Miten kertoa tytölle tunteista?

Syvästirakastunut

Olen ollut ihastunut tyttöön jo 1,5 vuotta. Hän saattaa pitää minusta, tuijotimme toisiamme usein perjantaina toisiamme. Miten voin kertoa hänelle? Olen ujo 13v. poika ja tyttö on 14

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikkavaa

      No meet vaa juttelee sen Kans ja sanot sen sille. Jos tulee pakit nio elämä jatkuu silti eteebpäin :) enkä kyllå usko etta tulee... ;)

    • Terv.Alk.per.kirjoittaja

      Jee kiitos

      • Väsyttää

        No mitä neuvoja sä sit haluut ? Kirjota suihkarilla sen nimi taivaalle tai meet pyytään sitä vaikka kahville :D


    • Eti se joskus vapaa-ajal sillee et sil on hetki aikaa, ja sit jotai tyylii "onks kukaa koskaa sanonu sua kauniiks" "koska sä oot". Kannattaa sitte jatkokehitellä tätäki, kokosin nopee muistot siit ku kerroin omalle tyttöystävälle.

    • Terv.Alk.per.kirjoittaja

      Muttakun en minä uskalla. Ei riitä budjetti suihkariin. Neuvoja mitä sille sanoa. Lonkalta mene heittämään.

      • Väsyttää

        Kirjota joku kirje tai piirrä aarekartta joka jonku romanttisen yllätyksen luo X)


      • No-johan-nyt

        Hehheh, Väsyttää. Aarrekartta? Mä oon pulassa, jos se kertoo muille, koulu ivaa minua. Ehkäpä ei. Kirjettä olen harkinnut.

        Terveisin se alkuperäinen, sanitaan vaikka minua Matiksi.


      • Väsyttää

        XD no mitä, sehä oli loistava idea...


      • No-johan-nyt

        Kuinkahan vanha sinä olet?
        Keksitkö mitään jatkotoimenpiteitä?
        Eikä sitä aarrekarttaideaa, kiitos. XD

        Matti


      • Väsyttää

        16, mut mulla kans oikeesti väsyttää :D


      • Taaspitääkeksiäuusnimi

        Hahhah

        Minähän olen siis kolmetoista.
        Mitäköhän sille ihanuudelle nyt sanoisi?

        "Matti"


    • Terv.Alk.per.kirjoittaja

      Kiitos vielä neuvoistanne!

    • No-johan-nyt

      Noniin. Sanoin sen viestillä. Oletteko onnellisia? Kädet tärisee ja en halua enää kouluun.
      Apuaaaaa

      Terveisin alkuperäinen aloittaja.

      • Tilanteet

        No vittu ei.


        Tai no niinhän minäkin mutta... mutta... äh


      • No-johan-nyt

        Mitä?

        Se sanoi, että: "Kiitti"

        Jee
        Miten seuraavaksi pitäisi tehdä?


      • Väsyttää

        Kysy et mitä se tarkoittaa tolla? Mitä sä muute sanoit sille


      • Taaspitääkeksiäuusnimi

        Sanoin, onko kukaan sanonut sinua kauniiksi?
        Nimittäin sinä olet

        Ja se vastas:kiitti


      • Taaspitääkeksiäuusnimi
        Väsyttää kirjoitti:

        Kysy et mitä se tarkoittaa tolla? Mitä sä muute sanoit sille

        Mitenkä niin tarkoittaa?


      • NukuinSittePommiinTänää

        En tienny kysymystä nii kuulosti oudolta... mut hymyiliks se vai oliks se sellane "pakko sanoo jotaki kiitti" :D


      • Taaspitääkeksiäuusnimi
        NukuinSittePommiinTänää kirjoitti:

        En tienny kysymystä nii kuulosti oudolta... mut hymyiliks se vai oliks se sellane "pakko sanoo jotaki kiitti" :D

        Laitoin viestin, minä oon koettanu laittaa tnä lisää viestiä mutta jänistin äskenkin


      • Taaspitääkeksiäuusnimi
        NukuinSittePommiinTänää kirjoitti:

        En tienny kysymystä nii kuulosti oudolta... mut hymyiliks se vai oliks se sellane "pakko sanoo jotaki kiitti" :D

        Varmana ois kanssa hymyilly jos oisin menny sanomaan oäin naamaa, muttakun se on aina kavereittensa kanssa koulussa.


    • Taaspitääkeksiäuusnimi

      Jotai tyylii: oot mukava ja tämmöstä.

    • Taaspitääkeksiäuusnimi

      Nyt sanoin sitä mukavaksi, se ei vastaa mitään. Jippii joo.

    • Taaspitääkeksiäuusnimi

      Joo tää on paskaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5787
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      234
      3233
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2847
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2554
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2190
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1893
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1825
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      186
      1607
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      57
      1326
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1262
    Aihe