Olen ollut ihastunut tyttöön jo 1,5 vuotta. Hän saattaa pitää minusta, tuijotimme toisiamme usein perjantaina toisiamme. Miten voin kertoa hänelle? Olen ujo 13v. poika ja tyttö on 14
Miten kertoa tytölle tunteista?
24
51
Vastaukset
- Moikkavaa
No meet vaa juttelee sen Kans ja sanot sen sille. Jos tulee pakit nio elämä jatkuu silti eteebpäin :) enkä kyllå usko etta tulee... ;)
- Terv.Alk.per.kirjoittaja
Jee kiitos
- Väsyttää
No mitä neuvoja sä sit haluut ? Kirjota suihkarilla sen nimi taivaalle tai meet pyytään sitä vaikka kahville :D
Eti se joskus vapaa-ajal sillee et sil on hetki aikaa, ja sit jotai tyylii "onks kukaa koskaa sanonu sua kauniiks" "koska sä oot". Kannattaa sitte jatkokehitellä tätäki, kokosin nopee muistot siit ku kerroin omalle tyttöystävälle.
Muttakun en minä uskalla. Ei riitä budjetti suihkariin. Neuvoja mitä sille sanoa. Lonkalta mene heittämään.
- Väsyttää
Kirjota joku kirje tai piirrä aarekartta joka jonku romanttisen yllätyksen luo X)
- No-johan-nyt
Hehheh, Väsyttää. Aarrekartta? Mä oon pulassa, jos se kertoo muille, koulu ivaa minua. Ehkäpä ei. Kirjettä olen harkinnut.
Terveisin se alkuperäinen, sanitaan vaikka minua Matiksi. - Väsyttää
XD no mitä, sehä oli loistava idea...
- No-johan-nyt
Kuinkahan vanha sinä olet?
Keksitkö mitään jatkotoimenpiteitä?
Eikä sitä aarrekarttaideaa, kiitos. XD
Matti - Väsyttää
16, mut mulla kans oikeesti väsyttää :D
- Taaspitääkeksiäuusnimi
Hahhah
Minähän olen siis kolmetoista.
Mitäköhän sille ihanuudelle nyt sanoisi?
"Matti"
Kiitos vielä neuvoistanne!
- No-johan-nyt
Noniin. Sanoin sen viestillä. Oletteko onnellisia? Kädet tärisee ja en halua enää kouluun.
Apuaaaaa
Terveisin alkuperäinen aloittaja.- Tilanteet
No vittu ei.
Tai no niinhän minäkin mutta... mutta... äh - No-johan-nyt
Mitä?
Se sanoi, että: "Kiitti"
Jee
Miten seuraavaksi pitäisi tehdä? - Väsyttää
Kysy et mitä se tarkoittaa tolla? Mitä sä muute sanoit sille
- Taaspitääkeksiäuusnimi
Sanoin, onko kukaan sanonut sinua kauniiksi?
Nimittäin sinä olet
Ja se vastas:kiitti - Taaspitääkeksiäuusnimi
Väsyttää kirjoitti:
Kysy et mitä se tarkoittaa tolla? Mitä sä muute sanoit sille
Mitenkä niin tarkoittaa?
- NukuinSittePommiinTänää
En tienny kysymystä nii kuulosti oudolta... mut hymyiliks se vai oliks se sellane "pakko sanoo jotaki kiitti" :D
- Taaspitääkeksiäuusnimi
NukuinSittePommiinTänää kirjoitti:
En tienny kysymystä nii kuulosti oudolta... mut hymyiliks se vai oliks se sellane "pakko sanoo jotaki kiitti" :D
Laitoin viestin, minä oon koettanu laittaa tnä lisää viestiä mutta jänistin äskenkin
- Taaspitääkeksiäuusnimi
NukuinSittePommiinTänää kirjoitti:
Varmana ois kanssa hymyilly jos oisin menny sanomaan oäin naamaa, muttakun se on aina kavereittensa kanssa koulussa.
- Taaspitääkeksiäuusnimi
Jotai tyylii: oot mukava ja tämmöstä.
- Taaspitääkeksiäuusnimi
Nyt sanoin sitä mukavaksi, se ei vastaa mitään. Jippii joo.
- Taaspitääkeksiäuusnimi
Joo tää on paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406