Alkoi rikollisuus kasvaa ja muutenkin pahoinvointi lisääntyä paskan vyöryessä lahden yli.
Vuosi 1991 oli Suomen historian pahin vuosi
6
135
Vastaukset
- Eimitäänparaatimarssia
Virolle se taas oli hyvää aikaa. Miehitysarmeija keräili tavaroitaan ja lähti yli rajan. Muistan kuinka surkean näköistä joukkoa oli ne viimeiset. Yksikin autokuski sarkahousuissaan ja tennareissa.
- LoisParasiitti
Siltä se varmasti tuntui, mutta tilannetta voi verrata teinityttöön joka kapinoi vanhempaan vastaan ja karkailee. Palaa kuitenkin jossain vaiheessa äidin ruokapöytään. Viro toimii samoin. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa.
- Putinsetä
Sanoo että tulkaapa lapset ottamaan lääkkeenne.
- Hkkjhllbvg
Joku totesi jossain aikaisemmassa ketjussa, että virolaiset ovat pyhäkoulupoikia verrattuna nykyiseen muslimien invaasioon. Voidaan todeta, että Suomenlahden yli aikaisemmin tullut mätäpurske oli pelkkää harjoittelua nykyiseen ja tulevaan massiiviseen mutavyöryyn vieläkin etelämpää. Ykkössijan kaikessa pahassa tulee viemään uudet maahanmuuttajat virolaisten ja mustalaisten nenän edestä.
- Nurmijärvellämuistetaan
Kyllä näyttää olevan metsäsuomalaisille vaikeaa ottaa edes pieniä askeleita kansainvälistymisen suuntaan. Taitavat eräät olla menossa takaisin Impivaaraan päin. Mutta varokaa siellä ei ole sossun luukkua eikä monipuolisia palveluja uusavuttomille. Itse veljestenkin piti huolehtia toimeentulostaan.
- Gjkkklkgf
Impivaara oli hyvä ja turvallinen. Rahat pysyi Suomessa ja paska ulkopuolella. Ei kansainvälisyys ole mikään välttämättömyys jos se on haitallista Suomelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823