Taidan olla sekakäyttäjä. En jotenkin pystyisi tunnustamaan sitä mutta tää taitaa olla totta. Sairastan masennusta ja olen saanut rauhoittavia ja unilääkkeitä ja kaikki olen käyttänyt väärin alkon kanssa... Se vain antaa edes hetkeksi hyvän ja iloisen olon. En pysty kertomaan tästä kenellekään koska en tietenkään saisi enää mitään ja katukauppa on ehdoton ei. Olen taitava huijaamaan lääkäreita... Väitän aina että ei ole lääkkeet auttaneet ym. Kokemuksia ? Kiitos. En pysty tätä lopettamaan varsinkaan kun en osaa tästä kertoa kellekään.... toivon aina toisaalta että henki salpaantuisi mutta ollu moukan tuuria mukana ja pahimmistakin viina bentso cocktaileista selvinny lähinnä pintaruhjeilla... Mistä saisin apua tähän ? Olisi helpottavaa puhua jollekin muulle kuin mt-toimiston hoitajille.... Olen ihan hukassa vaikka toisaalta en halua lopettaa tätä... Itsetuhoisuutta on. Tuntuu että normaaliin elämään ei ole enää paluuta. Kuolemaa kohti toivoisin vähitellen lähtevän.
lääkeriippuvuus...
epätoivoinenn
2
129
Vastaukset
- epätoivoinenn
Saako mistään apua.... Ei täällä ilmeisesti mitään vertaistukea saa hakemallakaan.
- sieltävertaistukea
Mene Tukinetin puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634675Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua472920Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461886Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.751469- 621327
- 631251
- 2611097
- 451008