POIKA PYYS SEN KOTIIN

Rakastunuttyttö

Moi. Oon 14v tyttö ja eilen poika kutsui mut koulun jälkeen niille, ja sain kans tietää että siel sen kotona ei oo ketään. Ja oon tykänny siit vuoden ja se on tosi söpö.Ja se poika on siis 16v. Ja me ollaan juteltu koulussa kun se tulee aika usein mun viereen ruokalassa istumaan.
Niin et siis me ei olla tätä ennen käyty yhessä missään muualla kun vaan kaupassa ja ollaan pyöräilty ympäri kaupunkii. Ja mä en oo varma mitä se aikoo siel tehä, tuskin se aikoo panna, mut ehkä suudellaan, mut en oo varma. Siis mitä luulette mitä se aikoo tehä mun kaa. En oo viel koskaan suudellu:$

17

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran menin yhden pojan luo sen pyynnöstä. Vaan 5 minuuttia sen kämpillä, ja pojalla oli jo housut maassa ja vehje näkyvissä. "Harrastetaa seksii," se sano.

      Tämän tapauksen jälkeen lopetin käymästä poikien luona.

    • richGANG

      ca$h sleep$ under hi$ bed

    • onneasulle

      ei kaikki pojat ole tuollaisia. ja voit itse sanoa miten tahdot edeta ja kertoa etta tykkaat hanesta.

    • Jaahastam

      On se kumma että sunnuntaina koulun jälkeen

      • Anonyymi

        Ei oo


    • neuvokasta

      Veikkaan, että poika haluaa ainakin suudella sinua. Jos sinäkin haluat, anna mennä. Jos poika haluaa myös panna, voit harkita asiaa ja joko kieltäytyä tai myöntyä. Jos pojalla ei kuitenkaan ole kondomia, älä myönny. Mutta voittehan esimerkiksi makailla sängyllä ja hyväillä toisianne:) Muistakaa myös syödä ja juoda välillä!

    • Rakastunuttyttö

      Kiitos vastauksista. Ja siis koulun jälkeen kun on sitä koulua ja siis se kutsui mut lauantaina ja keskiviikkona koulun jälkeen mä meen sinne.
      Eka suudelma :-) Mut seksiin mä en oo viel valmis.
      Se poika on oikeesti koulun komein. Mut jostain syystä mä en oo nähny sen vieres koskaan ketään tyttöö. Ja instagrammiin sen luokalla olevat tytöt ovat kommentoineet "homo" onko se pelkkä vitsi vai onko se oikeesti sellanen.:'(

      • Väsyttää

        Varmaan pelkkä vitsi, mut voithan sä kysyä siltä :D


      • neuvokasta

        Pidän peukkuja että saatte kivan kokemuksen:-)


    • KKKslayer666

      Jos joku no kommentoinu että se on homo, ni sillo se on varmaan homo. Jätä se :))

    • Rakastunuttyttö

      2 tyttöö on ja 1 poika kommentoinu. Mut mua silti jännitää. Huomenna kolmesta kuuteen oon siellä. :$ :-D

      • neuvokasta

        Eli kohta meet sinne, kun kirjoitan tätä:) Pidän peukkuja että teille tulee ikimuistoinen ja ihana iltapäivä:)


    • Rakastunuttyttö

      Nyt oon kotona.kun mä olin lähdössä niin se sanoi et mä voin olla vähän pidempään, koska sen vanhemmat tulee vast huomenna sit mä olin siellä vielä 2h. Siis kun kolmelt menin sinne nii me tehtiin kotitehtävät, leivoimme(ja se oli aika ihmeellistä koska luulin ettei pojat osaa leipoa), sit me juteltiin sen kaa se kyseli multa erillaisia asiota ja kertoi itsestään,SEN SÄNGYLLÄ, ja mä istuin aluksi tuolilla, sit kun se makas sen sängyllä nii mä menin sinne sen sängylle 1 min päästä istumaan sit se kattoi mua naurahti ja sanoi et kyl sä voit tulla makaamaan sängylle ei tartte istuu, tai jotain ton tyylistä ja sit juteltiin minuutin ja käännyttiin katsomaan toisiaan, katsottiin vähän aikaa ja sit se tuli vähä lähemmäs ja sen huulet oli silleen rennosti, sit mä älysin mitä se haluaa, mä rupesin tärisee, sit me suudeltiin, se suuteli ja meni mun päälle ja kun oltiin silleen pari min nii se nousi ja sängyn vieressä rupes ottaa vaatteita se kerkes ottaa vain paidan (ja näin sen upeet lihakset) ja sit me kuulimme kun joku huutaa jotain alakerrassa, mä en älynny kuka mut se poika älys ja äkkiä laittoi paidan takas ja otti mun kädestä ja veti mut ylös sängystä ja sit se ovi avautui ja sieltä tuli sen isoveli joka on 19 joka on kans aika komee ja se on gootti. Sit se Aijaa et kertonu et sulla on tyttöystävä, mä taidan jo mennä jatkakaa vaan mitä olittekaan tekemässä. Se lähti. Ja sit se rupes kertoo siitä isoveljestä kuinka inhoytava tyyppi se on jne.
      Sitten vartin päästä mä lähin eli olin kotona joskus puol kasilt. MUT ME SUUDELTIIN:-D SE OLI NIIN ihanaa ja hyvä et sen veli tuli, se tuli ajoissa muuten me oltais tehty SITÄ. Mä oon niin iloinen

      • setiensetä

        Ja mä oon niin pirun vahingoniloinen sille jätkälle. Joskus olisi vaan paras käyttää kättä...


      • neuvokasta

        Nonii! Eli sun vierailu meni just hyvin:) Oon onnellinen sun puolest!

        Vai oisitko jo oikeesti halunnut seksii?:)


    • Rakastunuttyttö

      Kiitos "neuvokasta". En ois vielä halunnu, tai siis tietenkin kyl halusin mut en oo valmis.
      Se poika halus suudella mua tänään koulussa, mutta mä en antanu, koska musta se on aika tyhmää et kaikki näkee kun me suudellaan, se on vähän noloo, teinkö mä oikein vai oisko pitänyt suudella?

      • neuvokasta

        Teit oikein, koska et halunnut muiden näkevän. Kun tapaat poikaa kahden kesken, kerro hänelle miksi et antanut hänen suudella. Ja kahdenkesken voitte suudella sitten senkin edestä;)

        Ja siinäkin teet oikein, kun et tee mitään johon et tunne olevasi vielä valmis. Jos tuo poika on kunnollinen, hän ei painosta sinua mihinkään:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe