Hei!
Olen ensimmäistä kertaa osallistumassa itsenäisesti kaksipäiväisille joulumarkkinoille myyjänä. Ennen olen myynyt tuotteita osana jaetuilla pöydillä samankaltaisiassa tapahtumissa.
Nyt kiinnostaisi tietää minkälaiset määrät teillä on mennyt tavaraa kahtena myyntipäivänä. Myynnissä minulla on mm. kransseja ja muuta pientä kodin sisustustavaraa.
Menekki kaksipäiväisillä käsityömarkkinoilla
2
<50
Vastaukset
- MillaisetMessut
Tuo riippuu paljon messujen kävijämäärästä, kävijöistä (ovatko nuoria/vanhempia, nuoret usein tekevät itse ja vanhemmat ostavat) ja kuinka paljon sinulla on "kilpailijoita". Kävijämäärän arvio sinulla varmaan on, nuoria osallistujista on usein hieman vähemmän 30-40%. Kranssit ja muu sisustustilpehööhi on suhteellisen yleistä näin "joulun alla", eli kilpailijoita löytyy. Tosin osasta voi taas olla hieman aikaista ostaa kranssi jouluksi jo tässä vaiheessa.
- Pruut
Kävijöitä on edellisinä vuosina ollut noin 20 000, joten potentiaalisia asiakkaita riittää. Ajattelin lähinnä millä määrällä tavaraa te olette varustautuneet itse? Ennen on mennyt lähes kaikki, mutta nyt on oma pöytä ja iski paniikki.
Markkinat ovat vasta lähempänä joulua ja aika pieni osa tuotteistani on ns. suoraa joulutavaraa, kranssit ja muut ovat sellaisia ajattomampia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652153Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921462Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j89978- 69970
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835