Miten kertoa tytölle tunteista?

Syvästirakastunut

Olen ollut ihastunut tyttöön jo 1,5 vuotta. Hän saattaa pitää minusta, tuijotimme toisiamme usein perjantaina toisiamme. Miten voin kertoa hänelle? Olen ujo 13v. poika ja tyttö on 14

24

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikkavaa

      No meet vaa juttelee sen Kans ja sanot sen sille. Jos tulee pakit nio elämä jatkuu silti eteebpäin :) enkä kyllå usko etta tulee... ;)

    • Terv.Alk.per.kirjoittaja

      Jee kiitos

      • Väsyttää

        No mitä neuvoja sä sit haluut ? Kirjota suihkarilla sen nimi taivaalle tai meet pyytään sitä vaikka kahville :D


    • Eti se joskus vapaa-ajal sillee et sil on hetki aikaa, ja sit jotai tyylii "onks kukaa koskaa sanonu sua kauniiks" "koska sä oot". Kannattaa sitte jatkokehitellä tätäki, kokosin nopee muistot siit ku kerroin omalle tyttöystävälle.

    • Terv.Alk.per.kirjoittaja

      Muttakun en minä uskalla. Ei riitä budjetti suihkariin. Neuvoja mitä sille sanoa. Lonkalta mene heittämään.

      • Väsyttää

        Kirjota joku kirje tai piirrä aarekartta joka jonku romanttisen yllätyksen luo X)


      • No-johan-nyt

        Hehheh, Väsyttää. Aarrekartta? Mä oon pulassa, jos se kertoo muille, koulu ivaa minua. Ehkäpä ei. Kirjettä olen harkinnut.

        Terveisin se alkuperäinen, sanitaan vaikka minua Matiksi.


      • Väsyttää

        XD no mitä, sehä oli loistava idea...


      • No-johan-nyt

        Kuinkahan vanha sinä olet?
        Keksitkö mitään jatkotoimenpiteitä?
        Eikä sitä aarrekarttaideaa, kiitos. XD

        Matti


      • Väsyttää

        16, mut mulla kans oikeesti väsyttää :D


      • Taaspitääkeksiäuusnimi

        Hahhah

        Minähän olen siis kolmetoista.
        Mitäköhän sille ihanuudelle nyt sanoisi?

        "Matti"


    • Terv.Alk.per.kirjoittaja

      Kiitos vielä neuvoistanne!

    • No-johan-nyt

      Noniin. Sanoin sen viestillä. Oletteko onnellisia? Kädet tärisee ja en halua enää kouluun.
      Apuaaaaa

      Terveisin alkuperäinen aloittaja.

      • Tilanteet

        No vittu ei.


        Tai no niinhän minäkin mutta... mutta... äh


      • No-johan-nyt

        Mitä?

        Se sanoi, että: "Kiitti"

        Jee
        Miten seuraavaksi pitäisi tehdä?


      • Väsyttää

        Kysy et mitä se tarkoittaa tolla? Mitä sä muute sanoit sille


      • Taaspitääkeksiäuusnimi

        Sanoin, onko kukaan sanonut sinua kauniiksi?
        Nimittäin sinä olet

        Ja se vastas:kiitti


      • Taaspitääkeksiäuusnimi
        Väsyttää kirjoitti:

        Kysy et mitä se tarkoittaa tolla? Mitä sä muute sanoit sille

        Mitenkä niin tarkoittaa?


      • NukuinSittePommiinTänää

        En tienny kysymystä nii kuulosti oudolta... mut hymyiliks se vai oliks se sellane "pakko sanoo jotaki kiitti" :D


      • Taaspitääkeksiäuusnimi
        NukuinSittePommiinTänää kirjoitti:

        En tienny kysymystä nii kuulosti oudolta... mut hymyiliks se vai oliks se sellane "pakko sanoo jotaki kiitti" :D

        Laitoin viestin, minä oon koettanu laittaa tnä lisää viestiä mutta jänistin äskenkin


      • Taaspitääkeksiäuusnimi
        NukuinSittePommiinTänää kirjoitti:

        En tienny kysymystä nii kuulosti oudolta... mut hymyiliks se vai oliks se sellane "pakko sanoo jotaki kiitti" :D

        Varmana ois kanssa hymyilly jos oisin menny sanomaan oäin naamaa, muttakun se on aina kavereittensa kanssa koulussa.


    • Taaspitääkeksiäuusnimi

      Jotai tyylii: oot mukava ja tämmöstä.

    • Taaspitääkeksiäuusnimi

      Nyt sanoin sitä mukavaksi, se ei vastaa mitään. Jippii joo.

    • Taaspitääkeksiäuusnimi

      Joo tää on paskaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe