Taidan olla sekakäyttäjä. En jotenkin pystyisi tunnustamaan sitä mutta tää taitaa olla totta. Sairastan masennusta ja olen saanut rauhoittavia ja unilääkkeitä ja kaikki olen käyttänyt väärin alkon kanssa... Se vain antaa edes hetkeksi hyvän ja iloisen olon. En pysty kertomaan tästä kenellekään koska en tietenkään saisi enää mitään ja katukauppa on ehdoton ei. Olen taitava huijaamaan lääkäreita... Väitän aina että ei ole lääkkeet auttaneet ym. Kokemuksia ? Kiitos. En pysty tätä lopettamaan varsinkaan kun en osaa tästä kertoa kellekään.... toivon aina toisaalta että henki salpaantuisi mutta ollu moukan tuuria mukana ja pahimmistakin viina bentso cocktaileista selvinny lähinnä pintaruhjeilla... Mistä saisin apua tähän ? Olisi helpottavaa puhua jollekin muulle kuin mt-toimiston hoitajille.... Olen ihan hukassa vaikka toisaalta en halua lopettaa tätä... Itsetuhoisuutta on. Tuntuu että normaaliin elämään ei ole enää paluuta. Kuolemaa kohti toivoisin vähitellen lähtevän.
lääkeriippuvuus...
epätoivoinenn
2
196
Vastaukset
- epätoivoinenn
Saako mistään apua.... Ei täällä ilmeisesti mitään vertaistukea saa hakemallakaan.
- sieltävertaistukea
Mene Tukinetin puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745