En voisi seurustella miehen kanssa, joka on edes kerran harrastanut yhden illan juttuja. En arvosta sellaista yhtään. Hankalaa uskoa, että löytäisi nykyajan pinnallisuuden aikakaudella ihmisen, joka aidosti uskoisi siihen syvään ja kauniiseen tunteeseen, rakkauteen intohimon sijaan. Tuntuu, että kaikki vilpittömyys on harvinaista maailmassa tänä päivänä.
En vaan voisi
24
223
Vastaukset
- mmmmm27
Mä ainakin oon ollut jo niin kauan yksin ja ilman naista että kyllä pillu ja tissi maistuis nyt :)
- enolepinnallinenmies
Kyllä minä ainakin uskon aidosti rakkauteen ja unelmoin loppuelämän kestävästä parisuhteesta sen oikean kanssa, mutta yksi yhden yön juttu minulla on silti ollut ja pari kertaa on ollut jotain seksuaalista vastakkaista sukupuolta olevan kaverini kanssa. Mitä tekemistä sillä on pinnallisuuden tai vilpittömyyden kanssa? Ja miksi ihmeessä se estäisi kaipaamasta aitoa, syvää rakkautta, tai uskomasta siihen?
Jos tunteitani pidetään jotenkin ohuina tai pinnallisina, koen sen hyvin loukkaavana tunteitteni vähättelynä. Olen hyvin tunteellinen ja tunteeni voivat olla erittäin voimakkaat ja syvät. Ei se yhden yön juttunikaan mitään tunteetonta pelkkää himojen tyydyttämistä ollut. Tunsin siinäkin empatiaa seuralaistani kohtaan ja halusin molemmille miellyttävän kokemuksen. Kaksi yksinäistä ihmistä kohtasi ja toi valoa toistensa yksinäiseen elämään. Pidän sadistisena ajatusta, että sekin pieni ilo ja valonpilkahdus olisi pitänyt jättää antamatta toisillemme vain sen takia, ettemme olleet ne oikeat toisillemme. Keneltäkään se ei ollut pois millään tavoin.- niinettäettä
Sä puhut melkein mun suulla, mut kukaan joka on näistä tietoinen ei tiedä miten kaikki meni niin kuin meni, mistä syystä en maininnut/jutellut tästä "yhden illan jutusta", miltä kaikki minusta tunti ja miten se ja tämä kaikki on vaikuttanut minuun jatkossa... Ehkä teillä on tietoa, mutta teillä ei ole tietoa siitä miten olen kaiken kokenut.
- hmmm_immenkalvoa_poks
Kyyllä se on enemmän itsenäistymisriitteihin kuuluvia rituaaleja ja elämään opettelua ja siis ohimenevä ilmiö. Ne kanssakäymiset kuuluvat ainakin junnuvuosina usein vahvahkon humaltumisen kanssa yksiin tai ainakin miehet tähtäävät tiettyyn scoreen mutta se on täysin normaalia.
Kohtalaisen yksin jää henkilö joka asettelee kriteerinsä elämättömyyteen. Körttiseuroihin sitten vaan niin löytyy kuristimia elämättömyyteen. - resettiä
Sadasta nollautuu
- vähänsamallalinjalla
Minä en vaan vois olla naisen kanssa joka harrastaa yhden illan juttuja koska olen itse todella varovainen kehen luotan ja herkkä ja tunteellinen niin se ei toimisi kun toinen on kylmä ja hedonistinen.
- taasnäitäseksikielteisiä
Minusta et kuulosta herkältä ja tunteelliselta, vaan kylmältä ja tuomitsevalta. Sinulle ihmisellä ei ole itseisarvoa, vaan hänen arvonsa tulee siitä, miten sinä voit häntä käyttää. Eli olet itse juuri sellainen jollaiseksi muita luulet, mikä on tyypillistä. Seksikielteisimmät ihmiset ovat myös yleensä seksuaalisesti kieroutuneimpia.
Ymmärrän vielä sen, jos ihmistä paheksutaan pahoista teoista, vaikka harva pahaakaan tekevä on ihmisenä täydellisen paha. Mutta seksi ei ole paha teko, jos siihen ei liity jotain muuta ikävää piirrettä. - enymmärränäkökantaansa
taasnäitäseksikielteisiä kirjoitti:
Minusta et kuulosta herkältä ja tunteelliselta, vaan kylmältä ja tuomitsevalta. Sinulle ihmisellä ei ole itseisarvoa, vaan hänen arvonsa tulee siitä, miten sinä voit häntä käyttää. Eli olet itse juuri sellainen jollaiseksi muita luulet, mikä on tyypillistä. Seksikielteisimmät ihmiset ovat myös yleensä seksuaalisesti kieroutuneimpia.
Ymmärrän vielä sen, jos ihmistä paheksutaan pahoista teoista, vaikka harva pahaakaan tekevä on ihmisenä täydellisen paha. Mutta seksi ei ole paha teko, jos siihen ei liity jotain muuta ikävää piirrettä.Juuri näin. Tahtoisi kieltää toiselta jotain sillä perusteella mitä itse on kokenut ja täten tahtoisi kieltä toiselta saman. Niin väärin.
Vaikken pidä pahana tekona elämästä nauttimista mutta kieltämällä saman joltain muulta on suorastaan jotain mitä lie narsismia. - vähänsamallalinjalla
Ei se tee kenestäkään pahaa ihmistä, jos minä en halua hänen kumppaninsa olla. Mutta en itse kykene tunteettomaan seksiin vieraan ihmisen kanssa ja mielestäni minulle sopii ainoastaan nainen jolle se on myös mahdotonta. Kaipaan henkistä ja fyysistä läheisyyttä ja vakautta. Seksi kelpaa, ja se on parasta kun/jos tuntee toisen ja tietää mistä toinen tykkää.
- 8978789087
vähänsamallalinjalla kirjoitti:
Ei se tee kenestäkään pahaa ihmistä, jos minä en halua hänen kumppaninsa olla. Mutta en itse kykene tunteettomaan seksiin vieraan ihmisen kanssa ja mielestäni minulle sopii ainoastaan nainen jolle se on myös mahdotonta. Kaipaan henkistä ja fyysistä läheisyyttä ja vakautta. Seksi kelpaa, ja se on parasta kun/jos tuntee toisen ja tietää mistä toinen tykkää.
Mitä se sinulle kuuluu jos joku muu pitää erilaisesta elämästä? Ei sänkyyn päätyminen vaadi rakkautta mutta voi sellaiseksi kehittyä ja niin edelleen.
Avartaisit ahdasta mieltäsi joistain rajoituksista. Nyt on 2015! Eikä olla missään kalifaatissa (jaa no siellä on alaikäisiä vaimoja)! - Makuasioita
8978789087 kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu jos joku muu pitää erilaisesta elämästä? Ei sänkyyn päätyminen vaadi rakkautta mutta voi sellaiseksi kehittyä ja niin edelleen.
Avartaisit ahdasta mieltäsi joistain rajoituksista. Nyt on 2015! Eikä olla missään kalifaatissa (jaa no siellä on alaikäisiä vaimoja)!Onhan jokaisella oikeus valita omien mieltymystensä mukainen kumppani. Pätee moniin muihinkin kysymyksiin kuin tähän. Samankaltaiset lapset leikkivät parhaiten, vai miten se sanonta menikään.
Makuasioita kirjoitti:
Onhan jokaisella oikeus valita omien mieltymystensä mukainen kumppani. Pätee moniin muihinkin kysymyksiin kuin tähän. Samankaltaiset lapset leikkivät parhaiten, vai miten se sanonta menikään.
Jokaisella on oikeus valita. Ja moniko haluaisi sellaisen ylimielisen ja omahyväisen, joka lonkalta nimittelee muita ihmisiä "kylmiksi hedonisteiksi"?
- awefawef
En vaa voisi olla naisen kanssa joka on kerranki lähteny baarista ja kokeillu yhen illan juttuja.. Nykyään kaikki naiset on elukoita.
- cgrghgrthrh
Täällä sitten olette!! Kumma juttu! Nollautuuko kahdesta sadasta??
OIKEESTI!- ärrmurräyhtana
OIKEESTI! Millään määrillä ole mitään väliä jos on sinut itsensä ja sukupuolitauditon, ei mitään merkitystä. Nollautuminen, LOL! Kasva vielä.
Mikään ei nollaudu vaan jokainen kantaa omaa historiaansa mukanaan ja elää sen kanssa ja parisuhteessa nivoo kaiken tasapainoiseen suhteeseen toisen kanssa. Tekemättömiä ei kukaan tekemättömiksi saa ja se on vaan elämää. - Lähemmäs200Pitää
TOI oikeasti oli vittuilua! Sarkasmia?! Ihan sivusta vielä. Yli 40 ikää, K.ele!
- sillekelpaajokavittu
Sitten Jarkko ei kävisi sulle.
Ihan samaa mieltä kun "ärrmurräyhtana" - noilla toiveilla susta tulee kuihtunut ja katkera ikineitsyt. Elä täysillä ja nauti elämästä - kyllä sä sen oman prinssisi löydät !
- Miestäyhtäajattelen
Kyllä mä ihmistä ymmärrän, on inhimillistä. Tarve läheisyyteen... Onhan se aika perustarve.
- jotainonvialla
En ole ikinä lähtenyt yhdenillan juttuun sillä periaatteella, että tämä on vain yksi ilta. Aina ollut naisen tahto, että juttu ei jatku. Ei hivele itsetuntoa, kun tämä tapahtuu kymmeniä kertoja.
- Eikannata
mennä heti sänkyyn jos noin on. Ne naisethan on saattaneet olla yhdenillanjuttu-periaatteella liikenteessä vaikket sä olisikaan. Varsinkin jos humalassa joku tarttuu naiselle mukaan niin ei siitä selvinpäin enää välttis halua kuulla. Saattavat olla varattujakin. Tutustu naiseen ennen sänkyyn menoa niin tiedät millä mielellä on liikenteessä.
- PinnallistanykyäänKaikki
Jokaisella on omat periaatteet ja arvot, joista ei tingi ja joiden mukaan haluaa elää. Sinällään minulle on aivan sama, mitä muut on tästä asiasta. Jokainen tehköön niin kuin parhaalta tuntuu. Minusta ei olisi koskaan yhden yön juttuihin ja haluan löytää miehen, joka ajattelee asiasta samalla tavalla. Se oli viestin ydin.
Sinä olet pervo, koska ajattelet asioita vain siitä näkökulmasta, että mikä menee mihinkin reikään.
- eiyhdenillanjuttuja
Mitä ne miehen yhden yön jutut siihen kuuluu jos hänellä niitä joskus aikoinaan on ollut, mutta kyllä melkein jokainen mies halluaa joskus elämässään elää naisen kanssa, joka hänestä välittää ja antaa hänelle hyvän ja mukavan olon joka päivälle ja että kumpikin tuntee sen yhdessä olo mielyttäväksi, ja on hyvä olla ja elää toisen kanssa arkea. Minä voisin kyllä ajatella sellaista hänen, kanssaan. T.tuuliviiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394297Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453197Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343156Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4852780Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1982030Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431896Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301527- 421522
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51291- 781232