Kirkkoherra

1Mristi

Toivon että Lauri Pietikäinen valitaan Polvijärven kirkkoherraksi. Hän on pätevä tehtävään ja työvuosia vielä paljon jäljellä.

20

1953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18600

      3000-4000 euroa kuukaudessa pelkästään paskaa puhuen on saavutus, kirkkon miehet tienaa liikaa eikä tee kunnon tuottavaa työtä päivääkään...

      • 1mökkiläinen

        Kirkon työ on arvokasta. Siunausta Polvijärven seurakunnalle.


      • Tervepäinen_rehellinen
        1mökkiläinen kirjoitti:

        Kirkon työ on arvokasta. Siunausta Polvijärven seurakunnalle.

        Työstä käy papillekkin valehdella sunnuntaista toiseen. Kirkosta ei ole kenellekkään mitään iloa ennen eroamista minäkin pyysin apua turhaan. Kelan rahalla sinnittelin sekä söin makaroonia ja mitä satuin milloinkin saamaan sillä noin satasella mikä jäi laskujen ja vuokran jälkeen käyttöön. Ei kirkko ole kuin suojatyöpaikka epärehellisille ihmisille.


    • eikillinkiäkään

      Eto kylä pärjää lestasaarnaajilla

    • aaamen

      Seurakunnan työ on monipuolista, katso seurakunnan omalta sivulta.

      • aamenet

        Aivopesua vauvasta vaariin työstä se käy. Tarpeetonta touhua kun on psykiatrit ym apu kaikkien saatavilla. Kirkon väestä ei ole auttajaksi eikä jumalistakaan niin monia kuin niitä sitten onkaan...


    • 696969696969

      Jaa että palkataan kirkkonarri... paskaa puhumaan...

    • eiikärasisti

      jos lehtitiedot pitää paikkansa,eläkkeelle jo suoraan jäävä,ikänsä puolest ainakin.Iiris ois sentään ollut edes useamman vuoden

    • tätämieltä

      Onnea ja siunausta Polvijärveläisille. Olette tehneet hyvän valinnan valitessanne Martti Turusen kirkkoherraksi. Mies sen papin olla pitää.
      Täällä näyttää monet ateistit osallistuneen keskustelluun, vaikka asia ei hetkauta mihinkään suuntaan.
      Joensuun seurakunta menetti Martti Turusesta parhaan pappinsa. Onnea ja siunausta myös uudelle kirkkoherralle työhön. Se kai on sitten 4 vuoden pesti.

      • Tätäkinmieltä

        Kyllä teidän nyt kelpaa kun saitte palkatun paskanpuhujan pitäjäänne, mikäs on ollessa kun satusetä on pitäjässä...


    • 1Mristi

      Onnea ja siunausta Martti Turuselle. Kiitos Jumalalle hänen hyvästä tahdostaan.

    • Pretuss

      Paska pappi. Mulkkuunsa mittaili ja leuhotti.

    • Jeesuksenoma

      pretus. Jeesus rakastaa sinua ja haluaa pelastaa sinut. Ota siis Jeesus omaksi vapahtajaksesi ja tee parannus.

    • fsdffsdfffffffffffffff

      Jeesusta ei ole olemassa.

      • Jeesuksenoma

        Kyllä on, hänet ristiin naulattiin ja hän kuoli ja haudattiin, mutta Jumala herätti hänet kolmantena päivänä kuolleista. Hän on elävä Jeesus Kristus, minuakin hän auttaa joka päivä, ja mikä suurinta hän sovitti syntikuormani ristillä ja kaikilla häneen uskovilla on iankaikkinen elämä, hän on ainut tie taivaan kotiin. Hänet voi oppia tuntemaan Raamattua lukemalla, käymällä hengellisissä kokouksissa ja Jumalan palveluksissa. Uskokin on Jumalan antama armonlahja, ano sitä itsellesi rukoillen.


      • jottaettä

        Minua liikuttaa, tuo äskeinen kirjoitus, se on aivan totta!


      • Järki-vielä-piässä
        Jeesuksenoma kirjoitti:

        Kyllä on, hänet ristiin naulattiin ja hän kuoli ja haudattiin, mutta Jumala herätti hänet kolmantena päivänä kuolleista. Hän on elävä Jeesus Kristus, minuakin hän auttaa joka päivä, ja mikä suurinta hän sovitti syntikuormani ristillä ja kaikilla häneen uskovilla on iankaikkinen elämä, hän on ainut tie taivaan kotiin. Hänet voi oppia tuntemaan Raamattua lukemalla, käymällä hengellisissä kokouksissa ja Jumalan palveluksissa. Uskokin on Jumalan antama armonlahja, ano sitä itsellesi rukoillen.

        Voi voi. Olitko katsomossa kannustamassa kun nauloja lyötiin ??

        Ikivanha jonkun valopään satuja joihin vielä 2000 luvulla riittää uskojia, uskotte varmasti myös joulupukkiin ja ufoihinkin. Kiesuksia sun muitakaan jumalia ei oo näkynyt enkä ole niin mielenvikainen että näkisinkään...


      • Jeesuksenoma

        En usko ufoihin enkä joulupukkiin. Uskon Jeesukseen Kristukseen henkilökohtaisena vapahtajanani ja olen pelastettu yksin armosta. On ihana asia kun on Jeesuksen antama pelastusvarmuus ja saan luottaa hänen lupauksiinsa heikkona ja vajavaisena syntisenä. Sitten olisin hullu jos en uskoisi Jeesukseen.


      • jenkins
        Järki-vielä-piässä kirjoitti:

        Voi voi. Olitko katsomossa kannustamassa kun nauloja lyötiin ??

        Ikivanha jonkun valopään satuja joihin vielä 2000 luvulla riittää uskojia, uskotte varmasti myös joulupukkiin ja ufoihinkin. Kiesuksia sun muitakaan jumalia ei oo näkynyt enkä ole niin mielenvikainen että näkisinkään...

        no, ufoja on kyllä olemassa, jos et satu tietämään... älykääpiö.


    • jenkins

      joo, mutta kanttori on leuhka ja kusipää. se pitäs vaihtaa. tai sit pitäs käydä vetää sitä ohtaan. oppis ihmisten tavoille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      158
      735
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      48
      678
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe