseksi syrjinnän muodoksi? Miten yksikään lääkäri olisi oikeuteen joutumisen pelossa hoitanut minua sellaisessa tilanteessa?” Äitini ei vastannut mitään. Hän vain oli hiljaa. Kukaan ei ajattele tätä. "En oikein usko, että lapsi olisi kyennyt noin analyyttiseen pohdiskeluun. Mutta ehkä kyseessä on ollut harvinaisen älykäs ja varhaiskypsä lapsi tuo Millie.
- Ihmeellistä
tyrel kirjoitti:
Äitini esitti minulle kerran kysymyksen: ”Millie, mitä jos minä ja kumppanini voisimme mennä naimisiin? Mitä jos meillä olisi se vakaa perheympäristö, joka kaikilla muillakin on?” Minä vastasin kysymykseen hyvin yksinkertaisesti toisella kysymyksellä: ”Miten psykologit olisivat hoitaneet minua ja ongelmieni taustalla vaikuttavaa isättömyyden ongelmaa, jos isättömyyden tiedostaminen tulkittaisiin jonkinlaiseksi syrjinnän muodoksi? Miten yksikään lääkäri olisi oikeuteen joutumisen pelossa hoitanut minua sellaisessa tilanteessa?” Äitini ei vastannut mitään. Hän vain oli hiljaa. Kukaan ei ajattele tätä. "Eihän Suomessakaan lasten biologisilla vanhemmilla ole avioliitossa mitään oletusarvoista merkitystä, puolisot merkitään juridisesti vanhemmiksi automaattisesti, vaikkei näin biologisessa mielessä olisikaan.
- tyrel
Lunnontiede ja biologia on maailmassa yksimielisiä siitä, mistä ihmiselämä saa alkunsa. Se saa siittiöstä ja munasolusta. Muuta lisääntymismekanismia luonnontiede ei tunne ihmisellä. Siinä kahden eri sukupuolen, henkilön geenit yhdistyvät, josta tulee uusi ihminen.
Kuten Millie Fontana sen hyvin kertoo: "Jokaisessa samaa sukupuolta olevan parin tilanteessa lapsen saamiseen tarvitaan kolmas osapuoli. Siihen osallistuu aina kolmas osapuoli. Miksi me yhteiskuntana yrittäisimme sivuuttaa tämän tosiasian?"
Niinpä, juuri kolme ihmistä esim. lesbosuhteessa. Kolmas osapuoli on Mies tai kahdenmiehen suhteessa kolmas osapuoli on Nainen. Olen lukenut, että jossain tapauksissa tarvitaan, jopa neljäs osapuoli, eli yhdeltä naiselta ostetaan munasolut ja toiselta naiselta ostetaan Kohtu.- sairasta.touhua
Kyllä, kun toisen naisen munasolu istutetaan hedelmöittyneenä toisen naisen kohtuun ei kummallakaan naisella ole oikeutt vaatia mitään oikeuksia syntyvään lapseen. Se on homojen lapstehtailua ja totta jo Amerikassa.
- Mutua.vai.oma.kokemus
sairasta.touhua kirjoitti:
Kyllä, kun toisen naisen munasolu istutetaan hedelmöittyneenä toisen naisen kohtuun ei kummallakaan naisella ole oikeutt vaatia mitään oikeuksia syntyvään lapseen. Se on homojen lapstehtailua ja totta jo Amerikassa.
Kohdunvuokrausta tapahtuu enemmän heteropariskunnan muodostamissa perheissä kuin lesbopariskunnan.
Esimerkiksi näyttelijä Sarah Jessica Parkerin kaksoset ovat syntyneet näin. - sairasta.touhua
qwertyilija kirjoitti:
Heteroparit tekee valtaosa kohtuvuokrauksista.
Homopareilla ei koskaan ole muuta vaihtoehtoa tehtailla lasta.
Lesboille riittää kun ostavat spermaa. Koskaan eikä milloinkaan ei homoilla eikä lesboilla tule olemaan yhteisä lapsia ja valtaosalla heteroista niitä on joten ei homot ja lesbot koskaan tule olemaan yhdenvertaisia heteroparien kanssa. sairasta.touhua kirjoitti:
Lesboille riittää kun ostavat spermaa. Koskaan eikä milloinkaan ei homoilla eikä lesboilla tule olemaan yhteisä lapsia ja valtaosalla heteroista niitä on joten ei homot ja lesbot koskaan tule olemaan yhdenvertaisia heteroparien kanssa.Avioliittolain muutos ei vaikuta lastentekoon mitään.
- lapsen.ääni
qwertyilija kirjoitti:
Avioliittolain muutos ei vaikuta lastentekoon mitään.
Sinä väität, että lapsenteko, perhe ja avioliitto eivät liity mitenkään toisiinsa. Jos lapset ja yhteiskunnan kasvava sukupolvi eivät liity mitenkään kuvioon, millä perustelet avioliittolain muutostarvetta?
sairasta.touhua kirjoitti:
Lesboille riittää kun ostavat spermaa. Koskaan eikä milloinkaan ei homoilla eikä lesboilla tule olemaan yhteisä lapsia ja valtaosalla heteroista niitä on joten ei homot ja lesbot koskaan tule olemaan yhdenvertaisia heteroparien kanssa.Puhut "valtaosasta". Mutta homot ja osa heteroista toimii samalla tavalla, jos lapsen saanti osoittautuu muuten mahdottomaksi. Homojen lapsia tulee olemaan luultavasti hyvin vähän.
Ihminen on kekseliäs; kun Saara ei saanut lapsia, niin he keksivät keinon, ja Jaakob teki lapset taloon orjattaren kanssa. Nykyään on keksitty muita tapoja.
- sonjagagadus
sateenkaari lapset painukoon peppuun
- tyrel
Jos jätetään tälläiset solvaukset ihan alkuunsa pois. He ovat syyttömiä tähän. Enkä myöskään hyväksy, että seksuaalivähimmistöä solvataan. He ovat vähiten syyttömiä, se ei ole heidän vika että ovat erilaisia. Heillä on myös peruuttamaton ihmisarvo ja sitä pitää kunnioittaa. Mutta kritiikkiä toimintatapoihin saa laukoa sitten minkä kerkiää. Joten ei tästä "kokeilusta" seuraa mitään hyvää.
- tyrel
Seuraava pohdinta. Mitä nämä ihmiset ajattelivat, jotka ajavat sukupuolineutraliutta? Kieltävät lapsilta todellisuuden ja riistävät tempuilla, ei vähempää kuin toisen biologisen vanhemman ja sukulaiset?. Olen havainnut, että Kristillisessä Kirkossa kannatetaan näinkin vinoutunutta asiaa.
Onkohan Kirkko enään ajanhermoilla, mitä on ihmisyys. Ehkä se on sumentunut, niin pahoin ettei korjattaavaan enään pystytä ja arvoromahdus on todellisuutta. Näin varmaan.>> Mitä nämä ihmiset ajattelivat, jotka ajavat sukupuolineutraliutta? <<
Mitähän se sukupuolineutraalius sitten on. Jos se on sitä, että pojat opettelee puutöitä ja tytöt kutomista, niin jo nyt lapset saa valita kumpaa tekevät.
Sen suurempaa sukupuolineutraaliutta en näe edes näköpiirissä.Niin, mitähän tuo sukupuolineutraalius sitten itse kullekin tarkoittaa?
Kristittynä lähden siitä, että ihminen on se tärkein – persoonallisuus, mielipiteet jne. Se on toissijaista kumpaa sukupuolta hän on. Toki on tilanteista joissa sekin on hyvä huomioida.
Lasten kasvatuksessa se tarkoittaa sitä, että lapsi saa omien mielenkiintojensa ja taipumustensa mukaan esim. harrastaa juuri sitä, mikä häntä kiinnostaa. Ettei lasta estetä tekemästä jotain vain siksi, että hänellä on tietynlaiset sukupuolielimet. Se tarkoittaa että tuemme lasta hänen sukupuolestaan riippumatta ja vahvistamme näin sitä miehen tai naisen olemusta, joka juuri hänellä on. Ahtamatta sitä väkivalloin johonkin muottiin.
Jatkuva sukupuolen korostaminen johtaa seksismiin ja seksuaalisuuden jatkuvaan korostamiseen. Alamme arvioida toisiamme seksin kautta emmekä sen kautta, millaisia olemme ihmisinä.
- tärkeintä_olla_toivottu
Osa heteroille syntyneistä ovat ei-toivottuja vahinkoja.
Homojen ja lesbojen lapset ovat tarkaan harkittuja ja toivottuja. Tämä Millie on myös ollut toivottu, mutta jos kerta isä oli tiedossa, niin ehkä siitä olisi hänelle pitänyt kertoa aikaisemmin. Tämä tapaus on yksittäinen. On olemassa spermanluovuttajia, jotka eivät halua lapsen tietävän henkilölllisyyttään. Näitä spermapankkeja käyttävät myös sinkku heteronaiset, jotka eivät ole tiettyyn ikään mennessä tavanneet miestä kenen kanssa perheen perustaisivat ja siten päättävät hankkia lapsen spermapankin avulla.- lapsen.ääni
Ei sekään ole ratkaisevaa onko lapsi toivottu käyttämässäsi merkityksessä eli harkittu ja suuniteltu. Vastuunsa kantavat vanhemmat kasvavat vanhemmuuteen raskauden aikana ja lapsen synnyttyä. Sen sijaan on vähemmän viisasta harkitusti ja suunnitellusti tuottaa geneettisiä orpoja, joilta riistetään yhteys toiseen biologisista vanhemmistaan.
Näissä yhteyksissä on myös tullut esille kysymys, onko vanhempien sukupuolella merkitystä, jos lapsella on kaksi rakastavaa vanhempaa. Onhan sillä toki merkitystä lapsen emotionaalisen tasapainoisen kasvun kannalta, koska mies ja nainen yhdessä antavat lapselle toisiaan täydentävän turvan, jota kaksi samaa sukupuolta olevaa ei voi antaa, koska vähintäänkin toisella samaa sukupuolta olevista vanhemmista ei ole yhteistä biologista sidettä lapseen ja toiseksi kaksi äitiä ei ole isä, eikä kaksi isää ei ole äiti. Usein toistettu lause on kuitenkin kiistämätön totuus, vaikka voi jo kuluneelta kuulostaakin. Parasta on, että miehen ja naisen malli saadaan omilta biologisilta vanhemmilta. lapsen.ääni kirjoitti:
Ei sekään ole ratkaisevaa onko lapsi toivottu käyttämässäsi merkityksessä eli harkittu ja suuniteltu. Vastuunsa kantavat vanhemmat kasvavat vanhemmuuteen raskauden aikana ja lapsen synnyttyä. Sen sijaan on vähemmän viisasta harkitusti ja suunnitellusti tuottaa geneettisiä orpoja, joilta riistetään yhteys toiseen biologisista vanhemmistaan.
Näissä yhteyksissä on myös tullut esille kysymys, onko vanhempien sukupuolella merkitystä, jos lapsella on kaksi rakastavaa vanhempaa. Onhan sillä toki merkitystä lapsen emotionaalisen tasapainoisen kasvun kannalta, koska mies ja nainen yhdessä antavat lapselle toisiaan täydentävän turvan, jota kaksi samaa sukupuolta olevaa ei voi antaa, koska vähintäänkin toisella samaa sukupuolta olevista vanhemmista ei ole yhteistä biologista sidettä lapseen ja toiseksi kaksi äitiä ei ole isä, eikä kaksi isää ei ole äiti. Usein toistettu lause on kuitenkin kiistämätön totuus, vaikka voi jo kuluneelta kuulostaakin. Parasta on, että miehen ja naisen malli saadaan omilta biologisilta vanhemmilta.Parasta olisi kun olisi hyvät vanhemmat, ettei lapsi kokisi olevansa kuokkavieras omassa kodissaan.
Yritätkö muuten rakentaa aasinsiltaa siihen, että tasa-arvoinen avioliittolaki pitäisi kumota.
Jos et, niin mihin sitten pyrit. On täysin yhdentekevää mitä me tässä kommentoimme, koska sateenkaariperheitä on ollut ja tulee aina olemaan ja saa toki ollakin.
Vai olisiko mielestäsi maailma parempi paikka jos nuo sateenkaariparien lapset eivät olisi koskaan syntyneet. Millien tarinakin olisi jäänyt sulta lukematta, koska Millietä ei olisi olemassakaan.- lapsen.ääni
qwertyilija kirjoitti:
Parasta olisi kun olisi hyvät vanhemmat, ettei lapsi kokisi olevansa kuokkavieras omassa kodissaan.
Yritätkö muuten rakentaa aasinsiltaa siihen, että tasa-arvoinen avioliittolaki pitäisi kumota.
Jos et, niin mihin sitten pyrit. On täysin yhdentekevää mitä me tässä kommentoimme, koska sateenkaariperheitä on ollut ja tulee aina olemaan ja saa toki ollakin.
Vai olisiko mielestäsi maailma parempi paikka jos nuo sateenkaariparien lapset eivät olisi koskaan syntyneet. Millien tarinakin olisi jäänyt sulta lukematta, koska Millietä ei olisi olemassakaan.Sanon että heteroiden "yllätysvauvat" ovat pääsääntöisesti olleet rakastettuja ja hyvinvoivia miehen ja naisen asettaessa heikomman tarpeet omiensa edelle. Yllätysvauva ei siis ole painava argumentti harkitun geneettisen orvon tuottamisen puolesta.
- sitruunavichy
Minusta olisi tässä yhteydessä kiinnostavaa pohtia yhdessä, että mitä se sukupuolineutraalius, miehen ja naisen roolimallit sekä äidin ja isän mallit käytännössä nykypäivänä tarkoittavat. Nyt ne ovat keskustelussa ikäänkuin olisivat jotain, josta kaikki ovat yksimielisiä ja ne olisivat aikojen kuluessa kiveen hakattuja.
Vihreät neuvolakortit, poikien osallistuminen ompelutunnille, sekä paljon paljon kohta ihan lähitulevaisuudessa uhkaavaa sukupuolineutraaliutta, joka on niin hirvittävän kammottavaa, ettei sitä pelkäävät fundamentalistit osaa sitä edes määritellä. Mutta jutun punainen lanka on, kuten tuossa alla tosiuskova "suuri.suru" totesi "meidän [tosiuskovien] tuhoamiseksi tämä kaikki on pantu pystyyn".
Tarkemmin miettien kyseessä on jokin epämääräinen uhkakuva jolla on nimi, mutta ei sisältöä. Kun sitä ei ole määritelty, niin se kelpaa moneen paikkaa kuten kulttuurimarksismi, islamisaatio tai muut näiden foobikoiden käsitteet.
- sairas.maailma
"Millie Fontana kertoo: "Aikuisten mielihalut ovat korvanneet tosiasiat. "
Tämä sateenkaariperheen lapsi Millie kyllä tietoo miltä tuntuu olla sateenkaariperheen marionetti, näyttelyesine, jossa aikuisten mielihalut ratkaisee lapsen elämää.- minnamannanen
Minun isäni on adoptiolapsi. Haastattelin häntä juuri asiasta. Hän on aina tiennyt, että hänen vanhempansa eivät ole hänen biologiset vanhempansa ja hänelle on selitetty avoimesti, miksi hänet on adoptoitu. Kysyin häneltä, että onko hänellä ollut asiasta identiteettiongelmia. Vastaus oli, että ei ole ollut ja hän on aina kokenut, että adoptiovanhemmat ovat olleet hänen oikeat vanhempansa. Minä olen myös kokenut, että isäni adoptiovanhemmat ovat yhtälailla isovanhempani kuin äitini biologiset vanhemmat.
Onko tämä yhtä pätevä todistus kuin Millie Fontanan? Jos on, niin nämä kokemukset ovat henkilökohtaisia, eikä niistä pidä tekemän liikaa yleistyksiä. - torre11
minnamannanen kirjoitti:
Minun isäni on adoptiolapsi. Haastattelin häntä juuri asiasta. Hän on aina tiennyt, että hänen vanhempansa eivät ole hänen biologiset vanhempansa ja hänelle on selitetty avoimesti, miksi hänet on adoptoitu. Kysyin häneltä, että onko hänellä ollut asiasta identiteettiongelmia. Vastaus oli, että ei ole ollut ja hän on aina kokenut, että adoptiovanhemmat ovat olleet hänen oikeat vanhempansa. Minä olen myös kokenut, että isäni adoptiovanhemmat ovat yhtälailla isovanhempani kuin äitini biologiset vanhemmat.
Onko tämä yhtä pätevä todistus kuin Millie Fontanan? Jos on, niin nämä kokemukset ovat henkilökohtaisia, eikä niistä pidä tekemän liikaa yleistyksiä.Juupa niin. Täällä vaan ei tahdota kuullakaan hyviä tarinoita, vaan halutaan yleiseksi normiksi uskovien tylyt ajatukset sateenkaariperheiden lasten surkeudesta.
Eli on jo paljon henkilökohtaisia esimerkkejä siitä, että elämä sateenkaariperheessä tai adoptiolapsena ei pilaa lapsen elämää aikuisenkaan. Sitten on varmaan toisenlaisiakin kohtaloita; aivan kuten normiperheen lapasillakin.
Eli ei tehdä niitä yleistyksiä.
- suru.suuri
"Homojen ja lesbojen lapset ovat tarkaan harkittuja ja toivottuja. Tämä Millie on myös ollut toivottu, mutta ..."
Millien tapaus todistaa omalta osaltaan millä motiiveilla sateenkaariperheiden toivotut lapset on toisinaan hankittu. Siinä aikuiset käy omaa poliittista valtataisteluaan ja ne lapset ovat siinä sitten valjastettu tämän sodan uhreiksi. Kyllä avioliiton tuhoamisoperaatio vaatii paljon ihmisuhreja. Me uskovat tästä kyllä aina selviämme, vaikka meidän tuhoamiseksi tämä kaikki on pantu pystyyn, mutta miten nämä lapset selviytyy, niin se on jo toinen asia. Meillä on sentäs Jumala puolellamme, mutta näillä lapsilla ei ole ketään, ei edes omat juridiset vanhempansa.- lapsen.ääni
Ydinkysymyshän asiassa on kumman oikeus on suurempi ja ratkaisevin: vanhempien oikeus lapseen vai lapsen oikeus vanhempiin. Kysymys ei rajoitu pelkästään nyt käytävään spn-keskusteluun vaan sen pohtimisen tulisi liittyä ylipäätänsä vanhemmuuteen laajemminkin. Sen sijaan, että vanhemmat vaativat lapselta joustoa ja sopeutumista perhesuhteiden ja jopa -käsitteiden muutoksiin, tulisiko wannabe- tai jo valmiiksi vanhempien sittenkin mukautua lapsen todellisen edun ja tarpeet huomioon ottaviin perheratkaisuihin?
Miksi ylipäätänsä valtiolla on ollut rooli avioliiton ja perheen suojelemisessa lainsäädännöllä? Se on perinteisesti nähty uuden kasvavan sukupolven ensisijaisena hyväksi havaittuna kasvualustana. Biologinen side liittää vanhemmat lapsiinsa ja lapset vanhempiinsa, isovanhempiinsa ja sukunsa historian ketjuun. Miksi siis lähtisimme tietoisesti murentamaan peruspilareita ja kasvattamaan sukupolvea, joka ei enää tiedä mistä se on kotoisin? - thekidsarealright
Yhtään väheksymättä Millien kokemusta, hänen tapauksensa on kuitenkin harvinainen yksittäistapaus.
- minnamannanen
lapsen.ääni kirjoitti:
Ydinkysymyshän asiassa on kumman oikeus on suurempi ja ratkaisevin: vanhempien oikeus lapseen vai lapsen oikeus vanhempiin. Kysymys ei rajoitu pelkästään nyt käytävään spn-keskusteluun vaan sen pohtimisen tulisi liittyä ylipäätänsä vanhemmuuteen laajemminkin. Sen sijaan, että vanhemmat vaativat lapselta joustoa ja sopeutumista perhesuhteiden ja jopa -käsitteiden muutoksiin, tulisiko wannabe- tai jo valmiiksi vanhempien sittenkin mukautua lapsen todellisen edun ja tarpeet huomioon ottaviin perheratkaisuihin?
Miksi ylipäätänsä valtiolla on ollut rooli avioliiton ja perheen suojelemisessa lainsäädännöllä? Se on perinteisesti nähty uuden kasvavan sukupolven ensisijaisena hyväksi havaittuna kasvualustana. Biologinen side liittää vanhemmat lapsiinsa ja lapset vanhempiinsa, isovanhempiinsa ja sukunsa historian ketjuun. Miksi siis lähtisimme tietoisesti murentamaan peruspilareita ja kasvattamaan sukupolvea, joka ei enää tiedä mistä se on kotoisin?Lue tuosta yläpuolelta isäni kokemus adoptiolapsena.
- lapsen.ääni
thekidsarealright kirjoitti:
Yhtään väheksymättä Millien kokemusta, hänen tapauksensa on kuitenkin harvinainen yksittäistapaus.
Jokainen yksittäitapauskin on kuulemisen arvoinen. Australiassa käydyssä keskustelussa kuultiin monenlaisia yksittäistapauksia: VOICE 4 KIDS SUMMIT, YouTube. Tärkeintä onkin kokemusten kuuleminen ja se, että lapsellekin annetaan ääni ja kasvot lapsen oikeuksiin vaikuttavien lainsäädännöllisten päätösten valmisteluvaiheessa.
- thekidsarealright
lapsen.ääni kirjoitti:
Jokainen yksittäitapauskin on kuulemisen arvoinen. Australiassa käydyssä keskustelussa kuultiin monenlaisia yksittäistapauksia: VOICE 4 KIDS SUMMIT, YouTube. Tärkeintä onkin kokemusten kuuleminen ja se, että lapsellekin annetaan ääni ja kasvot lapsen oikeuksiin vaikuttavien lainsäädännöllisten päätösten valmisteluvaiheessa.
Toki, mutta harvinaiset yksittäistspaukset ovat vain harvinaisia yksittäistapauksia, eikä yksittäistapauksilla koskaan ole painoarvoa päätöksissä. Mitä siitä tulisi, jos jokaisessa asiassa kuin asiassa harvinaiset yksittäistapaukset olisivat päätöksenteon peruskivi?
Toki, mutta harvinaiset yksittäistspaukset ovat vain harvinaisia yksittäistapauksia, eikä yksittäistapauksilla koskaan ole painoarvoa päätöksissä. Mitä siitä tulisi, jos jokaisessa asiassa kuin asiassa harvinaiset yksittäistapaukset olisivat päätöksenteon peruskivi?
Niin. Jos joidenkin huonot kokemukset vaikuttaisivat ratkaisevasti lakeihin, niin silloin varmaan olisi jo lailla kielletty avioliitot kokonaan ja lasten teko estetty.
- emmemmmeeee
lapsen.ääni kirjoitti:
Totta kai jokaisen kokemus on kuulemisen arvoinen. Ongelma vain on, että on hyviä ja huonompia kokemuksia. Kenen kokemus on oikea? Lisäksi ei varmaankaan ole vain joko-tai kokemuksia, vaan suurin osa on siltä väliltä ja joku kokemus on hyvä ja toinen ei niin hyvä.
- tällälainäi
lapsen.ääni kirjoitti:
Miksi ylipäätänsä valtiolla on ollut rooli avioliiton ja perheen suojelemisessa lainsäädännöllä? Se on perinteisesti nähty uuden kasvavan sukupolven ensisijaisena hyväksi havaittuna kasvualustana. Biologinen side liittää vanhemmat lapsiinsa ja lapset vanhempiinsa, isovanhempiinsa ja sukunsa historian ketjuun. Miksi siis lähtisimme tietoisesti murentamaan peruspilareita ja kasvattamaan sukupolvea, joka ei enää tiedä mistä se on kotoisin?Mutta vanha avioliitolakihan nimenomaan katkaisee monessa tilanteessa tuon siteen lapsen ja tämän biologisen isän välillä, koska lapsen äidin aviomies merkataan lähes automaattisesti lapsen isäksi, vaikka biologisesti näin ei olisi.
Muutenkin kumma, että tätä biologisuutta tunnutaan vaativan homoilta, mutta heterot saavat keinohedelmöittyä ja kikkailla miten vaan, eikä kukaan ole huolissaan lasten oikeudesta biologisiin vanhempiin. - lapsen.ääni
Australiassa kuitenkin järjestettiin VOICE 4 KIDS SUMMIT, jossa eritaustaiset yksittäistapaukset saivat äänen ja kasvot. Millien tarkkanäköinen kyky analysoida omaa kokemustaan puhuttelee ketä tahansa ihmisyydestä ja vanhemmuudesta kiinnostunutta. Itse ainakin pystyin samaistumaan erityisesti identiteettikysymykseen: biologisella perimällä ja oman biologisen taustansa tuntemisella on merkitystä (Millie Fontana: The real issue with same-sex parenting from a child's perspective, YouTube).
Ikävintä siinä, mitä lapsen oikeuksiin tulee on se, että heidän hyvinvointinsa on jäänyt ainakin Millien tapauksessa aikuisten oman agendan jalkoihin. Hän kuvailee vanhempiaan hyviksi yksilöiksi, mutta vanhemmuudessa epäonnistuneiksi. Lisäksi hänen puheenvuorossaan lausutaan ääneen LGBT-agendan oletus: "kaikki rakkaus on samanlaista". Kahden naisen oletettiin siis korvaavan häneltä puuttuva isän rakkaus.
Lojaalisuudessaan vanhempiaan kohtaan lapset varmasti haluavatkin näyttää siltä, että ovat ihan OK. Mutta entä silloin kun näin ei olekaan ja lapsi oireilee. Annetaanko hänen todellakin sanoa ääneen mikä mättää, vai vieritetäänkö paha olo lapsen omaksi syyksi? Millien tapauksessa kristityt oli ainoa ryhmä, jolle hänen äänensä kelpasi. Olisi ollut tragedia, jos hän ei olisi koskaan tullut kuulluksi. Toivottavasti kuitenkaan lasten äänet eivät jää keskenään sotivien aikuisten agendojen jalkoihin. - tällälainäi
lapsen.ääni kirjoitti:
Australiassa kuitenkin järjestettiin VOICE 4 KIDS SUMMIT, jossa eritaustaiset yksittäistapaukset saivat äänen ja kasvot. Millien tarkkanäköinen kyky analysoida omaa kokemustaan puhuttelee ketä tahansa ihmisyydestä ja vanhemmuudesta kiinnostunutta. Itse ainakin pystyin samaistumaan erityisesti identiteettikysymykseen: biologisella perimällä ja oman biologisen taustansa tuntemisella on merkitystä (Millie Fontana: The real issue with same-sex parenting from a child's perspective, YouTube).
Ikävintä siinä, mitä lapsen oikeuksiin tulee on se, että heidän hyvinvointinsa on jäänyt ainakin Millien tapauksessa aikuisten oman agendan jalkoihin. Hän kuvailee vanhempiaan hyviksi yksilöiksi, mutta vanhemmuudessa epäonnistuneiksi. Lisäksi hänen puheenvuorossaan lausutaan ääneen LGBT-agendan oletus: "kaikki rakkaus on samanlaista". Kahden naisen oletettiin siis korvaavan häneltä puuttuva isän rakkaus.
Lojaalisuudessaan vanhempiaan kohtaan lapset varmasti haluavatkin näyttää siltä, että ovat ihan OK. Mutta entä silloin kun näin ei olekaan ja lapsi oireilee. Annetaanko hänen todellakin sanoa ääneen mikä mättää, vai vieritetäänkö paha olo lapsen omaksi syyksi? Millien tapauksessa kristityt oli ainoa ryhmä, jolle hänen äänensä kelpasi. Olisi ollut tragedia, jos hän ei olisi koskaan tullut kuulluksi. Toivottavasti kuitenkaan lasten äänet eivät jää keskenään sotivien aikuisten agendojen jalkoihin.Mutta oliko Millien ongelma hänet kasvattaneen parin sukupuolijakauma, vai se, että ei tuntenut biologista isäänsä? Koska se bioisä olisi ollut ihan yhtä vähän maisemissa, jos Millien äidin kumppani olisi ollut mies.
- thekidsarealright
lapsen.ääni kirjoitti:
Lojaalisuudessaan vanhempiaan kohtaan lapset varmasti haluavatkin näyttää siltä, että ovat ihan OK. Mutta entä silloin kun näin ei olekaan ja lapsi oireilee. Annetaanko hänen todellakin sanoa ääneen mikä mättää, vai vieritetäänkö paha olo lapsen omaksi syyksi? Millien tapauksessa kristityt oli ainoa ryhmä, jolle hänen äänensä kelpasi. Olisi ollut tragedia, jos hän ei olisi koskaan tullut kuulluksi. Toivottavasti kuitenkaan lasten äänet eivät jää keskenään sotivien aikuisten agendojen jalkoihin.Millien tapaus on valitettava, mutta yhä edelleen edustaa harvinaista yksittäistapausta. Vaikka tämänkaltaisia tapauksia olisi 500, olisi ne siitä huolimatta yhä yksittäistapauksia, jos ne suhteutetaan sateenkaarilapsien kokonaismäärään. Sateenkaariperheitä on ollut jo pitkään, jo kauan ennen kuin yhdessäkään valtiossa oli eded parisuhteen rekisteröinti mahdollista. Nämä perheet ovat tulleet jäädäkseen, ja jos todella on kiinnostunut näiden lasten hyvinvoinnista, niin silloin heidän vanhemmillaan tulisi olla mahdollisuus täysin samoihin juridisiin oikeuksiin ja velvollisuuksiin kuin heteroperheillä eli mahdollisuus mennä naimisiim jos niin tahtovat.
- lapsen.ääni
Millien tapaus on valitettava, mutta yhä edelleen edustaa harvinaista yksittäistapausta. Vaikka tämänkaltaisia tapauksia olisi 500, olisi ne siitä huolimatta yhä yksittäistapauksia, jos ne suhteutetaan sateenkaarilapsien kokonaismäärään. Sateenkaariperheitä on ollut jo pitkään, jo kauan ennen kuin yhdessäkään valtiossa oli eded parisuhteen rekisteröinti mahdollista. Nämä perheet ovat tulleet jäädäkseen, ja jos todella on kiinnostunut näiden lasten hyvinvoinnista, niin silloin heidän vanhemmillaan tulisi olla mahdollisuus täysin samoihin juridisiin oikeuksiin ja velvollisuuksiin kuin heteroperheillä eli mahdollisuus mennä naimisiim jos niin tahtovat.
Miten katsot avioliittonimikkeen parantavan lapsen hyvinvointia parsuhteessa, josta puuttuu isä tai äiti? Väkisin väännetty nimike ja seremoniaalinen siunaus luonnonvastaiselle liitolle ei tee siitä aitoa avioliittoa.
Jos lastenkotilapsilta kysytään mistä he haaveilevat, vastaus on kuitenkin mitä suurimmalla todennköisyydellä isä ja äiti eikä kaksi isää tai kaksi äitiä. Lakipykälillä ei pystytä muuttamaan sitä, mitä ihmislapsi luontaisesti kaipaa ja tarvitsee.
Case closed. - tukija.tuk
Millien tapaus on valitettava, mutta yhä edelleen edustaa harvinaista yksittäistapausta. Vaikka tämänkaltaisia tapauksia olisi 500, olisi ne siitä huolimatta yhä yksittäistapauksia, jos ne suhteutetaan sateenkaarilapsien kokonaismäärään. Sateenkaariperheitä on ollut jo pitkään, jo kauan ennen kuin yhdessäkään valtiossa oli eded parisuhteen rekisteröinti mahdollista. Nämä perheet ovat tulleet jäädäkseen, ja jos todella on kiinnostunut näiden lasten hyvinvoinnista, niin silloin heidän vanhemmillaan tulisi olla mahdollisuus täysin samoihin juridisiin oikeuksiin ja velvollisuuksiin kuin heteroperheillä eli mahdollisuus mennä naimisiim jos niin tahtovat.
Millien tapaus ei ole yksittäistapaus, näitä on nyt tullut tasaiseen tahtiin. Ja kuinka valtava aikapommi tikittää sateenkaariperheissa, siis niissä joiden kautta nyt tehdään homoprogandaa, niin tästä saamme tietoa vasta muutaman vuoden kuluttua, kun nämä lapset uskaltaa alkaa puhua totta elämästään.
- tukija.tuk
lapsen.ääni kirjoitti:
Miten katsot avioliittonimikkeen parantavan lapsen hyvinvointia parsuhteessa, josta puuttuu isä tai äiti? Väkisin väännetty nimike ja seremoniaalinen siunaus luonnonvastaiselle liitolle ei tee siitä aitoa avioliittoa.
Jos lastenkotilapsilta kysytään mistä he haaveilevat, vastaus on kuitenkin mitä suurimmalla todennköisyydellä isä ja äiti eikä kaksi isää tai kaksi äitiä. Lakipykälillä ei pystytä muuttamaan sitä, mitä ihmislapsi luontaisesti kaipaa ja tarvitsee.
Case closed." Lakipykälillä ei pystytä muuttamaan sitä, mitä ihmislapsi luontaisesti kaipaa ja tarvitsee."
Lakipykälillä rakennetaan hirmuhallintoja joissa ihmiset, jopa lapset, valjastetaan palvelemaan jotain tiettyä propagandaa. Näitä tällaisia hirmuvaltioita on yhä ja näköjään lisää tulee jatkuvasti. - thekidsarealright
lapsen.ääni kirjoitti:
Case closed.Puuttuuhan se isä tai äiti yksinhuoltajaperheistäkin. Outoa, että et ole huolissasi näiden ladten oikeuksista isään tai äitiin. Minua kiinnostaa kaikkien lapsien oikeudet.
- thekidsarealright
tukija.tuk kirjoitti:
Millien tapaus ei ole yksittäistapaus, näitä on nyt tullut tasaiseen tahtiin. Ja kuinka valtava aikapommi tikittää sateenkaariperheissa, siis niissä joiden kautta nyt tehdään homoprogandaa, niin tästä saamme tietoa vasta muutaman vuoden kuluttua, kun nämä lapset uskaltaa alkaa puhua totta elämästään.
Vai han tasaiseen tahtiin. No siitä sitten vain laittamaan esimerkkejä tänne, sillä minun korviini ja silmiini on kantautunut vain kolme tapausta viimeisen 10 vuoden aikana, ja yksikään ei ole Suomesta, ei edes toisesta pohjoismaasta.
Ja en todellakaan kulje laput silmillä ja tulpat korvissa. Jään odottelemaan niit lukuisia esimerkkejä. - lapsen.ääni
Puuttuuhan se isä tai äiti yksinhuoltajaperheistäkin. Outoa, että et ole huolissasi näiden ladten oikeuksista isään tai äitiin. Minua kiinnostaa kaikkien lapsien oikeudet.
Olet oikeassa, niin puuttuukin, mikä on lapsen kannalta varsin kurja juttu. Mutta avioliittokäsitteen muuttaminen ei ole lääke siihenkään isättömyyteen tai äidittömyyteen jokapäiväisessä elämässä.
- thekidsarealright
lapsen.ääni kirjoitti:
Olet oikeassa, niin puuttuukin, mikä on lapsen kannalta varsin kurja juttu. Mutta avioliittokäsitteen muuttaminen ei ole lääke siihenkään isättömyyteen tai äidittömyyteen jokapäiväisessä elämässä.
Sateenkaariperheitä on monenlaisia ja on paljon sellaisia, joissa on sekä lapsen isä ja äiti lapsen elämässä läsnä. Avioliittokäsitteen muuttaminen vaikuttaa siten, että yhteiskunnan puolelta viestitään myös lapselle, että se perhe missä hän kasvaa on aivan yhtä arvokas ja hyväksyttävä kuin heteroperhe.
- todista.väitteesi
tukija.tuk kirjoitti:
Näitä Millien ikäisiä sateenkaarilapsia on jo aika paljon. Missä ovat nämä muut tasaiseen tahtiin tulleet tapaukset? Ei heidän enää tarvitse olla hiljaa, koska ovat jo täysi-ikäisiä. Minkä ikäisiä ovat nyt nämä aikapommin räjäyttäjät?
- lapsi.parat
Sateenkaariperheitä on monenlaisia ja on paljon sellaisia, joissa on sekä lapsen isä ja äiti lapsen elämässä läsnä. Avioliittokäsitteen muuttaminen vaikuttaa siten, että yhteiskunnan puolelta viestitään myös lapselle, että se perhe missä hän kasvaa on aivan yhtä arvokas ja hyväksyttävä kuin heteroperhe.
Ei tämä auta lasta yhtään, sillä lapsi kyllä tietää koko ajan että jotain on pahasti vialla. Tietenkin nämä lapset pakotetaan "hymyilemään", mutta aikuisena hän sitten voi vasta puhua totta ja yrittä edes jotenkin vapautua traumoista joista on saanut
- todista.väitteesi
lapsi.parat kirjoitti:
Ei tämä auta lasta yhtään, sillä lapsi kyllä tietää koko ajan että jotain on pahasti vialla. Tietenkin nämä lapset pakotetaan "hymyilemään", mutta aikuisena hän sitten voi vasta puhua totta ja yrittä edes jotenkin vapautua traumoista joista on saanut
Näitä lapsia on jo aikuisena. Miksi heitä on niin vähän puhumassa traumoistaan?
- lapsen.ääni
minnamannanen kirjoitti:
Lue tuosta yläpuolelta isäni kokemus adoptiolapsena.
Luin kyllä. Hienoa että hyvin kävi! Lyhyen kuvauksen perusteella on turhaa yrittää verrata kenenkään toisen kokemukseen. Isäsi itse on pätevin vaikutusten arvioija omalla kohdallaan.
- tällälainäi
lapsen.ääni kirjoitti:
Olet täysin oikeassa.
Avioliittokäsitteen muuttaminen ei vaikuta millään tavalla sateenkaariperheiden määrään. Näitä perheitä on ennen ja jälkeen avioliittolain muutoksen. - torre11
tällälainäi kirjoitti:
Olet täysin oikeassa.
Avioliittokäsitteen muuttaminen ei vaikuta millään tavalla sateenkaariperheiden määrään. Näitä perheitä on ennen ja jälkeen avioliittolain muutoksen.Näin on, että avioliittolaki ei sinänsä lisää määriä. Todennäköisesti Suomessa oli yhdessä eläviä pareja suunnilleen yhtä paljon ennenkuin avioliitolaki tehtiin.
- outo.tasa.arvo
No miten muka tasa-arvo toteutuu, kun yhteiskunta ei mitenkään viesti, että yksinhuoltajaperhe on yhtä hyväksytty ja arvokas kuin kaikki muutkin perheet. Et sitten ole yhtään kiinnostunu siitä viestistä minkä nuo lapset saa, vaikka olet muka kiinnostunu kaikkien lasten hyvinvoinnista.
- Thekidsarealright
Niille, jotka osaavat englantia, niin laitetaan nämä ketjun alussa olleet linkit uudestaa. Ei sateenkaariperheiden lapsilla mitään hätää ole. Huonot kokemukset ovat harvinaisia yksittäistapauksia.
http://www.sciencealert.com/children-of-same-sex-couples-experience-no-negative-impact-study-finds
http://www.ucdenver.edu/about/newsroom/spotlight/researchers/Pages/Researcher-says-no-evidence-children-of-same-sex-couples-negatively-impacted.aspx- älä.naurata
Taitaa olla niitä kuuluisia homotutkimuksia, joita Suomeenkin oli jo pari vuotta sitten kiikutettu noin 600, ja kaikki feikkitutkimuksia. Ihan soopaa ... ja kaikissa tuloksena oli että homoelämä ja -liitot ovat parempia kuin heteroilla :)
- todista.väitteesi
älä.naurata kirjoitti:
Taitaa olla niitä kuuluisia homotutkimuksia, joita Suomeenkin oli jo pari vuotta sitten kiikutettu noin 600, ja kaikki feikkitutkimuksia. Ihan soopaa ... ja kaikissa tuloksena oli että homoelämä ja -liitot ovat parempia kuin heteroilla :)
Kuten tuolla toisessa sateenkaariperhe -ketjussa kirjoitin, niin toistan osan siitä täällä.
Miten pystyt todistamaan näiden tutkimusten olevan "feikkitutkimuksia"? Todistustaakka on sinulla.
- minäminäeiväliämuista
Sateenkaarilapsitehtailumahdollisuuden luomisella halutaan myös varmistaa riittävä skandaalisävytteinen pervoilujen seurausten uutismateriaali keltaiselle iltapäivälehdistölle sitten aikanaan.
- todi.stus
Lukemalla ne! Otokseen otetaan vain suotuisia perheitä eli otokset on vinoja.
- todista.väitteesi
todi.stus kirjoitti:
Lukemalla ne! Otokseen otetaan vain suotuisia perheitä eli otokset on vinoja.
Oliko tämä todistuksesi? Eipä ollut juuri mistään kotoisin. Kun sanotaan todistustaakka on sinulla, niin silloin sinun pitää esimerkein ja asia-argumentein pystyä selvittää, mitkä tutkimukset ovat mielestäsi feikkejä ja miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151887Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541362Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551307- 531049
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126982Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75936Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847- 52844
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62822- 56801